Nordlyslegene AS

Stortorget 4 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Nordlyslegene AS

Andreas må være prototypen på en allmennmedisiner og fastlage

Lege: Andreas Sletten Skrevet

Han virker interessert i faget sitt og opriktig interessert i å hjelpe meg som pasient. Har er rolig og tydelig når han snakker med meg som pasient. Han handler også fort og grundig når det trengs. M.a.o. en skikkelig oppdatert fastlege som det er all grunn å ha full tillit til.

Ser mennesket

Lege: Andreas Sletten Skrevet

Opplever at Sletten ser hele mennesket, og ikke bare min overvekt. Har fått hjelp til både psykiske og fysiske plager, og opplever han som trygg og flink. Minus kan være at han kan oppleves litt bisk, og at det ofte er lang ventetid på time.

Ser mennesket bak det ytre

Lege: Jonas Lian Skrevet

Jeg har i mange år strevd med ulike helseplager som har gitt meg store problemer i arbeidslivet og privat. Legene har ikke klart å hjelpe meg. De har i årevis lagt skylda på at jeg er overvektig og sagt at jeg må gå ned i vekt så blir alt bra. Jeg har prøvd å forklare at det ligger noe anbet bak, at det er en grunn til at jeg ikke klarer å være så aktiv som jeg burde. Da jeg kom til Jonas Lian ble jeg endelig tatt på alvor og han klarte å finne ut hva som feilet meg istedet for bare å skylde på overvekta. Nå vet jeg hvorfor jeg har strevd sånn i mange år (kronisk sykdom, ikke vektrelatert) og da har jeg også et håp om å få gjort noe med plagene og deretter igjen få gjort noe med vekta. Veldig godt å bli møtt som menneske og ikke bare overvektig.

Beste legen jeg og mine barn har hatt

Lege: Wenche Strindberg Langeid Skrevet

Beste legen jeg og mine legeskeptiske barn har hatt. Hun har alltid tid til å lytte, du føler deg aldri i veien, blir fulgt opp når du skal og ikke minst, faglig dyktig. Bytter aldri lege igjen.

Flink, men aldri der

Lege: Ingrid Schjelderup Berntsen Skrevet

Har hatt ingrid som fastlege i 3 år nå, har møtt henne 2 ganger (og jeg har mange legebesøk pga kronisk sykdom). De møtene jeg har hatt har vært ok, gjør jobben sin men ikke så mye mer enn det.