Rødbergveien Legesenter AS

Rødbergveien 6 9408 Harstad

Siste vurderinger av behandlere ved Rødbergveien Legesenter AS

Mangel på empati

Lege: Silje Bergland Ellingsen Skrevet

Legen ser ut til å ha mye kunnskap, men mangler empati og evne til å lytte og forstå pasienten. Det er hun som bestemmer og pasienten blir totalt overkjørt. Glad at jeg kom meg unna.

Den beste!

Lege: Silje Bergland Ellingsen Skrevet

Jeg er veldig glad for å ha en fastlege som Silje! Hun er omsorgsfull, tillitsfull og en god lytter, og er effektiv samtidig som hun bruker den tiden som trengs.
Hun står stødig når det stormer og kjemper din sak i møte med andre instanser.
Hun er klar og tydelig på hva hun mener, men også åpen og interessert i hva du som pasient ønsker.
Hun holder det hun lover, og er flink å følge opp utredninger, blodprøver, behandlinger osv.

Fantastisk

Lege: Ida Elise Heiberg Skrevet

Visst du får ida som lege en gang er du utrolig heldig. En av de flinkeste og mest fantastiske jeg har vært borti. Hun viser forståelse, setter seg inn i problemstillingen og hjelper deg på veien til mållinjen.
Absolutt en lege å anbefale !!

Fantastisk lege!

Lege: Silje Bergland Ellingsen Skrevet

Jeg er SÅ fornøyd med Silje som fastlege, og håper jeg får ha henne i mange mange år. Føler alltid at hun lytter, hun sier hva hun mener og jeg føler at jeg får hjelp. Hun er flink å henvise videre for utredning. Alle skulle vært så heldig å ha en fastlege som Silje :-)

Trygg

Lege: Ida Elise Heiberg Skrevet

Hun forstår og ser deg som menneske.Burde sette seg bedre inn i ulike livssituasjoner å hva man trenger av hjelp.God å samtale med,lytter.

Dette er en Pluss-tjeneste.