Ole Morten Schulz

Autorisasjon (2005)

Ole Morten Schulz er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ole Morten Schulz

Trygg og empatisk

Svært fornøyd med Ole Morten, håper aldri jeg måtte miste han som fastlege! Har vært innom med både psykiske og fysiske plager. Mental helse kan være en utfordring, her har jeg alltid følt meg 100% ivaretatt av Ole Morten. Anbefales på det sterkeste. Har alltid fått prate ut om det som plager meg der og da, blitt tatt seriøst og fått henvisning til det jeg måtte behøve av hjelp. Det har alltid gått raskt. Leser noen oppfatter han som «sosialt» utilpass, jeg synes ikke det er så ille som visse skal ha det til og han har alltid blikkontakt med meg. Jeg har ikke følt han som utilpass de minst 10 gangene jeg har sittet på hans kontor og grått. Humor har han også, noe jeg setter stor pris på! Gir meg alltid full informasjon og oppmerksomhet. Går aldri ut av kontoret som et spørsmålstegn.
Det kan av og til være lang ventetid på å komme inn, men dette er ikke nytt for noe legekontor etter min erfaring. Venter gjerne på Ole Morten, for han er super!

Klager på selve legekontor: hen som arbeider i skranken, burde ta seg ett service og smilekurs. Makan til uvennlig holdning til tider.

Faglig dyktig og lyttende

100% tillit til Ole Morten Schulz. Dyktig lege som får ting gjort. Føler meg i trygge hender på hans kontor. I en periode har jeg trengt hyppig oppfølging, han har alltid tid og tar meg seriøst.

Flink lege!

En fantastisk lege som virkelig vet hva han driver med. Min mor har hatt han som fastlege i mange år, det har jeg og nå har mine barn han. Ofte hos legen enten med mor, meg selv og barn og han er alltid hyggelig, lytter, tar en spøk og er jordnær. Bytter aldri lege :)

Kunnskapsrik, empatisk og tilstedeværende!

Jeg har bare gode erfaringer med Ole Morten som min fastlege drøyt det siste året. Han ser meg, taklet krisesituasjoner på en god og effektiv måte. Faglig oppdatert, henviser raskt for å starte opp nødvendig behandling. Evne til å lytte.

Time innen neste dag oppleves også som svært betryggende og tillitsvekkende.

Kort fortalt: kunnskapsrik, empatisk og tilstedeværende!

Han lytter gjerne, men ingen respons

Som sagt lytter gjerne . Men er sjokkert over manglene oppfølging.og kan ikke huske noen form for empati det er skremmende .. tok opp alvorlige ting men dårlig med løsning som kan hjelpe meg .vet ikke om jeg skal bare gi opp. Han passer tiden veldig godt . Men jeg venter heller på timen min om jeg visste han hadde en pas som trengte lengre tid blir nærmest skysset ut av kontoret om tiden er over . Ser ikke ut som samtaler er populært hos han .har du bare ont i halsen OL. Er han OK er ikke uhøflig, men blir ikke tatt på alvor ved andre alvorlige lidelser