Ole Morten Schulz

Ole Morten Schulz er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ole Morten Schulz

Anbefales

10 av 10!
Livet mitt er lysere enn noen gang takke være Ole Morten. Anbefales på sitt aller varmeste!!!!

Meget bra

Veldig fornøyd med Ole Morten.
Tar seg tid og ikke minst blir jeg tatt på alvor.
Han er kunnskapsrik og nøler ikke med å sende meg videre for videre utredning når det er nødvendig. Anbefales.

Dyktig i faget, men mangler ydmykhet.

Hatt han som lege i 10 år. Dyktig på klare problemstillinger, henviser videre og gjør det som skal. I mer diffuse medisinske saker har han fremstått som bastant i sine meninger og er ikke vært åpen for at han faktisk kan ta feil. Oppfattes ofte utilpass under samtale, flakkende blikk, ser ned i gulv, spesielt om jeg som pasient gråter.

Tenker alltid klinisk og nyansert

Min fastlege igjennom et par år i en krevende periode.
Han er alltid åpen og direkte. Aldri naiv med god oppfølging. Flink å sette grenser for pasient slik at jeg til tross ikke blir avvist som hjelpetrengende. Han står for den praksis han har - på godt og vondt.
Ole Morten respekterer alltid min selvbestemmelsesrett. Foretar alltid en god og forsvarlig faglig vurdering, i hht. mine erfaringer som hans pasient.

Konklusjon: Lege tar alltid veloverveide kliniske besluttinger i samråd med meg som pasient. Anbefales videre og jeg er glad for mitt fastlegevalg.

Kunnskapsrik, men...

Snakker over hodet på meg og møter meg med null forståelse. Direkte ubehagelig å gå til denne legen. Dette har skjedd to ganger, på tide å bytte fastlege.