Steinar Robertsen

Mellomveien 50 9007 Tromsø
Tlf: 77 66 11 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Steinar Robertsen er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Steinar Robertsen

Jeg var neppe velkommen der

Det føltes som om både legekontoret og legen såg det som sin plikt å forhindre at jeg skulle få helsehjelp. Jeg fikk høre at prøver koster penger og at det ikke var noen vits i å finne ut av hva som var årsaken til helseproblemene.Tok 6 måneder og to anmodninger fra annen spesialist før jeg ble henvist til utredning.

Han snakket ille om visse pasientgrupper, og det var mye rot. Ufullstendige sykemeldinger, regninger som jeg ikke skulle ha, inkassokrav på regninger som jeg ikke hadde fått, men vel spurt etter gjentatte ganger, ble sendt til UNN for å ta prøver som egentlig legekontoret skulle ta så de sendte meg tilbake, fikk tatt feil type prøve så måtte komme tilbake, osv, osv.

Til slutt hadde jeg en stor klump i magen hver gang jeg dit. Jeg var syk og i behov for hjelp og støtte men kontakten med dem føltes mer som en kamp og ble en stor belastning for meg. Mulig det bare var noe med meg som han ikke likte, hva veit jeg, men denne fastlegen fungerte ikke i det hele tatt for meg. Nå har jeg en annen lege på et annet kontor og det fungerer MYE bedre.

Fornøyd ja !!!

Jeg brukte denne tjenesten ved valg av fastlegge. Har ikke angret. Steinar tar meg på alvor. Spør alltid om jeg lurer på noe, hva jeg tenker, om jeg er urolig for noe osv.

Følger alltid opp det vi blir enige om. En lege til å stole på

Tror ikke jeg har hatt bedre fastlege.

Veldig hyggelig, faglig flink og hjelpsom. Et smil har han alltid på lur under en konsultasjon. Stoler helt på han som lege. Går alltid derfra med en følelse av at jeg har fått en riktig behandling.

Verdens beste fastlege

Har hatt han som fastlege i fire år. ..og han er utrolig flink! Han er flink faglig, finner løsninger, er positivt innstilt og møter meg på en god måte. I tillegg synes jeg det er bra at han er ærlig, og sier hva han tenker. For min del har det vært bra med en lege som også setter grenser og ikke sier "ja" til alt. Jeg kunne ikke hatt en bedre fastlege, og setter utrolig stor pris på den jobben han han gjør.

Vennlig, lyttende og nøye.

Klarer å få de verste undersøkelser og prøver til å bli en morsom opplevelse, ettersom han har en unik evne til å få en til å le og slappe av. Virker som han oppriktig bryr seg om god kundebehandling, tar en på alvor og finnes ikke arrogant eller moraliserende.

En lege jeg vil anbefale absolutt alle - kanskje særlig de som ikke er så glad i å gå til lege i utgangspunktet!

Kan trygt anbefales

Steinar var fastlegen min i 2 år før jeg flyttet. Jeg har ikke hatt bedre lege verken før eller siden. Han hørte på meg og tok meg alvorlig. Han hadde lav terskel før han henviste meg videre, og jeg følte alltid at han var føre var. Kunne ikke ønsket meg mer hos en lege.

veldig fornøyd.

Trivelig og flink. Veldig fornøyd med han. Kan anbefales!

Seriøs, dyktig og tilstede

Steinar er bestandig blid og du blir alltid tatt i mot med et smil. Han er god til å lytte, tar deg og dine problemer på alvor. Er veldig godt fornøyd med Steinar og kan trygt anbefale han

God lege

Veldig fornøyd med Steinar! Han er lyttende og foreslår løsninger.

Travel

Følte han alltid var under tidspress,hadde det alltid travelt så jeg rakk liksom ikke gjennom med mine "skavanker".

Bra lege.

Respektfull og lyttende lege. Har gått hos han lenge og føler meg trygg på at han gjør det han skal.

En fantastisk lege

Steinar tar pasientene på alvor. Han er blid og hyggelig, og bruker god tid. Han er også faglig sterk, og kan det han prater om!

Steinar Robertsen hos Sørbyen Legekontor

Han er en lege som lytter og tar deg på alvor. Han har vært en del borte siden jeg fikk han som lege, men når hans legevikar Kyrre Halvorsen gjør en like god jobb så er det ikke så farlig at han er borte.

Anbefales.

I de få tilfellene jeg har benyttet meg av fastlegen har han svart til mine forventninger. Sørbyen legesenter har en rekke unge og dyktige leger, som lærer av hverandre. Om Steinar ikke har plass på lista er det bare å velge en av de andre.

Veldig fornøyd

Steinar Robertsen er en kjempe flink lege. Han har en egenskap til å få meg til å føle det som om han har satt av hele dagen til meg, selv om jeg vet at han har det travelt. Han tar meg seriøs og har tro på at jeg vet hva som er best for meg. En varmt og engasjert lege.

Meget dyktig

Utrolig dyktig og ydmyk lege som alltid tar meg på alvor, selv om det bare er "småproblemer". Har alltid tid til å høre, og spør meg alltid hvordan jeg har det! En lege som ser pasienten, og henviser gjerne en gang for ofte enn for lite. Meget fornøyd.

Blir ikke tatt på alvor av denne legen.

Hadde han som lege i noen år ,men byttet lege etter å gått nesten 1 år m alvorlig sykdom. visste selv at noe var galt ,men ble ikke hørt. Da jeg byttet lege gikk det veldig fort å finne riktig diagnose og rett på oprasjonsbordet.
Veldig skuffet og tungt å ikke bli trodd av det som skal være din Lege.
Må bare tillføre at helse sekretærene veldig ofte viket mer opptatt med å prate med hverandre enn å ta inn pasienter til blodprøver eller komme til skranken så du fikk betalt eller hadde noe du skulle spørre om. dem så du sto der, men snudde ryggen til å snakket videre.

Flink lege!

Han er en av de beste legene jeg har møtt. Jeg ble anbefalt han av noen andre og jeg angrer ikke i det hele tatt. Han er flink til å ta pasienter på alvor, blid, og faglig flink. Mange leger jeg har møtt har en tendens til å være litt arrogant for å si det mildt. Det er ikke han.

Ikke særlig bra lege.

Steinar Robertsen er ikke noe særlig god lege.
Føles som han ikke bryr seg om pasientene sine, å bare finner på en kjapp løsning før han sparker de ut døra

Kunne vært bedre.!

Kunne vært bedre, du må nesten være dø for å få sykemelding.
Meste redd for å gå vis du bare har litt feber og innfluensa..