Rødbergveien Legesenter AS

Telefonnummer77 00 07 2077 00 07 ...
Rødbergveien 6 9408 Harstad

Siste vurderinger av behandlere ved Rødbergveien Legesenter AS

Trygg og imøtekommende lege med god kunnskap

Lege: Lars Andreas Røkenes Øyan Skrevet

Lytter til hva jeg har å si. Veileder og trygger på en god måte. Har god kunnskap og søker mer kunnskap om han er usukker.

Fantastisk

Lege: Lars Andreas Røkenes Øyan Skrevet

Kommer inn på akutt time. Får bedre undersøkelse/hjelp enn det jeg har fått på snart 2år. Tar ting på alvor og tar kontakt med spesialist uten å blunke. Får den beste hjelp. Tar kontakt via telefon for å fortelle hva spesialist tenker ang min situasjon. En helt fantastisk lege. Lytter, prater og ikke minst er interessert i hvilken plager du har og har hatt. Fortjener virkelig en ekstra stor stjerne =)

arrogant

Lege: Haagen Andreas Johnsen Skrevet

Hører ikke etter hva problemet er. Bare snakk om slanking. Og lar meg velge medisin som har like dårlige birvikninger. lytter ikke. Jeg bytter fastlege så snart jeg får innsmett. Gruer meg for hver gang jeg må bestille meg time.

Bra lege

Lege: Ida Elise Heiberg Skrevet

Grei og hyggelig lege. De andre legene jeg har hatt føler jeg skal ha ting gjort kjapt. Men Ida tar seg tid og lytter. Har vært fornøyd med hun så langt! Skal merke å si at de andre legene jeg har hatt har vært bra men føler at de stresser med å få meg unna.

Trenger forbedring.

Lege: Haagen Andreas Johnsen Skrevet

Han er bestandig forsinket og det lar han oss som pasienter få høre. Har opplevd å vente alt fra 40 min til nesten 1 time på å komme inn, og da må han alltid påpeke hvor forsinket han er. Har hørt han si det samme til andre pasienter fra venterommet. Føler derfor at det bare er stress når jeg skal ha hjelp til noe, må bare ramse alt kjapt opp. Opplever derfor at han bare har fått med selv halvparten av hva som er tatt opp og sagt for eventuelt videre henvisninger, og føler jeg forlater legesenteret usikker og misfornøyd.