Marit Helene Kalstad

Tlf: 77 66 11 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Marit Helene Kalstad er en av 73 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Marit Helene Kalstad

Dårlig kundebehandling

Veldig kvass og stresset. Følte meg ikke tatt vare på. Virket som hun ville ha meg ut derfra fortest mulig.

Serviceinnstilt dyktig lege

Meget flink og dyktig lege. Tar tak i ting. Kan komme med flere ting til timen og hun ordnet det. Er hun usikker og ikke vet noe om det du lurer på undersøkelser hun der opp og du får svar. Nesten aldri ventetid, serviceinnstilt blide personal der. Bedre legekontor skal du lete lenge etter.Rent og fint.

Empatisk

Stiller gode spørsmål. Flink til å lytte og å fange hovedpoeng i det som blir sagt. Hun ser flere sider ved en problemstilling og snakker på en forståelig måte. Tiden en konsultasjon varer er begrenset men hun er flink til å poengtere at mer tid kan settes av ved neste time om nødvendig.

Stresset

Dessverre var min lege opptatt. Marit var ikke imøtekommende, ikke ble jeg tatt på alvor, og ikke skal jeg noensinne tilbake til henne!!!

Vanskelig å bytte fra

Har hatt Marit som fastlege flere år. Ble byttet til henne da min tidligere lege forlot praksisen. Har vært veldig fornøyd. Selv om jeg er sjeldent til legen, så føler jeg at hun kjenner meg. Hører på det jeg har å si, tar meg seriøst og følger opp effektivt ut fra det. Godt humør har hun også. Nå har jeg flyttet, har utsatt i det lengste å bytte lege.