Nordlyslegene AS

Stortorget 4 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Nordlyslegene AS

Beste fastlegen

Lege: Ingrid Schjelderup Berntsen Skrevet

Hatt Ingrid i noen år nå, og det med god grunn. Jeg føler meg alltid velkommen uansett hvilke problemer jeg kommer med, og jeg får nødvendig hjelp og oppfølging. I tillegg tar hun seg god tid og stresser aldri. Kan noen ganger være lang ventetid på time, men det er verdt det hos henne.

Utrolig dyktig og flink til å ivareta pasientene sine

Lege: Jonas Lian Skrevet

Med Jonas Lian som fastlege føler man seg svært godt behandlet. Han forelegger alltid gode alternativer og utviser en formidabel forståelse for meg som pasient. Svært kunnskapsrik og flink med ivaretakelsen, også i forhold til å sette av god tid. En lege som virkelig anbefales på det sterkeste!

Meh

Lege: Wenche Strindberg Langeid Skrevet

Imøtekommende og flink til å lytte.
Dessverre helt umulig å få tak i eller få til å gjøre noe etter timen.
Hun sier hun skal gjøre ting, men selv om hun påminnes jevnlig, gjør hun ikke noe.
Så om du bare trenger noen å snakke med, flott lege. Men om du trenger noe ut over resept eller samtale, vær beredt på å måtte vente i all evighet. Det blir ikke gjort.

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Vanja Poppe Skipenes Skrevet

Jeg har hittil i mitt liv hatt ganske mange leger, men ingen har hørt på meg eller tatt mine tanker like seriøst som Vanja. Hun er lyttende, hun tar tak i ting med det samme de måtte oppstå og hun er utrolig flink i jobben hun gjør!

At jeg skiftet til en lege uten noen omtalelser viste seg å være det smarteste legebyttet jeg har gjort. Jeg føler meg godt ivaretatt og er ikke helsemessig bekymret for fremtiden selv med helseutfordringer. Jeg skjønte fra mitt første møtet med henne at dette var rett person for meg. Det er så godt å føle at bekymringer blitt tatt i mot og vurdert på rett måte fremfor bortblåst av noen med "mer erfaring på området", akkurat som at ikke pasienten har erfaring med sykdom/smertene man har.

Alle burde hatt en Vanja.

Profesjonell, dyktig og forståelsesfull

Lege: Jonas Lian Skrevet

Har hatt Jonas som lege i mange år nå. Blir alltid tatt på alvor og får den hjelpen jeg trenger. Han lytter til min opplevelse av problemet, og forklarer hvorfor han mener løsningen han foreslår er den beste.