Johannes Ewald Rothenpieler

Revegårdsveien 10 9440 Evenskjer
Johannes Ewald Rothenpieler er en av 6 fastleger i Skånland

Siste vurderinger av Johannes Ewald Rothenpieler

Kjempefornøyd

Han tar seg tid til pasient, er flink til å følge opp og strekker seg langt i å finne årsak-sammenhengsforklaringer. Utrolig dyktig i sin jobb. Anbefales..

Føler med godt ivaretatt

En lege med lang erfaring og jeg føler meg veldig godt ivaretatt.
Han gir god veiledning til selvhjelp der det er mulig. Og henviser videre når det er nødvendig.

En lege som bryr seg.

Har hatt Rothenpieler som fastlege siden han startet i sin legepraksis ved Skånland legekontor. Har fra første møte med legen følt stor grad av tillit til han som fagperson. Han har allsidig erfaring som lege, og setter sin ære i å være oppdatert som fagperson.
Rothenpieler har fulgt meg opp som pasient langt ut over det jeg har kunnet forvente, og dette uten unødvendig ventetid.

rotete..

Har vært en gang på time hos denne legen. Det var ingen god opplevelse.. han virket stresset og rotete, og jeg fikk en følelse av at han verken hadde kunnskap til å finne ut hva som var galt, og at han ikke fulgte med påhva jeg sa.. en skremmende opplevelse..

Omtenksom lege

Rotenpieler er en lege som har stor kunskap. Han bryr seg om sin pasient og tenker i alle retninger for å finde den beste helseløsning. Jeg stoler 100 % på han.