Nordlyslegene AS

Stortorget 4 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Nordlyslegene AS

Den beste fastlege jeg har hatt!

Lege: Mikal Samuel Tønsaas Skrevet

Jeg har hatt Mikal som fastlege de siste 4,5 årene. Gjennom disse årene har jeg vært igjennom mange opp- og nedturer både mentalt og fysisk og han har alltid møtt meg svært godt. Jeg må si jeg er imponert over den roen, empatien og faglige dyktigheten han har utstråler, uansett problemstilling.
Han svarer alltid kjapt på e-konsultasjoner, ofte utover ettermiddag/kveld.
Anbefaler han varmt til alle!

Styr unna

Lege: Andreas Sletten Skrevet

Denne mannen viser ikke til å bry seg om noe. han spør aldri hvordan det går og han følger ikke pasienten opp i d heletatt. Han går for å følge deg til døra før du er ferdig å prate.

Trygg

Lege: Ingrid Schjelderup Berntsen Skrevet

Alltid interessert i deg og din historie og du blir tatt på alvor. Et fantastisk menneske. Bytter aldri lege. Den beste e har hatt.Veldig dyktig.

Arrogant og slurvete

Lege: Mikal Samuel Tønsaas Skrevet

Fastlege over flere år. Har de senere år endret seg og blitt lite empirisk. Roter fælt med henvisning og journal. Umulig å få tak I. Umulig å få time I rimelig tid. I tillegg er resepsjon lite serviceinnstilte, nedlatende og uprofesjonell

Den beste legen

Lege: Wenche Strindberg Langeid Skrevet

Wenche er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er imøtekommende, forståelsesfull og har full fokus på deg og det du forteller og hvordan du har det.