Johannes Ewald Rothenpieler

ETS Medisinske Senter

• Allmennmedisin
  • Fysikalsk med. og rehabil.
  • Fysikalsk medisin og rehabilitering

1999

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

ETS Medisinske Senter Telefonnummer77 08 95 6577 08 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Revegårdsveien 10 9440 Evenskjer
Johannes Ewald Rothenpieler er en av 7 fastleger i Skånland

Siste vurderinger av Johannes Ewald Rothenpieler

Rolig og trygg lege

Opplevdes som en trygg, flink og rolig lege. Vi valgte ham som fastlege for vår sønn, etter en akutt situasjon hvor vi måtte med ambulanse til Harstad. Foreldrene ble tatt på alvor, og gutten ble nøye undersøkt.

Flink fastlege

Har brukt han som fastlege i flere år. Kort ventetid på legetime. Han henviser videre ved behov. Lytter og tar deg på alvor. Litt distre, og kan bruke litt lang tid under konsultasjonen.

Får ikke hjelp.

Lege er så overarbeidet og overbooket at han har ikke tid, energi eller overskudd til å hjelpe pasientene sine. Jeg har ikke fått hjelp, eller kommet noe lengre på noen av de siste timene jeg har vært der. Selv ikke på dobbeltimer. Han lytter ikke til hva som blir sagt, eller hva jeg ønsker vi skal ta opp på denne timen. Han snakker bort hele timen og ingenting blir gjort.

Kjempefornøyd

Han tar seg tid til pasient, er flink til å følge opp og strekker seg langt i å finne årsak-sammenhengsforklaringer. Utrolig dyktig i sin jobb. Anbefales..

Føler med godt ivaretatt

En lege med lang erfaring og jeg føler meg veldig godt ivaretatt.
Han gir god veiledning til selvhjelp der det er mulig. Og henviser videre når det er nødvendig.