Wenche Strindberg Langeid

Nordlyslegene AS
Stortorget 4 9008 Tromsø
Wenche Strindberg Langeid er en av 73 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Wenche Strindberg Langeid

Beste legen jeg og mine barn har hatt

Beste legen jeg og mine legeskeptiske barn har hatt. Hun har alltid tid til å lytte, du føler deg aldri i veien, blir fulgt opp når du skal og ikke minst, faglig dyktig. Bytter aldri lege igjen.

Profesjonell, dyktig og forståelsesfull

Jeg har hatt flere forskjellige leger de siste årene og Wenche utmerker seg virkelig. Flott og dyktig dame som virkelig bryr seg om pasientene sine og gir det lille ekstra

Fantastisk fastlege

Wenche fortjener mye ros! Hun tar seg alltid god tid til å lytte, se på deg, komme med gode råd og vise omsorg. Hun har betydd mye for meg gjennom noen vanskelige perioder i livet, og jeg er så takknemlig for den støtten hun har gitt meg. Er trygt og godt å vite at man alltid har noen man kan gå til når ting blir vanskelig.
Hun er i tillegg faglig dyktig, henviser videre når det trengs og følger opp når det er behov for det. Kommer aldri til å bytte fastlege :)

Lett og prate med og flink å lytte

En utrolig fin fastlege, føler meg på ingen måte som en byrde hos henne, som man kan gjøre hos enkelte andre leger(bla annet han jeg hadde før henne). Hun er flink å finne ut av ting, henviser hvis det trengs, å yter det lille ekstra for å få ting i orden.

En lege jeg savner

Hadde Wenche som fastlege under mine 5 år med studier i Tromsø og for en lege. Wenche har alltid satt av tid og vist stor forståelse. Hun tar ting på alvor og følger til de grader opp. Siden jeg flyttet fra Tromsø i 2015 har jeg aldri klart å finne en lege som Wenche. Kan på det varmeste anbefale Wenche!