Nordlyslegene AS

Stortorget 4 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Nordlyslegene AS

Effektiv og empatisk

Lege: Andreas Sletten Skrevet

Sletten har vært min fastlege i nesten to år. Jeg har følt meg hørt, forstått, utfordret når det har vært nødvendig, men alltid respektert og blitt tatt på alvor. Det er takket ham at jeg har fått den hjelpen jeg trenger og trengte (psykisk helse), og han har tatt seg ekstra tid til meg når jeg har trengt det. Han har også glimt i øyet, kan kanskje oppleves som litt hard, men jeg er et angstdrevet persilleblad som ikke tåler "hardhet", så vil kalle det for effektiv behandling. Anbefaler Sletten som fastlege 100 %. Byttet pga. flytting.

Trygg og seriøs

Lege: Ingrid Schjelderup Berntsen Skrevet

Fantastisk lege som alltid tar alle mine problemer seriøst og henviser videre ved behov. Aldri møtt en bedre lege.

Alltid like fornøyd

Lege: Jonas Lian Skrevet

Utrolig bra behandling som alltid. Forklarer tydelig og redegjør på en enkel og klar måte for meg som pasient. Anbefales på det sterkeste!

Absolutt å anbefale

Lege: Jonas Lian Skrevet

Verdens koseligste lege. Han er en god lytter og har en enkel og fin måte å forklare ting på. Anbefales.

Eksemplarisk

Lege: Jonas Lian Skrevet

Beste legen jeg har vært i kontakt med. Kunnskapsrik, omtenksom og trygg. Kunne ikke valgt bedre. Anbefales.