Nordlyslegene AS

Stortorget 4 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Nordlyslegene AS

Faglig kompetent, trygg og vennlig

Lege: Ingrid Schjelderup Berntsen Skrevet

Veldig fornøyd med Ingrid som fastlege den perioden jeg bodde i Tromsø. Ser pasienten og er medfølende, samtidig som hun kommer med gode råd og konstruktive tips for å komme seg videre. Fikk god hjelp i en tøff og sårbar tid, men også med med trivielle og vanlige helseproblemer. Jeg anbefaler Ingrid på det varmeste.

Lyttende og hyggelig

Lege: Jonas Lian Skrevet

Har hatt Jonas som fastlege i over 5 år. Har stort sett hatt god helse i denne perioden, men de gangene jeg har hatt behov for lege har han alltid tatt meg på alvor og forklart meg bakgrunnen til vurderingen han tar. Han virker aldri travel, og tar seg alltid tid til å spørre hvordan det går. Er veldig fornøyd med Jonas som fastlege og vil anbefale han på det sterkeste.

Trygg og kunnskapsrik lege

Lege: Jonas Lian Skrevet

Fantastisk lege, endelig føler jeg meg sett og hørt. Minimalt med ventetid når man har time. 10/10👌🏻

Tillitsfull og kunnskapsrik

Lege: Jonas Lian Skrevet

Anbefales på det varmeste som fastlege. Tar deg alltid seriøst og er blid og imøtekommende.
Tar i tillegg meget kvalifiserte avgjørelser i tvilstilfeller der andre muligens ikke er kapable til det.

Beste legen

Lege: Jonas Lian Skrevet

Har hatt mange leger i min tid, men aldri følt meg så ivaretatt som hos Jonas. Han tok meg seriøst fra første øyeblikk, har en avslappende tone og beina plantet godt på bakken. Både det psykiske og det fysiske ble ivaretatt uten å gå rundt grøten og uten å bli føyset bort som useriøst. Alltid godt humør, selv på dager som virket stressende. Takk for all hjelp, du er gull å ha som lege :)

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.