Andreas Sletten

Nordlyslegene AS Mann, 35 år

Autorisert2009
TilleggskompetanseSjømannslege
Ledige plasser 37 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Siste vurderinger av Andreas Sletten

Ekte

Kunnskapsrik. Jeg føler meg sett og tatt på alvor. Han tar initativ selv når det er vanskelig for meg å åpne meg og gir god oppfølgning fra time til time. Jeg er veldig fornøyd med Sletten. Akkurat slik jeg vil ha min fastlege.

Flink fastlege.

Har hatt Sletten en stund nå og er kjempefornøyd. Litt vanskelig å få tak i til tider, men fantastisk på alt annet. Handlekraftig lege som lytter til det man sier.

Seriøs og tillitsfull

Virker interessert i pasienten og pasientens problem/sykdom.
Handler raskt., f.eks. ved henvisning til spesialist, røntgen ol.
Lytter til det pasienten sier.
Grei å snakke med.
Tilgjengelighet: Burde ha anledning til å sende kort mail til legen og få svar på den
Servicenivå: Ikke noe spesielt å klage på, bortsett fra dette med bruk av e-mail
Et tips som gjelder ALLE leger og legekontor: Når legen er på jobb, forventes det at han eller hun bruker hvit legefrakk, gjerne også hvit bukse sokker og sko.

Ryddig og dyktig lege

Har vært min fastlege siste halvannet år og jeg er veldig fornøyd. Jeg føler han tar mine problemer alvorlig. Finner gode løsninger. Hyggelig å prate med. Alt i alt en lege jeg er meget fornøyd med.

Gjennomført dårlig lege

Hører ikke etter, virker ikke som han bryr seg om pasienter. Har en "jeg er bedre enn deg"-holdning. Sjelden tilstede, alltid langt bak ruta, så man blir sittende på venterommet i opptil en time. Utrolig lang ventetid for å få time og lite tilgjengelig ellers - ikke mulig å få til en telefonsamtale. Ingen humor og dermed ingen kontakt. Virker som han hater jobben sin. Men! handlekraftig.