Audun Zapffe

Autorisasjon (1992)

Vinterbro Legesenter Telefonnummer466 83 740466 83 7 ...
Sjøskogenveien 7 1407 Vinterbro
Audun Zapffe er en av 12 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Audun Zapffe

Sjeldent tilgjengelig

Det å få time hos Audun er like vanskelig som å vinne i lotto. Det står stor respekt til de som orker å ha en så utilgjengelig lege.

Hyggelig resepsjonist da..

Flink og trygg lege som passer på pasientene sine!

Familie lege, min mor, jeg, mannen og barna bruker legen, vi er veldig fornøyd alle sammen. Legen lytter og tar det vi sier seriøst. Henviser og tar ting videre ved behov. Lang ventetid på ordinær time, men er det noe prekært ordnes legetime på dagen av den supre legesekretæren, enten på telefon/sms.

Ikke bra

Fikk noen røde svar på blodprøve, legen likte ikke at jeg spurte om hans vurdering på det. Påsto det ikke var vanlig at pasient kunne spørre om slikt. Rett og slett merkelig opplevelse. Om du er passiv mottaker av info, så er han nok flink, men har du ett eget spørsmål, eller er av typen som liker tenke/følge med selv, for all del, ikke spør, det blir ikke godt mottatt.

Effektiv kar som ordner opp

For en effektiv og god lege! Her var det lite bullshit, et glimt i øyet, og følelsen av å bli godt ivaretatt.

Jeg hadde ventet i dagesvis på å kunne få antibiotika for to infeksjoner et annet sted, prøvesvarene var klare og jeg hadde en infeksjon på øyet som kan føre til blindhet. Mildt sagt fortvilende situasjon.

Legen ordnet opp i alle tre problemene jeg kom med, på svært kort tid. Det var veldig godt å endelig komme til en effektiv lege, som faktisk tar ting på alvor.

Useriøs, dårlig kvinnesyn #meeto

Useriøs, dårlig kvinnesyn #meeto (vet ikke om han kommer med kvinnenedsettende utrykk også til kvinnelige pasienter) - useriøs type som roter vekk brev fra sykehus etc, jeg ha sluttet å bruke ham. Kommer til å bytte til Høghjelle. Det er nok ikke så lenge til han blir pensjonist og da er det positivt at det kanskje kommer inne en dyktig lege isteden.