Nordlyslegene AS

STORTORGET 4 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Nordlyslegene AS

Lege: Jonas Lian Skrevet

Alltid hyggelig og imøtekommende. Ingen fordommer og ekstremt kunnskapsrik og dyktig i sin jobb!
Føler meg heldig som fikk Jonas som fastlege! Kunne ikke hatt bedre lege!

Arrogant og trangsynt

Lege: Andreas Sletten Skrevet

Opplevde han som en helt ok fastlege,sålenge jeg spilte med på notene vel og bemerke..Når jeg da etterhvert begynte, og legge merke til at han sjeldent holdt seg oppdatert på journalen min så begynte både kommunikasjon og samhandling å slutte.. han tålte ikke og bli stilt spm vedr hans arbeid fra meg som pasient først og fremst,men også det at jeg selv er autorisert helsepersonell utgjorde nok at han tilslutt oppførte seg som en arrogant drittsekk mot meg til slutt. Anbefaler han overhodet ikke som fastlege,især om du som pasient selv har autorisasjon som hpl,og/eller om du har skepsisen og snakketøyet ditt i orden...

God lege

Lege: Andreas Sletten Skrevet

Har vært min fastlege i snart 1 år. Han er kunnskapsrik, tilgjengelig og seriøs. Anbefales på det varmeste.

Dyktig og vennlig

Lege: Ingrid Schjelderup Berntsen Skrevet

Kunnskapsrik, men samtidig åpen og lyttende. Opptatt av å forstå og se hele mennesket. Er sjelden forsinket, selv om hun bruker den tiden hun trenger med pasienten og aldri gir uttrykk for dårlig tid.

Trygg og god lege

Lege: Ingrid Schjelderup Berntsen Skrevet

Rask tilbakemelding ved bruk av pasientsky-appen. Har vært villig til å ha flere tlf-konsultasjoner med meg under studieopphold i utlandet. Strekker seg langt for å hjelpe. Jeg føler meg sett, hørt og tatt på alvor både vedrørende psykisk og fysisk sykdom.