Frank Robert Kristiansen

Autorisasjon (2002)

Nordbyen legesenter Telefonnummer77 66 18 8077 66 18 ...
Stakkevollvegen 33 9010 Tromsø
Frank Robert Kristiansen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Frank Robert Kristiansen

Ikke fornøyd

Jeg var absolutt ikke fornøyd med FRK som fastlege. Han avfeide mine problemer og var arrogant. Til og med turnuslegen som var med på en konsultasjon ble forskrekket. Har nok for mange pasienter og virket stresset. Lytter ikke.

Treg og lite hjelpsom

Holder aldri tida! Selv når jeg har hatt første time er han 15-20 min forsinket. Virker uinteressert og vil heller sykemeldt enn å faktisk prøve å finne ut hva som er galt.

For mæ, den beste legen i Tromsø

Han er oppmerksom, medfølende, lytter, det er lett og snakke med han. Tar deg på alvor, gjør det han kan for og finne ut ka som feiler deg. Og når det er alvorlig så gjør han det han kan for og forsikre seg om at du har det bra, ringer deg selv utenfor åpningtid for og forsikre seg om at du har fått den siste oppdateringen innen blodprøvesvar, når du må ta nye blodprøva, videre behandling og om tima til sykehus. Han er absolutt og anbefale på det varmeste. Han er fantastisk flink med barn også. Han holder seg oppdatert på det som er rundt deg og ditt sykdomsbilde på en kjempe god måte. Og har bistandig en liten spøk eller et smil på lager når det trengs og passer inn i konsultasjonen. Han skipper gjerne lunsjen sin for og gi deg den tiden du trenger hos han. Får time på dagen via SMS, og jentan i sekreteriatet er bare helt fantastiske, godt humør og viser stor medfølelse :)

Super fornøyd!

Er SÅ fornøyd. Kunne ikke hatt en bedre lege. Har hatt en del tidligere, men han skal jeg beholde til han pensjonerer seg!

Dyktig!

Han fremstår som en dyktig lege som tar symptomer på alvor. Beste fastlegen jeg har hatt.
Han er god på oppfølging og henvisning ved behov.