Andreas Sletten

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Siste vurderinger av Andreas Sletten

Trygg og omsorgsfull lege

Andreas er en fantastisk lege, som lytter, tar deg på alvor, og har faglig tyngde. Han er omsorgsfull, lett å snakke med, og legetimen oppleves som trygg og profesjonell. Jeg har anbefalt ham videre til venner. De er også fornøyde.

Ekte

Kunnskapsrik. Jeg føler meg sett og tatt på alvor. Han tar initativ selv når det er vanskelig for meg å åpne meg og gir god oppfølgning fra time til time. Jeg er veldig fornøyd med Sletten. Akkurat slik jeg vil ha min fastlege.

Flink fastlege.

Har hatt Sletten en stund nå og er kjempefornøyd. Litt vanskelig å få tak i til tider, men fantastisk på alt annet. Handlekraftig lege som lytter til det man sier.

Seriøs og tillitsfull

Virker interessert i pasienten og pasientens problem/sykdom.
Handler raskt., f.eks. ved henvisning til spesialist, røntgen ol.
Lytter til det pasienten sier.
Grei å snakke med.
Tilgjengelighet: Burde ha anledning til å sende kort mail til legen og få svar på den
Servicenivå: Ikke noe spesielt å klage på, bortsett fra dette med bruk av e-mail
Et tips som gjelder ALLE leger og legekontor: Når legen er på jobb, forventes det at han eller hun bruker hvit legefrakk, gjerne også hvit bukse sokker og sko.

Ryddig og dyktig lege

Har vært min fastlege siste halvannet år og jeg er veldig fornøyd. Jeg føler han tar mine problemer alvorlig. Finner gode løsninger. Hyggelig å prate med. Alt i alt en lege jeg er meget fornøyd med.

Gjennomført dårlig lege

Hører ikke etter, virker ikke som han bryr seg om pasienter. Har en "jeg er bedre enn deg"-holdning. Sjelden tilstede, alltid langt bak ruta, så man blir sittende på venterommet i opptil en time. Utrolig lang ventetid for å få time og lite tilgjengelig ellers - ikke mulig å få til en telefonsamtale. Ingen humor og dermed ingen kontakt. Virker som han hater jobben sin. Men! handlekraftig.

perfect

Andreas tar seg god tid,flink å lytte.Veldig behagelig å gå til ham

Imøtekommende ung lege

Jeg synes han er en vennlig, interessert, oppmerksom lege. Som pasient har jeg fått den behandling og hjelp jeg forventer av en lege.

Dyktig lege

Faglig flink og følger alltid opp. Føler jeg alltid blir tatt på alvor. Beste fastlegen jeg noensinne har hatt!

Tar seg tid

Han tåler flere problemstillinger samtidig, og setter i for liten grad grenser der det trengs for både mitt og det som kommer inn via telefonen i løpet av konsultasjonen. Jeg har flere ganger sittet igjen med inntrykket av å ikke vite hva vi har blitt enige om, og hva jeg kan forvente meg videre. Kommunikasjonen med annet personell ved kontoret har flere ganger vært vanskelig hva gjelder tilgjengelighet, serviceinnstilling, hjelpsomhet og ryddighet.

Den beste legen jeg har hatt

Veldig nøye. Hyggelig. Hjelpsom. Håper jeg kan ha han som fastlege lenge.

Ikke bra

Virker ikke intressert i pasientene sine. Velger lettvinte løsninger for å få folk fortest mulig ut døren igjen.

Helt ok lege

Han er helt ok. Men ikke noe mer.
Utrolig lang ventetid. Har opplevd og vente over 2 timer før jeg fikk komme inn. Og det er alt for lang tid når jeg har bestilt time.

De på legekontoret er hyggelige og hjelpsomme, men til tider er det vanskelig og få tak i dem.

Dropp in timer har de også, men anbefales ikke. Har ventet i over 3 timer på dropp in. Og i snitt over en time.

Jeg skal bytte lege nå, og vil ikke anbefale andre dette legekontoret og denne legen

En dyktig lege.

hadde han som lege før jeg flyttet fra tromsø.Svært fornøyd var jeg. Han tok meg på alvor og lyttet alltid til meg,var bestandig i rute med timene sine også.