Steinar Robertsen

Sørbyen legesenter
Mellomveien 50 9007 Tromsø
Steinar Robertsen er en av 66 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Steinar Robertsen

Jeg var neppe velkommen der

Det føltes som om både legekontoret og legen såg det som sin plikt å forhindre at jeg skulle få helsehjelp. Jeg fikk høre at prøver koster penger og at det ikke var noen vits i å finne ut av hva som var årsaken til helseproblemene.Tok 6 måneder og to anmodninger fra annen spesialist før jeg ble henvist til utredning.

Han snakket ille om visse pasientgrupper, og det var mye rot. Ufullstendige sykemeldinger, regninger som jeg ikke skulle ha, inkassokrav på regninger som jeg ikke hadde fått, men vel spurt etter gjentatte ganger, ble sendt til UNN for å ta prøver som egentlig legekontoret skulle ta så de sendte meg tilbake, fikk tatt feil type prøve så måtte komme tilbake, osv, osv.

Til slutt hadde jeg en stor klump i magen hver gang jeg dit. Jeg var syk og i behov for hjelp og støtte men kontakten med dem føltes mer som en kamp og ble en stor belastning for meg. Mulig det bare var noe med meg som han ikke likte, hva veit jeg, men denne fastlegen fungerte ikke i det hele tatt for meg. Nå har jeg en annen lege på et annet kontor og det fungerer MYE bedre.

Fornøyd ja !!!

Jeg brukte denne tjenesten ved valg av fastlegge. Har ikke angret. Steinar tar meg på alvor. Spør alltid om jeg lurer på noe, hva jeg tenker, om jeg er urolig for noe osv.

Følger alltid opp det vi blir enige om. En lege til å stole på

Tror ikke jeg har hatt bedre fastlege.

Veldig hyggelig, faglig flink og hjelpsom. Et smil har han alltid på lur under en konsultasjon. Stoler helt på han som lege. Går alltid derfra med en følelse av at jeg har fått en riktig behandling.

Verdens beste fastlege

Har hatt han som fastlege i fire år. ..og han er utrolig flink! Han er flink faglig, finner løsninger, er positivt innstilt og møter meg på en god måte. I tillegg synes jeg det er bra at han er ærlig, og sier hva han tenker. For min del har det vært bra med en lege som også setter grenser og ikke sier "ja" til alt. Jeg kunne ikke hatt en bedre fastlege, og setter utrolig stor pris på den jobben han han gjør.

Vennlig, lyttende og nøye.

Klarer å få de verste undersøkelser og prøver til å bli en morsom opplevelse, ettersom han har en unik evne til å få en til å le og slappe av. Virker som han oppriktig bryr seg om god kundebehandling, tar en på alvor og finnes ikke arrogant eller moraliserende.

En lege jeg vil anbefale absolutt alle - kanskje særlig de som ikke er så glad i å gå til lege i utgangspunktet!