Jon-Christer Ovanger

Autorisasjon (2001)

Tromsdalen Legesenter Telefonnummer77 63 60 0077 63 60 ...
Solstrandvegen 19 9020 Tromsdalen
Jon-Christer Ovanger er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Jon-Christer Ovanger

SERIØS DYKTIG OG IMØTEKOMMENDE

Tar meg alltid på alvor. Grundig og gir god informadjon. Høflig, tar seg god tid til å lytte. Føler meg trygg og godt ivaretatt.

Dyktig lege!

Ovanger er en dyktig lege som vet sine begrensinger. Det i seg selv er en styrke. Er han usikker innrømmer han det å henviser deg videre til sykehuset. Han er hurtig, men nøye i undersøkelsene. Føler man blir tatt på alvor. Alltid blitt møtt med et vennlig smil og hyggelig tone. Ikke et vondt ord å si om han.

Lite forutsigbart

Etter innføring av elektronisk reseptfornying er dette blitt lite forutsigbart; neste virkedag etter 13 var status før; nå fornyes det etter eget forgodtbefinnende; særlig om fastlege er fraværende.

Overfladisk og unispirert

Diagnostisk sett ikke så verst, men virker svært lite inspirert. Sikkert ikke enkelt å være lege, men graden av overfladiskhet blir litt for høy for meg. Jeg er på ingen måte en hypokonder, men har en alvorlig nevrologisk sykdom. Vi kronikere trenger fastleger som gjør litt mer enn å sitte å smile.

Utrulig flink med folk

Ovanger er ikke bare en flink lege men han er utrulig flink med folk. Han lytter og gjør det som er best får pasienten. Har hatt han i snart 10 år og blir alldri å bytte.