Audun Zapffe

Sjøskogenveien 7 1407 Vinterbro
Audun Zapffe er en av 13 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Audun Zapffe

Lettvint og effektiv

Lett å få time (sender sms- får alltid samme dag). Ikke noe pjatt, men effektiv og ryddig. Flink med barn. Fornøyd.

Dyktig lege

Dyktig og hyggelig, det samme er sykesøsteren. Flink til å følge opp. Begge er også flinke med barn. Det eneste minuset er begrenset åpningstid, og ofte stengt i ferier.

Utilgjengelig

Vanskelig å få time. Vanskelig å få kontakt på telefon. Jeg er meget sjelden hos legen, da jeg oppfatter det for å være ukurant.

Den grundige behagelige legen

Hører hva man har på hjertet.tar deg alvorlig,flink til følge opp og gi tilbakemelding prøver.hyggelig sykesøster som er behagelig.av og til litt venting på timen..

Den beste legen jeg har hatt

Har hatt Zappfe som lege en god stund nå. Dessverre måtte jeg bytte pga flytting. Den beste legen jeg har hatt. Han lytter alltid og er svært hjelpsom. Tar meg alltid seriøst, noe jeg har savnet hos leger tidligere. Dessverre vanskelig å komme gjennom på tlf, men får som regel raskt svar på sms. Ikke helt fornøyd med åpningstidene, men vil allikevel anbefale han som lege på det sterkeste!

Min forhenværende fastlege

Byttet til denne legen etter å ha flyttet til nærområdet. Hatt lite bruk for hans tjenester, men med to barn har det blitt noe mer og konklusjonen er at vi nå prøver noen andre, kjøre til Volvat har vært løsningen for oss siste gangene.

zapffe er usikker og lytter ikke til pasienten ,litt arronant. ingen ting er så farlig ,virker som han er lei av jobben

Zapffe har humoristisk sans, han bør lytte til pasienten og tro på det pasienten sier .

Ryddig, tillitsskapende, kunnskapsrik, åpen for dialog

Legen har gitt gode råd og vært åpen for diskusjon og dialog rundt en kronisk og noe komplisert helsesituasjon. Han er åpen for samarbeid med og respekt for mine andre behandleres bidrag. Legen har ryddige rutiner og er orientert på min journal/situasjon og mine problemstillinger. Han har fornuftige bidrag selv om diskusjonen kan bli nokså vidtfavnende. Andre leger kan tilbringe en konsultasjon med stort sett å sitte og se på dataskjermen sin, her erfarer jeg at jeg blir sett, respektert og møtt på en skikkelig måte. Det gjør at jeg blir tryggere på å gi mine bidrag og vurderinger, og at vi har en god og konstruktiv dialog.

Legen jeg aldri kan tenke meg å skifte.

Jeg har vært pasient hos dr. Zapffe siden han vikarierte på Løkkegården legesenter.Jeg tror det var i 1994. Han har alltid tid til å lytte.
Ikke heller å forglemme hans kontor/lab. søster.
Hun får det til bli en fornøyese å avgi blodprøver.

My man!!

har brukt Dr Zapffe nå i 2år og endelig føler jeg meg trygg. Endelig får jeg den verdigheten jeg trenger. Han tar egne valg, lar seg ikke diktere av andre.
Etter jeg byttet fra en nisse av lege i ås får jeg den hjelp å oppfølging jeg trenger :)

Ambefales på det varmeste! Godhjerta doctor......

Kommuniserer

Legen kommuniserer veldig bra med pasientene sine.Jeg har vært mye syk.Denne legen har gjort alt for å hjelpe meg!!Aldri hørt han si nei til noe:))

Trygghet

Hos Dr. Zapffe og hans sekretær er det bestandig hyggelig å komme. Føler oss godt ivaretatt, og de gjør det beste de kan for å hjelpe. Zapffe er flink til å lytte, og nøler ikke med å henvise videre til spesialister. De er gode mennesker som gjør at vi føler oss velkommen og trygge!

Fastlege i 10 år ca

veldig fornøyd.kommuniserer bra og lytter!!!:-) om man har ventetid javel.legen tar seg tid til pasientene og det kan komme noe akutt..

meget fornøyd

en meger behagelig lege. Han har god tid til meg som pasient.

Meget godt fornøyd

Jeg er meget fornøyd med Zapffe. Han har fulgt meg godt opp over lang tid.

En god fastlege

En faglig dyktig lege som tar pasienter på alvor og finner riktig diagnoser eller henviser vidre. Han er veldig hyggelig men kan av og til virke noe fjern og uinteressert. Men jeg vurderer overhode ikke å skifte fastlege.

Dyktig lege

A.Z er effektiv, tar pasienter på alvor. Når det gjelder henvisninger, er han kjapp med å få deg sendt dit det trengs.

Hyggelig, følger opp - rett og slett slik en fastlege skal være.

Toppers lege

En som har tid til å lytte hva du har på hjerte,, og tar de prøver som du måtte ønske,,

Bra lege

Hyggelig, lytter Finner løsninger
Kanskje litt forhastet i enkelte tilfeller.

Midt på treet

Legen er hyggelig. Er flink til å fjerne føflekker, fint arr etterpå. Ble ikke tatt alvorlig når jeg legger frem for ham ubehag i og rundt hjerte, rekvirerte EKG men ikke videre til hjertespesialist fordi han syntes jeg var for ung. Jeg ønsket belastnings EKG, men det fikk jeg ikke.