Marit Helene Kalstad

Mellomveien 50 9007 Tromsø
Marit Helene Kalstad er en av 63 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Marit Helene Kalstad

Serviceinnstilt dyktig lege

Meget flink og dyktig lege. Tar tak i ting. Kan komme med flere ting til timen og hun ordnet det. Er hun usikker og ikke vet noe om det du lurer på undersøkelser hun der opp og du får svar. Nesten aldri ventetid, serviceinnstilt blide personal der. Bedre legekontor skal du lete lenge etter.Rent og fint.

Empatisk

Stiller gode spørsmål. Flink til å lytte og å fange hovedpoeng i det som blir sagt. Hun ser flere sider ved en problemstilling og snakker på en forståelig måte. Tiden en konsultasjon varer er begrenset men hun er flink til å poengtere at mer tid kan settes av ved neste time om nødvendig.

Stresset

Dessverre var min lege opptatt. Marit var ikke imøtekommende, ikke ble jeg tatt på alvor, og ikke skal jeg noensinne tilbake til henne!!!

Vanskelig å bytte fra

Har hatt Marit som fastlege flere år. Ble byttet til henne da min tidligere lege forlot praksisen. Har vært veldig fornøyd. Selv om jeg er sjeldent til legen, så føler jeg at hun kjenner meg. Hører på det jeg har å si, tar meg seriøst og følger opp effektivt ut fra det. Godt humør har hun også. Nå har jeg flyttet, har utsatt i det lengste å bytte lege.

En grei fastlege

Jeg opplever Marit som en lege med et varmt smil. Hun lytter og jeg føler at jeg blir tatt på alvor. Det er behagelig å være inne hos henne og jeg føler at jeg kan ta opp hva som helst med henne. Jeg har ikke opplevd at hun har vært permitert de gangene jeg har trengt legetime.

Det eneste minuset er at hun ofte virker litt stresset, men det kan jo ha noe med at det er en travel jobb. Selv om hun virker stresset spør hun likevel om det er noe mer hun kan hjelpe meg med. Tommel opp for det! Jeg vil anbefale Marit.