Marit Helene Kalstad

Autorisasjon (2008)

Marit Helene Kalstad er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Marit Helene Kalstad

Anbefaler ikke

Usympatisk. Hun har en kjeftene framtoning som får deg til å føle deg overkjørt/liten/sett ned på.

Føler ikke jeg blir tatt på alvor. Hun fraskriver seg ansvaret av å følge opp de grunnene til at jeg i utgangspunktet oppsøkte henne, med å be meg søke hjelp hos andre og sier hun ikke kan hjelpe meg.

Fantastisk lege

Fantastisk dyktig fastlege. Trygg og kunnskapsrik, men er hun usikker nøler hun ikke med å henvise til spesialist. Veldig fornøyd for både meg selv og mine 2 små barn.

Tillitsvekkende

Hun er ikke min fastlege. Kom til henne som øyeblikkelig hjelp. Ble godt mottatt og hun virket oppriktig interessert i å gjøre alt hun kunne for å hjelpe meg. Jeg er veldig fornøyd med denne konsultasjonen.

Manglende sosial kompetanse

Fullstendig mangel på sosial kompetanse når hun skal møte mennesker i en sårbar situasjon.
Kom inn dit med min to uker gamle baby med feber. Ønsket å ha min mor med inn for at hun skulle hjelpe meg å fortelle
alt jeg ønsket å informere om men Marit insisterte først på at min mor ikke skulle få være med inn og ba deretter min mor om å være stille å ikke blande seg i samtalen på en veldig ufin måte! Føltes som hun ville ha oss ut av legekontoret før vi i det hele tatt var kommet inn. Har en kjeftende framtoning og virker veldig stresset.
Jeg kommer ALDRI til å besøke denne legen igjen!

Usympatisk og lite ydmyk

Effektiv, men altfor rask/kort i både kommunikasjon og undersøkelsen. Legetimen varte i 6 min og like raskt ble min bekymring avvist. Følte meg overkjørt. Leger har ikke alltid rett (!!) og bør undersøke bekymringer mer nøye. Bør i hvertfall ta seg mer tid av legetimen til å berolige pasienten. Anbefaler ikke denne legen!