Frank Robert Kristiansen

Nordbyen legesenter Mann, 48 år

Autorisert2002
Ledige plasser 105 av 1250
Vil du bytte til denne fastlegen?

Nordbyen legesenter

Stakkevollvegen 33 9010 Tromsø
Frank Robert Kristiansen er en av 63 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Frank Robert Kristiansen

En god lege.

Frank har for meg væt en veldig dyktg lege.

Dersom du ønsker en profesjonell lege som kaller en spade en spade, hjelper deg kjapt og konkret, med lite dikkedarier, så er han det perfekte valget!

Dersom du trenger noen som kan sy puter under armene dine, så finn deg en annen lege, ev. ta deg sammen!

Styr unna FRK hvis du kan!

Fikk time hos FRK pga min fastlege ( som er veldig flink) ikke var tilstede den dagen. Han var utrolig arrogant og aggressiv. Synes han var direkte ufin og fornærmende. Fikk beskjed at han hadde ikke tid ( da var klokka to på dagen) til å hjelpe meg pga at han hadde 1 pasient til og dessuten måtte nå noe med sønnen sin. Når man kommer med noe som man føler har forverret seg i løpet av natten og han svarer at han ikke bryr seg om hvordan man hadde det om natten, så blir man ganske matt. Dette er en lege jeg håper jeg ikke møter igjen. Men jentene i skranken er derimot veldig greie.

Meget bra lege

Dr. Kristiansen har vært min fastlege i mange år, og han tar seg tid til sine pasienter. Jeg er meget fornøyd meg han.

Fornøyd

Jeg har slitt med ryggsmerter i over ti år. Var hos min tidligere fastlege og fortalte om plagene flere ganger uten å bli tatt seriøst. Første time jeg hadde hos FRK ble det foretatt grundig sjekk og jeg ble henvist til MR og spesialist på UNN. Nå har jeg fått en revmatisk diagnose og blir fulgt opp på en verdig måte.

Er det noe man kan trekke ned på, så er det ventetiden. Men som flere andre sier her, dette er en lege som tar seg tid til pasientene sine, så jeg har ingenting i mot å vente 15 min ekstra.

Inngir ikke tillit

Dette er en lege du ikke må bruke om du sliter med psykiske problemer. Han vil overkjøre deg totalt, nekte å lytte på dine forklaringer og overstyre din frie vilje. Han er mer interessert i å tilfredsstille sine overordnede, enn å ta pasientens beste hensyn.
Arrogant og overstyrende. Besatt av medisinering.

Kommer til å savne de dyktige og service-vennlige lege-sekretærene.