Thea Beate Pedersen

Utsikten Legesenter DA

2008

Ingen på venteliste

Utsikten Legesenter DA Telefonnummer77 60 63 3077 60 63 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Utsikten 9018 Tromsø
Thea Beate Pedersen er en av 72 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Thea Beate Pedersen

God lytter!

Føler meg alltid sett og hørt hos henne, hun er et behagelig menneske å snakke med når man trenger hjelp. Tar alltid problemene seriøst, og henviser når det trengs. Følger godt opp på saker, og det er lett å komme tilbake om man trenger å endre behandlingen.

Trygg og kunnskapsrik vennlig

Den beste. Lyttende empatisk varm hjelper tar tak i ting. Veileder. Ger seg tid. Föler meg både hört sett og trygg. Et mildt vesen.
Vet ikke om jag hade klart dette uten deg.
Du, er helt enkel min Engel.

Utrolig dyktig lege

Den beste fastlegen jeg har hatt. Lytter til det jeg sier og forklarer skikkelig hva som skjer.
Følger hele tiden opp ting ved neste legetime.

Fortjener skikkelig ros.

SKUFFENDE FASTLEGE

Er desverre ikke medmenneskelig og viser ingen empati. Virker arrogant og fjern ved legetimer. Lot negative rykter hørt av andre ikke påvirke mitt valg av denne legen, men desverre stemte alt man hadde hørt. Kan i perioder ha en brautende væremåte, spesielt hvis man prøver å fortelle hva man tror må gjøres. Må kjempe å bli hørt, bli forstått og bli henvist videre. Følger ikke alltid opp det som hun lover og setter seg ikke inn i situasjonen eller i journal. Så derfor ble det naturlig å bytte fastlege.

Den beste legen

Den beste legen. Fantastisk flott menneske. Vil gjerne ha henne fremover, som min lege.