Andreas Sletten

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Siste vurderinger av Andreas Sletten

Trygg og omsorgsfull lege

Andreas er en fantastisk lege, som lytter, tar deg på alvor, og har faglig tyngde. Han er omsorgsfull, lett å snakke med, og legetimen oppleves som trygg og profesjonell. Jeg har anbefalt ham videre til venner. De er også fornøyde.

Ekte

Kunnskapsrik. Jeg føler meg sett og tatt på alvor. Han tar initativ selv når det er vanskelig for meg å åpne meg og gir god oppfølgning fra time til time. Jeg er veldig fornøyd med Sletten. Akkurat slik jeg vil ha min fastlege.

Flink fastlege.

Har hatt Sletten en stund nå og er kjempefornøyd. Litt vanskelig å få tak i til tider, men fantastisk på alt annet. Handlekraftig lege som lytter til det man sier.

Seriøs og tillitsfull

Virker interessert i pasienten og pasientens problem/sykdom.
Handler raskt., f.eks. ved henvisning til spesialist, røntgen ol.
Lytter til det pasienten sier.
Grei å snakke med.
Tilgjengelighet: Burde ha anledning til å sende kort mail til legen og få svar på den
Servicenivå: Ikke noe spesielt å klage på, bortsett fra dette med bruk av e-mail
Et tips som gjelder ALLE leger og legekontor: Når legen er på jobb, forventes det at han eller hun bruker hvit legefrakk, gjerne også hvit bukse sokker og sko.

Ryddig og dyktig lege

Har vært min fastlege siste halvannet år og jeg er veldig fornøyd. Jeg føler han tar mine problemer alvorlig. Finner gode løsninger. Hyggelig å prate med. Alt i alt en lege jeg er meget fornøyd med.