Wenche Strindberg Langeid

Nordlyslegene AS

2010

Siste vurderinger av Wenche Strindberg Langeid

En lege jeg savner

Hadde Wenche som fastlege under mine 5 år med studier i Tromsø og for en lege. Wenche har alltid satt av tid og vist stor forståelse. Hun tar ting på alvor og følger til de grader opp. Siden jeg flyttet fra Tromsø i 2015 har jeg aldri klart å finne en lege som Wenche. Kan på det varmeste anbefale Wenche!

Enestående lege

Du føler deg godt ivaretatt og sett av denne legen. Gir tid for spørsmål og har evne til å lytte. Ser helheten og er ikke bare fokusert på " et problem" av gangen. En lege som jeg så gjerne beholder og kan anbefale videre.

Føler meg ivaretatt

Wenche er legen som tar seg tid til deg og virkelig lytter til deg. Når man har helseangst er det så godt å bli sett og tatt på alvor. Ho tar seg alltid ekstra tid til å prate og gi trygghet. Har hatt en del fastleger gjennom tidene, og Wenche er virkelig unik. Det er så godt at det finnes leger som ho, og ikke bare de legene som sitter å glor på en PC-skjerm og stresser med å få deg ut av kontoret etter 5 minutter. Det eneste minuset er lang ventetid på å få time.

En empatisk lege

Hvis du er på utkikk etter en lege som forstår deg og viser medmenneskelighet, er Wenche den rette. En mer empatisk, trivelig og kunnskapsrik lege skal du lete lenge etter. Går alltid med et smil om munnen fra kontoret hennes etter timen.

Den besterke fastlegen!!

Hun hører alltid på det jeg har å si, og er veldig forståelsesfull, og jeg føler at jeg blir tatt på alvor! Beste fastlegen ever.