Steinar Konradsen

Autorisasjon (2011)

Sørreisa legetjeneste Telefonnummer77 87 51 0077 87 51 ...
Sykehjemsveien 41 9310 Sørreisa
Steinar Konradsen er en av 6 fastleger i Sørreisa

Siste vurderinger av Steinar Konradsen

Fornøyd

Intet å utsette. Man får den oppfølging man forventer. Alt i alt en lege man er fornøyd med. Bra med mannlig fastlege.

Verdens beste lege

Steinar er fantastisk. Da jeg flyttet nordover igjen pga en svært dårlig sykdomsperiode så fant jeg Steinar og valgte ham da han er relativt ung som er en god ting i min situasjon. Steinar tok meg inn og fikk meg til å føle meg hørt! Jeg var trygg. De eldre legene børster meg gjerne bort da deres oppfatning av min helse ikke er viktig nok eller alvorlig nok bare for at det er en ny og ukjent sykdom, men Steinar va der og hjalp med absolutt alt som var.
Og når det kom til medisinering o.l. Som han var uenig i så ville han forklare til deg hvorfor han ikke likte den og så komme med et alternativ, men om du absolutt ville ha det så fikk du ikke et nei!
Han er alltid imøtekommende og en utrolig morsom mann full av empati. Jeg er så lei meg for at han har sluttet på legekontoret. Kommer til å blir savnet!

Travel men flink

Dette er min gamle fastlege. Synes han er en seriøs lege. Grei og grundig , men litt dårlig tid innnimellom. Synes han er grei å prate med og flink lege. Anbefaler han

Fantastisk flott lege!

Kjempe fornøyd med Steinar. Tar ting alvorlig og gjør noe med det.