Rødbergveien Legesenter AS

Rødbergveien 6 9408 Harstad

Siste vurderinger av behandlere ved Rødbergveien Legesenter AS

Grei

Lege: Ida Elise Heiberg Skrevet

Har dårlig tid, og ikke særlig flink til å lytte. Føler jeg ikke får den hjelpen jeg trenger, må ta mange avgjørelser og finne svar selv.

Flink, men vanskelig å få tak i

Lege: Hans-Erlend Markussen Skrevet

Når man først får time er han flink, men han er veldig treg med å ringe tilbake, skrive attester og har flere ganger utsatt timen min så mye at jeg måtte vente tre måneder etter egentlige time...

Mangel på empati

Lege: Silje Bergland Ellingsen Skrevet

Legen ser ut til å ha mye kunnskap, men mangler empati og evne til å lytte og forstå pasienten. Det er hun som bestemmer og pasienten blir totalt overkjørt. Glad at jeg kom meg unna.

Den beste!

Lege: Silje Bergland Ellingsen Skrevet

Jeg er veldig glad for å ha en fastlege som Silje! Hun er omsorgsfull, tillitsfull og en god lytter, og er effektiv samtidig som hun bruker den tiden som trengs.
Hun står stødig når det stormer og kjemper din sak i møte med andre instanser.
Hun er klar og tydelig på hva hun mener, men også åpen og interessert i hva du som pasient ønsker.
Hun holder det hun lover, og er flink å følge opp utredninger, blodprøver, behandlinger osv.

Fantastisk

Lege: Ida Elise Heiberg Skrevet

Visst du får ida som lege en gang er du utrolig heldig. En av de flinkeste og mest fantastiske jeg har vært borti. Hun viser forståelse, setter seg inn i problemstillingen og hjelper deg på veien til mållinjen.
Absolutt en lege å anbefale !!