Ranil Venantius Roche

Tlf: 77 87 15 18 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ranil Venantius Roche er en av 17 fastleger i Lenvik

Siste vurderinger av Ranil Venantius Roche

Beste lege ever

Mer (med-) menneske enn denne mannen kan man ikke bli. Mannen bryr seg virkelig om sine pasienter på en helt unik måte!

Ranil Roche

En handlekrafti lege....
Er det noe han er i tvil om,så kontakter han UNN...
Har hatt mange turer innom hans kontor både med meg sjøl å mine barn når dem vaks opp...har bestandi blitt tatt på alvår....
Har aldri tvilt på han når han har satt en diagnose,den har bestandi vert rett....

For en type!

Har hatt Ranil som fastlege i over 16 år! Bedre egnet lege skal man lete lenge etter! Fyfaen for en mann :) Håper Tamiltigeren holder ut noen år til!

Bedre blir det ikke.

Kunne skrevet mye bra om Roche, men oppsummerer det bare slik: det blir ikke bedre. Kjempelege!

Den beste legen jeg har hatt!

Roche er en FLOTT lege!
Andre leger har virkelig mye og lære av han når det gjelder hvordan man snakker til sine pasienter.
Han har mye kunskap og et flott humør!

Den beste legen jeg har hatt!

Roche er den beste legen i Lenvik kommune, han forstår problemene dine og hjelper deg og løse de på en best mulig måte. Han er fylt med godt humør og alltid smilende til pasientene sine.

Fantastisk god lege

Har vært borti en del leger igjennom årenes løp, Roche er i en klasse for seg selv. Han tar seg tid til pasienten, man føler at man blir hørt og sett. Han henviser deg raskt videre ved behov.
Jeg har hatt Roche som fastlege i mange år nå, og håper jeg får beholde han i mange år til!

suveren best

tar godt vare på pasienten altid plid og tidtil å høre på deg

Den beste legen.

Jeg har flyttet mye og hatt mange forskjellige leger. Men denne fantastiske fastlegen jeg nå har, er absolutt den beste som finnes. Han har tid til deg. Lytter og tar tak i dine problemer. Har du behov for rask hjelp, får du dette. Håper vi får beholde Ranil i mange år her hos oss.

Meget dyktig lege

Meget dyktig lege. Kan sitt fag meget godt. Fårstår problemene til pasientene og har evnen til å sette seg inn i et sykdomsbilde.

Empatisk

En flott lege som alltid tar pasientene på alvor. Hans gode humør gjør at man føler seg friskere med en gang en kommer inn på kontoret

Den beste!

Omtenksom og lyttende. Tar deg på alvor. Henviser deg raskt videre til spesialist. Tilgjengelig.

Drivende dyktig og ærlig

Kan faget sitt, drivende dyktig, nordnorsk direkte og dønn ærlig. Tilgjenelig ved behov og vært lege på samme sted gjennom mange år.

Mer festlig lege skal man lete lenge etter

Bra lege. God medisinsk innsikt, lytter til pasientene , forklarer og informerer. Ranil er en meget festlig kar, kan for noen få bli litt i overkant morsom. Følger opp avtaler, gleder meg til time hos han.