Elisabeth Kristoffersen Skogheim

Autorisasjon (2009)

Elisabeth Kristoffersen Skogheim er en av 21 fastleger i Senja

Siste vurderinger av Elisabeth Kristoffersen Skogheim

God lege

Lege man blir tatt på alvor hos lege som kan tenke selv. Tenker ikke bare på meg, men spør om mine barn som ikke er hennes pasienter hvordan det går med de. Er en lege som bryr seg.

Dette er ikke ting man kan si om hennes vikar, så håper dr Skogheim kommer straks tilbake fra permisjon.

Meget dyktig og trygg lege

Jeg er veldig fornøyd med Dr. Skogheim som min fastlege. Hun er dyktig og kan faget sitt godt, slik som noen av de andre anmelderne også skriver. Hun er grundig, empatisk og en god lytter - samtidig som at hun er effektiv. Man møter en lege det er komfortabelt å være ærlig med, hun dømmer ikke, tar deg seriøst og feier ikke bort plagene dine. Som jeg ser noen andre skriver kan hun være noe treg med oppfølging, men hun tar seg tid til deg dersom du synes det tar for lang tid og selv tar kontakt. I tillegg har hun kompetanse til å gjøre gynekologisk undersøkelse og celleprøve, slik at man slipper å bli henvist til gynekolog.

Flink fastlege

Er faglig dyktig, men litt tilbakeholden med røntgenundersøkelser! God kommunikasjon, er rask og effektiv og trenger ikke Google etter svar som dem forrige fastlegen gjorde.

Ukonsentrert

Legen er en hyggelig dame, men virker ukonsentrert og til tider fraværende ved legetimer. Er også dårlig på oppfølging, informasjon og medvirkning til meg som pasient. Føler at jeg ikke blir ivaretatt på en seriøs måte - tross dårlig almenntilstand og lang sykehistorikk. En god lege er for meg en lyttende lege som har god dialog med pasienten - ikke en lege som vil ha timen fort unnagjort. Jeg får følelsen av at hun snarest mulig vil få unnagjort legekonsultasjonen - dette oppleves useriøst og gjør meg som pasient utrygg og frustrert. Vil forsøke å bytte fastlege - er ikke så mange ledige å velge mellom.

dyktig

føler at man blir lyttet til og får den hjelp man trenger. God oppfølging.
Er svært fornøyd med min fastlege.