Glenn Ole Severinsen

Autorisasjon (1993)

Glenn Ole Severinsen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Glenn Ole Severinsen

Imøtekommende

Han er imøtekommende og faglig dyktig, men virker ganske fjern. Gir meg sykemeldinger og resepter litt fort. Føler meg tvunget til å bli raskt ferdig der inne.

Rask og god service

Jeg har hatt flere timer hos Glenn Severinsen og aldri hatt en dårlig opplevelse.
Han er rask og presis med sine diagnoser og sender deg videre til spesialiser ved behov.
Han er blid og hyggelig ovenfor meg som pasient.
Vil anbefale han til andre pasienter.

Bagatelliserende ovenfor psykiske bekymringer

En dyktig lege, som i de tilfeller der min fysiske helse er temaet virker veldig flink. Når psykisk helse gjelder er han normaliserende, bagatelliserende, uinteressert og avvisende, selv om han hele tiden holder en høflig tone. Virker som han helst bare vil at man skal bli fortest mulig ferdig uten å ta det man sier på alvor. Dette er årsaken til at jeg valgte å bytte.

Lett å få time hos, og ellers god service.

Super lege

Har hatt Glenn som lege siden jeg var liten, han er seriøs og virker som han vurderer hver enkelt person opp i mot sine egne inntrykk i stedet for å følge en standardisert mal bestandig. Han er god å ha når man ikke alltid vet best selv hva som er bra for deg, i ettertid skjønner man som regel hva som var tanken bak hans intensjoner om man i utgangspunktet var negativ til hans vurdering! God å ha når din (alene)mor blir psykisk syk og man føler seg helt alene i verden.

Den Beste Legen jeg har har brukt!!

Etter at jeg flyttet til Tromsø 1998. Har han vert min fastlege.
Han er en behagelig å lyttende lege. Han tar seg tid.Man føler at man er i di beste hender hos han:)