Svein Øksnes

Autorisasjon (2023)

Asker Legesenter AS Telefonnummer66 78 66 4066 78 66 ...
TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker
Svein Øksnes er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Svein Øksnes

Kunnskapsrik, men lite empatisk

Jeg har vært hos Øksnes ved to anledninger, begge gangene på hastetime, og begge gangene med mine små barn i barnehage-alder. Han er ikke min fastlege. Jeg opplevde han som kunnskapsrik og hyggelig nok, med dessverre og som arrogant og lite empatisk. Jeg synes ikke han møtte mine barn, eller meg som mor, på en hensiktsmessig måte i en sårbar situasjon. Ved begge anledninger har han tatt avgjørelser om videre behandling, uten å verken drøfte med meg, eller forklare på forhånd. Jeg har full tillit til hans medisinske kompetanse, men ønsker selvsagt en redegjørelse først. Mulig han har bedre "lag" med voksne pasienter. For øvrig fornøyd med Asker legesenter.

Tilgjengeligheten må bedres

Helt umulig å få time unntatt akutt timer. «Innen 14 dagers ordningen» gjelder tydeligvis ikke. Utover det; sympatisk og lyttende lege. Interessert!

Engasjert og god kunnskap om mange felt

Han er engasjert og har bred kunnskap i tillegg til mer inngående kunnskap om spesialområder som jeg opplever at andre leger ikke har hatt.

Meget dyktig. Hører godt etter og har gode svar.

Jeg føler meg meget trygg etter besøk hos Øksnes. Han vet hva han kan, og det er mye. Og vet hva han ikke kan.

Trygg og kunnskapsrik

Svein Øksnes er en meget flink og kunnskapsrik lege. Han tar deg alltid på alvor, og gir deg en følelse av trygghet. Liker godt hvordan han kommuniserer og lytter, samt at han alltid er i godt humør og kan bruke humor når det passer seg.