Hans-Erlend Markussen

Rødbergveien Legesenter AS
Rødbergveien 6 9408 Harstad
Hans-Erlend Markussen er en av 31 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Hans-Erlend Markussen

Beste legen jeg har hatt

Hyggelig, imøtekommende, seriøs og dyktig! Jeg vil anbefale Hans-Erlend til alle.

Legesenteret burde for øvrig bytte ut høyttalerne på venteværeslet.

Flink

Markussen er ikke min faste lege men han er den jeg foretrekker når min faste lege ikke har tid. Tar seg alltid tid . En god lege nr 2.

Dårlig oppfølging, Skriver ikke resept i tide. Stadig ventetid

Jeg Hans Erlend markussen i ca 6år nå.
Har ikke fått den hjelp jeg fortjener.
Har stadig ikke levert resept i tide, må mase på han for å få han til å skrive den ut lenge etter a jeg skulle hatt den. Dette har skjedd flere ganger.
Virker forvirret og usikker av og til.
Jeg blir å bytte lege nå da Hans ikke forstår mitt beste.

Virker utrygg

Har gått til han et par år. Virker litt utrygg og mangler nok litt erfaring. Ofte en del ventetid, som kan skyldes at han bruker mye tid på hver pasient. Har bestemt meg for å teste ut en annen fastlege.

Seriøs i yrket

Virker som at han bestandig har tid til meg. Er hyggelig og imøtekommende.

dr markussen er flink

Dr markussen på rødbergvegen legesenter er en dyktig lege på tross av sin unge alder. Han gjør så godt han kan for meg selv om han ennå muligens kan mangle erfaringer i visse ting.

Helt ok

Ser ut til å mangle en del kompetanse på enkelte tema, og er særdeles treg til å sende ut papirer. Psykologen min trengte henvisning fra fastlege for å gi meg retten til å fortsette gratis. Jeg ringte og pushet flere ganger, men han sendte den aldri. Det endte med at JEG var nødt til å hente den for å levere den hos min psykolog.

Ellers kan legen bli flinkere til å ta pasienten seriøst, og ikke se på pasienten med en ovenfra-og-ned-holdning.

Positivt: Han er rolig og respekterer pasienten.

Har utviklingspotensiale =)

Er stort sett forsinket til alle oppsatte timer. Kommer nok av at han bruker lang tid pr. pasient. Ok å snakke med. Bruker tid til å finne ut av ting han ikke er sikker på. Virker noe usikker. Har vært til flere konsultasjoner for samme problem, og jeg føler at det famles litt i blinde uten en konkret plan.

flott lege :)

Man blir tatt seriøst av han og han e dyktig. Det som han skulle være usikker på finner han informasjon om. Han er omsorgfull og rolig. Kjekt å ha en ung og ganske fersk lege syns jeg. Heldig som har han som lege.:)

God lege

Lytter,seriøs, løsningsorientert,hjelpsom. Setter seg godt inn i min sak og min situasjon. Tillittvekkende..

flink lege

flink men litt ovenpå når det gjelder at man har egen erfering om sine egne diagnoser

Flott lege!

Flott, omsorgsfull lege som tar seg tid til deg som pasient. Tar deg seriøst og er godt inne i yrket till tross for at han er fersk. Seriøs og veldig dyktig gynekologisk også for kvinner. Ingen ubehageligheter og mye respekt fra denne legen.

Førnøyd!!!

Kjempe flott lege, veldig forståelses full og dyktig! Synes det er flott at han er nyutdannet - det han ikke kan leser han seg til..:) Jeg er i alle fall veldig glad han er min lege..

En flott lege

En god lege som alltid har tid til lytte. Han er flink med pasientene og gir god hjelp.

Nei, nei, nei

Må alltid vente nesten en time på å få komme inn. Virker som han prøver å unngå spørsmål som han ikke kan svare på.

Har ikke fått den hjelpa og servicen jeg trenger fra han.

Han skulle også sende meg noen papirer som NAV trengte, etter at jeg pusha på han flere ganger så kom de til slutt, men det tok 3 måneder.

Så jeg skal nok bytte fastlege :)

Litt usikker

Legen er i og for seg grei nok, men det merkes at han er rett ut av turnus og fortsatt ganske usikker på hvordan man gjør enkelte ting. Tar seg tid til å lytte på det du har å si, men viser kanskje litt tendenser til å ville avfeie "selvdiagnostisering" med at han er den medisinske ansvarlige. Man må huske på at enkelte pasienter også har en ganske stor innsikt i anatomi og sykdomlære og at de selv kjenner sin egen kropp best av alle.

Middels fornøyd.

Fornøyd med det meste,litt liten innsikt i mine problemer. Ellers fornøyd med både lege og legesenter.