Wenche Strindberg Langeid

Nordlyslegene AS

2010

1 person

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Siste vurderinger av Wenche Strindberg Langeid

Lett og prate med og flink å lytte

En utrolig fin fastlege, føler meg på ingen måte som en byrde hos henne, som man kan gjøre hos enkelte andre leger(bla annet han jeg hadde før henne). Hun er flink å finne ut av ting, henviser hvis det trengs, å yter det lille ekstra for å få ting i orden.

En lege jeg savner

Hadde Wenche som fastlege under mine 5 år med studier i Tromsø og for en lege. Wenche har alltid satt av tid og vist stor forståelse. Hun tar ting på alvor og følger til de grader opp. Siden jeg flyttet fra Tromsø i 2015 har jeg aldri klart å finne en lege som Wenche. Kan på det varmeste anbefale Wenche!

Enestående lege

Du føler deg godt ivaretatt og sett av denne legen. Gir tid for spørsmål og har evne til å lytte. Ser helheten og er ikke bare fokusert på " et problem" av gangen. En lege som jeg så gjerne beholder og kan anbefale videre.

Føler meg ivaretatt

Wenche er legen som tar seg tid til deg og virkelig lytter til deg. Når man har helseangst er det så godt å bli sett og tatt på alvor. Ho tar seg alltid ekstra tid til å prate og gi trygghet. Har hatt en del fastleger gjennom tidene, og Wenche er virkelig unik. Det er så godt at det finnes leger som ho, og ikke bare de legene som sitter å glor på en PC-skjerm og stresser med å få deg ut av kontoret etter 5 minutter. Det eneste minuset er lang ventetid på å få time.

En empatisk lege

Hvis du er på utkikk etter en lege som forstår deg og viser medmenneskelighet, er Wenche den rette. En mer empatisk, trivelig og kunnskapsrik lege skal du lete lenge etter. Går alltid med et smil om munnen fra kontoret hennes etter timen.

Den besterke fastlegen!!

Hun hører alltid på det jeg har å si, og er veldig forståelsesfull, og jeg føler at jeg blir tatt på alvor! Beste fastlegen ever.

Veldig flink!

Veldig hyggelig og imøtekommende. Hører på det du sier og tar deg på alvor. Kan virke litt stresset.

Takknemlig

Lyttende og forståelsesfull. Følte at jeg fikk den oppfølgingen jeg trengte i en vanskelig periode i mitt liv.

Verdens beste lege

Dr. Langeid ølger opp til tusen, og var helt fantastisk da jeg ble utredet før jeg fikk pacemaker. Som 20-åring var det viktig med en god og forståelsesfull lege, og hun innfridde til de grader! Ringte meg til og med ukentlig for å følge opp ift. sykehus o.l.

Helt super lege!!

Veldig glad for å ha Wenche som lege! Hun er lydhør, empatisk og faglig dyktig. Føler meg altid godt ivaretatt!

Dn beste lægen!

Beste legen ever!! Vet ka ho driv me, lytte å forstår..

Flott dame

Legen er god til å lytte, hun tar seg tid til å hjelpe og jeg sitter alltid igjen med en følelse av at hun "ser meg" som pasient. Hun er blid og kunnskapsrik, god på å forklare, jordnær, forståelsesfull og hvis det er noe hun ikke vet så henter hun inn informasjon eller henviser videre. Hun har en evne til å få meg til å føle (og dette er viktig) meg frisk og fin, selv om jeg følte meg dårlig når jeg kom inn. Jeg vil aldri bytte!!

Utilgjengelig

Byttet fra henne fordi jeg måtte kjempe for å få time. På tross av alvorlig sykdom. Jeg håper de blir mer oppmerksomme på alvorlig sykdom når de vurderer ventetid!

En lege som lytter

Fantastisk lege som tar seg tid til deg. Stresser ikke med å få deg ut av døren og viser enormt med sympati. Nesten så man ønsker å gå til henne å prate selv om det ikke er noe galt ;)

Beste legen

Helt fantastisk, e ho. Har aldri vært hos en lege som tar sæ så god tid t å lytte å ikkje minst t å finne ei løsning på dine problem. Ho tar mæ alvorlig.

En svært god og sympatisk lege

Er dyktig, vet når ekstern kompetanse må hentes.
Har alltid tid til å lytte, husker mye om deg som person.
Alltid ett smil på lur under alvoret.

Dr Langeid er en fantastisk lege som virkelig ser mennesker. Smilende, blid og lyttende. Utrolig dyktig og kunnskapsrik lege.

Verdens beste lege!

Tar seg tid til pasienten. Forståelsesfull, snill og dyktig.

beste legen jeg har hatt

I mine øyne en flott lege, som tar seg tid til å høre på deg. Viser forståelse og finner en løsning sammen med deg.

Fantastisk lege!!!

Ja denne dama er fantastisk, hun har tid, er hjelpsom, løsningsorientert, meget forståelsesfull og har beina godt planta på jorda.