Elisabeth Kristoffersen Skogheim

Senjalegen avd. Finnsnes legekontor

2009

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Elisabeth Kristoffersen Skogheim er en av 19 fastleger i Lenvik

Siste vurderinger av Elisabeth Kristoffersen Skogheim

Ukonsentrert

Legen er en hyggelig dame, men virker ukonsentrert og til tider fraværende ved legetimer. Er også dårlig på oppfølging, informasjon og medvirkning til meg som pasient. Føler at jeg ikke blir ivaretatt på en seriøs måte - tross dårlig almenntilstand og lang sykehistorikk. En god lege er for meg en lyttende lege som har god dialog med pasienten - ikke en lege som vil ha timen fort unnagjort. Jeg får følelsen av at hun snarest mulig vil få unnagjort legekonsultasjonen - dette oppleves useriøst og gjør meg som pasient utrygg og frustrert. Vil forsøke å bytte fastlege - er ikke så mange ledige å velge mellom.

dyktig

føler at man blir lyttet til og får den hjelp man trenger. God oppfølging.
Er svært fornøyd med min fastlege.

Fantastisk!

Tar seg seriøst av sine pasienter og bryr seg om dem. En lege som er et virkelig medmenneske. Hun er min gamle mors fastlege, og jeg kan leve trygt og godt en halv jordklode unna vel vitende at mamma er de beste hender.

Fantastisk.

En lege som er meget dyktig med mennesker, har empati og er en god lytter. Kan faget sitt godt, og jeg føler meg alltid godt tatt vare på når jeg er der.

hun er min fast lege

er kjempe fornøyd med henne som min fastlege hun hjelper meg med det jeg trenger av pappirer. og tar godt i mot meg og mit barn når vi kommer på time til henne