Glenn Ole Severinsen

Tlf: 77 67 98 88 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Glenn Ole Severinsen er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Glenn Ole Severinsen

Dyktig og hyggelig

Er veldig for bøyd med fastlegen min, han har bred og god kunnskap.
Alltid hyggelig og tar seg tid til pasdienten, samtidig som han er rask og effektiv.

Meget dårlig førsteinntrykk

Har kun møtt han èn gang, pga at min fastlege ikke var tilgjengelig. Følte virkelig at jeg forstyrret han, og at problemstillingen min ikke var verdt en "audiens" hos Severinsen. Han virket veldig lite interessert i å hjelpe, og jeg opplevde at han bagatelliserte og nærmest latterliggjorde årsaken til at jeg var der.

Super lege.

Har hatt han til fastlege i snart 20 år. Veldig grei og presis i det han sier og gjør. Bytter ikke lege frivillig!

Imøtekommende

Han er imøtekommende og faglig dyktig, men virker ganske fjern. Gir meg sykemeldinger og resepter litt fort. Føler meg tvunget til å bli raskt ferdig der inne.

Rask og god service

Jeg har hatt flere timer hos Glenn Severinsen og aldri hatt en dårlig opplevelse.
Han er rask og presis med sine diagnoser og sender deg videre til spesialiser ved behov.
Han er blid og hyggelig ovenfor meg som pasient.
Vil anbefale han til andre pasienter.

Bagatelliserende ovenfor psykiske bekymringer

En dyktig lege, som i de tilfeller der min fysiske helse er temaet virker veldig flink. Når psykisk helse gjelder er han normaliserende, bagatelliserende, uinteressert og avvisende, selv om han hele tiden holder en høflig tone. Virker som han helst bare vil at man skal bli fortest mulig ferdig uten å ta det man sier på alvor. Dette er årsaken til at jeg valgte å bytte.

Lett å få time hos, og ellers god service.

Dårlige opplevelser HVER GANG!

Lite tilgjengelig. Uinteressert i meg som pasient. Ovenfra og ned holdning HVER GANG. Rett å slett trist å måtte betale for å "hjelp" av denne "legen".
Han er mer interessert i å gi ut medisiner. sprøyter og 1 ukers sykemeldinger enn å finne ut av problemer....

Super lege

Har hatt Glenn som lege siden jeg var liten, han er seriøs og virker som han vurderer hver enkelt person opp i mot sine egne inntrykk i stedet for å følge en standardisert mal bestandig. Han er god å ha når man ikke alltid vet best selv hva som er bra for deg, i ettertid skjønner man som regel hva som var tanken bak hans intensjoner om man i utgangspunktet var negativ til hans vurdering! God å ha når din (alene)mor blir psykisk syk og man føler seg helt alene i verden.

Meget god og profesjonell lege

Har hatt han helt siden jeg var et barn, samme med min bror og moren min. Ivaretar mine interesser og tar mine samspill til følge. Han er ikke bare god på det teoretiske, men i praksis og. Hadde et problem som krevde et mindre kirurgisk inngrep som han gjorde uten problem.

Konklusjon: Anbefales på det sterkeste. Kunne aldri tenkt meg en annen lege, og er etter mitt syn Tromsøs beste lege.

Den Beste Legen jeg har har brukt!!

Etter at jeg flyttet til Tromsø 1998. Har han vert min fastlege.
Han er en behagelig å lyttende lege. Han tar seg tid.Man føler at man er i di beste hender hos han:)

En profesjonell og faglig dyktig lege.

Både jeg og min sønn har hatt Glenn som lege i flere år. Han tar deg allitd på alvor og er veldig faglig dyktig. Er kjempefornøyd og kan anbefale han på det sterkeste!

Super!

Jeg får alltid hjelp og gode råd hos Glenn. Han har blitt familiens fastlege og føler oss godt ivaretatt.
Han er flink til å kommunisere og tar deg på alvor.

Meget proffesjonell

Dyktig lege som følger pasienten godt opp, kan være litt lite tilgjengelig (jobber også som smittevernlege, kan kanskje skylde litt på det).

Travel fastlege

Glenn er en grei og snill lege, men har det litt for travelt når man er på kontoret og er en del borte fra jobben, vet han også jobber som smittevernoverlege.

Måtte purre på resultater på prøver og mase på videre behandling, ga opp til slutt. Blir veldig tungvindt.

Har hatt han som fastlege siden han ble ansatt på Langnes legekontor.

Jeg har nå byttet ut Glenn Ole som fastlege.

Håpløs

Elendig service, virket uinteressert og fjern. Byttet etter ett år

Ser meg!

Her er en lege som ikke slenger ut sykemeldinger i hytt å pine, passer meg utmerket! Han ser meg, samtidig som han vet at det er jeg som vet beste om meg!

Veldig dyktig og tilstede

Jeg og barna mine har hatt Glenn Severinsen som fastlege siden ordningen med fastleger kom. Han er helt utmerket på alle vis, faglig dyktig, hyggelig og empatisk. Han tar både små bagateller og alvorligere ting med samme profesjonalitet. Han er alltid tilgjengelig når vi trenger han.

Meget dyktig og imøtekommende

Tar alle henvendelser seriøst og har oppriktig ønske om å hjelpe. Er dessuten faglig sterk. Dessuten er han sosialt intelligent.

Jeg kommer aldri til og bytte fastlege!

Blir bestandig tatt på alvor, og Severinsen kan man prate med alt om. Her er det ingenting som er for flaut for å snakke om.
Jeg kommer aldri til og bytte fastlege, og det sier bare hvor flink han er.

Aldri misfornøyd

Jeg har hatt Glenn siden jeg flyttet til Tromsø for mange år siden, og kan ikke huske en eneste gang jeg har vært misfornøyd med Glenn. Han går rett på sak og kommer kjapt med gode råd og tips, og svarer godt dersom man lurer på noe.