Nordlyslegene AS

Stortorget 4 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Nordlyslegene AS

Beste fastlegen en kan få

Lege: Jonas Lian Skrevet

Kan ikke rose denne fastlegen nok, han er alltid imøtekommende og går langt over hva en kan forvente av en fastlege. Han er dyktig, ekstremt behjelpelig og en lege det er utrolig enkelt å få tillit til. Har til og med opplevd at denne legen ble sittende igjen etter alle var dratt for dagen og dørene var stengt. Bare for å hjelpe med en samtale da jeg var langt nede. Dette er en topp fastlege med så mye kunnskap og samtidig ivaretar pasientene sine på et usedvanlig høyt nivå.
Dette er en lege med ekstremt høy kompetanse og en man kan stole på og aldri oppleve fordommer. Av alle legene jeg har hatt er denne legen den absolutt beste legen, og i min subjektive mening vil jeg påstå at han er den beste i hele fylket. Dette er en person andre fastleger har mye å lære av. Takk for at du er min fastlege.

Fantastisk fastlege!

Lege: Wenche Strindberg Langeid Skrevet

Wenche har vært min fastlege i nesten 7 år, og det finnes ingen som er maken. Hun er en fastlege du kan stole på, hun er omsorgsfull og hun stiller opp for sine pasienter. Pleier å anbefaler henne til alle som er ute etter ny fastlege!

Den beste legen jeg har vært borti :)

Lege: Wenche Strindberg Langeid Skrevet

For en lege!! Hun er ikke bare ekstremt kunnskapsrik, men også fantastisk empatisk og forståelsesfull. Hun er en god lytter, hun ser deg, hun bryr seg om deg og du føler deg trygg når du er der, uavhengig av årsak. Hun har betydd veldig mye for meg gjennom noen tøffe år, nærmest vært sikkerhetsnettet mitt. Det er så trygt og godt å ha en plass å gå og noen å snakke med når verden blir for vanskelig å takle på egen hand. Det finnes ikke ord for uttrykke hvor takknemlig jeg er for all hjelp og støtte jeg har fått fra Wenche. Hun fortjener en medalje.

Kald og usympatisk

Lege: Ingrid Schjelderup Berntsen Skrevet

Hadde det vært intervju av potensielle studenter ved opptak til medisinstudiet for å vurdere egnethet (på lik linje med hva som gjøres for å komme inn på politihøyskolen), hadde nok ikke Ingrid vært lege. Hun er kald og usympatisk, og ikke flik med mennesker. Følte meg enda værre da jeg kom ut fra legekontoret etter en time hos henne.

Andreas må være prototypen på en allmennmedisiner og fastlage

Lege: Andreas Sletten Skrevet

Han virker interessert i faget sitt og opriktig interessert i å hjelpe meg som pasient. Har er rolig og tydelig når han snakker med meg som pasient. Han handler også fort og grundig når det trengs. M.a.o. en skikkelig oppdatert fastlege som det er all grunn å ha full tillit til.