Petra Parschat

Verkstedveien 15b 9406 Harstad
Petra Parschat er en av 29 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Petra Parschat

Dyktig

Virker som en dyktig lege. Hun er ikke min fastlege, men jeg hadde ikke trengt å uroe meg. Følte hun tok meg på alvor. Kun vært hos henne en gang. Vurdert ut fra det.

Synes hun er flink

Synes hun er en flink lege, og jeg blir tatt seriøst når jeg har time.
Føler hun også er dyktig i faget, og undersøker nøye.
Selv om hun ikke er norsk, har hun sikkert bodd veldig lenge i norge, for språket, det kan hun flytende.

Neppe verdens beste lege, men har i allefall hatt 2 fastleger før henne, og jeg må si at det er henne jeg har vært mest positiv til.

Den verste legen jeg har hatt

Jeg har utelukkende hatt dårlige erfaringer med denne legen. Jeg har blitt diagnostisert med en kronisk tilstand og opplevde å ikke bli tatt på alvor, sannsynligvis på grunn av at jeg er ganske ung. Jeg fikk ikke hjelp og ble mye, mye verre iløpet av den tiden hun var fastlegen min. Jeg følte meg mistenkeliggjort og latterliggjort. Styr unna.

Empatisk og dyktig lege!

Er flink til å lytte til deg og tar deg på alvor. Hun virker dyktig og trygg i jobben. Hun er i godt humør og tar seg god tid. Hun er flink til å følge opp ting og husker deg fra gang til gang. Jeg er veldig fornøyd!
Legekontorets helsesekretærer og de på laboratoriet er veldig trivelige. Etter oppussing er venterommet blitt stort, lyst og trivelig!