Steinar Robertsen

Sørbyen legesenter Mann, 40 år

Autorisert2004
Ledige plasser 22 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Sørbyen legesenter

Mellomveien 50 9007 Tromsø
Steinar Robertsen er en av 63 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Steinar Robertsen

Tror ikke jeg har hatt bedre fastlege.

Veldig hyggelig, faglig flink og hjelpsom. Et smil har han alltid på lur under en konsultasjon. Stoler helt på han som lege. Går alltid derfra med en følelse av at jeg har fått en riktig behandling.

Verdens beste fastlege

Har hatt han som fastlege i fire år. ..og han er utrolig flink! Han er flink faglig, finner løsninger, er positivt innstilt og møter meg på en god måte. I tillegg synes jeg det er bra at han er ærlig, og sier hva han tenker. For min del har det vært bra med en lege som også setter grenser og ikke sier "ja" til alt. Jeg kunne ikke hatt en bedre fastlege, og setter utrolig stor pris på den jobben han han gjør.

Vennlig, lyttende og nøye.

Klarer å få de verste undersøkelser og prøver til å bli en morsom opplevelse, ettersom han har en unik evne til å få en til å le og slappe av. Virker som han oppriktig bryr seg om god kundebehandling, tar en på alvor og finnes ikke arrogant eller moraliserende.

En lege jeg vil anbefale absolutt alle - kanskje særlig de som ikke er så glad i å gå til lege i utgangspunktet!

Kan trygt anbefales

Steinar var fastlegen min i 2 år før jeg flyttet. Jeg har ikke hatt bedre lege verken før eller siden. Han hørte på meg og tok meg alvorlig. Han hadde lav terskel før han henviste meg videre, og jeg følte alltid at han var føre var. Kunne ikke ønsket meg mer hos en lege.

veldig fornøyd.

Trivelig og flink. Veldig fornøyd med han. Kan anbefales!