Wenche Strindberg Langeid

Stortorget 4 9008 Tromsø
Wenche Strindberg Langeid er en av 70 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Wenche Strindberg Langeid

Empatisk og kunnskapsrik

Dette er den beste legen jeg har møtt! Hun er både kunnskapsrik, men også veldig empatisk og forståelsesfull. Det føles alltid trygt å komme til henne med alle mulige problemer. Absolutt å anbefale!

Fantastisk fastlege!

Wenche har vært min fastlege i nesten 7 år, og det finnes ingen som er maken. Hun er en fastlege du kan stole på, hun er omsorgsfull og hun stiller opp for sine pasienter. Pleier å anbefaler henne til alle som er ute etter ny fastlege!

Den beste legen jeg har vært borti :)

For en lege!! Hun er ikke bare ekstremt kunnskapsrik, men også fantastisk empatisk og forståelsesfull. Hun er en god lytter, hun ser deg, hun bryr seg om deg og du føler deg trygg når du er der, uavhengig av årsak. Hun har betydd veldig mye for meg gjennom noen tøffe år, nærmest vært sikkerhetsnettet mitt. Det er så trygt og godt å ha en plass å gå og noen å snakke med når verden blir for vanskelig å takle på egen hand. Det finnes ikke ord for uttrykke hvor takknemlig jeg er for all hjelp og støtte jeg har fått fra Wenche. Hun fortjener en medalje.

Beste legen jeg og mine barn har hatt

Beste legen jeg og mine legeskeptiske barn har hatt. Hun har alltid tid til å lytte, du føler deg aldri i veien, blir fulgt opp når du skal og ikke minst, faglig dyktig. Bytter aldri lege igjen.

Profesjonell, dyktig og forståelsesfull

Jeg har hatt flere forskjellige leger de siste årene og Wenche utmerker seg virkelig. Flott og dyktig dame som virkelig bryr seg om pasientene sine og gir det lille ekstra