Frank Robert Kristiansen

Autorisasjon (2002)

Nordbyen legesenter Telefonnummer77 66 18 8077 66 18 ...
Stakkevollvegen 33 9010 Tromsø
Frank Robert Kristiansen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Frank Robert Kristiansen

Beste legen jeg har hatt

Han stiller alltid opp, og tar seg tid. Han er lydhør for behovene man måtte ha når man har time. Han ordner opp med henvisninger og annet fort. Alt i alt en fantastisk lege

Ikke for deg som sliter med psyken

Jeg har i flere år vært pasient hos FRK, men nå har jeg endelig tatt avgjørelsen å bytte.
Han har blitt mer og mer frekk og hånlig de siste årene og kommer med utsagn som "jeg skjønner godt hvorfor ditt første ekteskap sprakk så sliten som du er", og sist nå.. "dæven for ei kjedelig dame du e som må sove hver dag, æ hadde forlatt dæ med en gang" . Kommer du med problemer som ikke er lett å finne ut av, så blir du nesten avspist med at der enten er latskap, eller dårlig vane eller bare mangel på frisk luft.
Hele familien har desverre opplevd å ikke bli trodd når det har vært fysisk problemer og også når det gjelder psykisk utfordringer.
Ville ikke anbefale han

Perfekt lege for meg

Frank passer meg perfekt. Han er direkte og grundig. Han tar meg seriøst, og henviser meg videre ved behov. Oppnår kontakt med han ved behov. Hadde utfordringer i jobben min for noen år siden og han ordnet et tilbud til meg for å snakke om jobbrelatert angst. Er så takknemlig for at han forventet innsats fra meg, istedenfor å sykemelde meg om og om igjen.

Skeptisk

En lege som har god kunnskap men etter 2 besøk har man gått ut derfra og følt seg dårlig. Han har gjort jobben han skal men han prater til deg på en helt forferdelig måte. Man er nødt til å være svært psykisk sterk for å kunne ha en samtale med denne legen etter min mening.

Kompetent og dyktig

Har hatt Frank til fastlege i 20 år.Han tar mæ alltid på alvor.Han lytter og gjør tiltak når det trengs.Anbefaler han på det varmeste!