Lene Togstad

Sørbyen legesenter

2007

Sørbyen legesenter Telefonnummer77 66 11 5077 66 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mellomveien 50 9007 Tromsø
Lene Togstad er en av 72 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Lene Togstad

Fantastisk flink

En veldig flink lege som tar meg på alvor. Er flink til å lytte og gir gode råd. En av de beste jeg har møtt!

Effektiv og ærlig.

Har vært fornøyd med både Lene og Lena som var i vikariat da fastlegen var permitert. Begge er dyktige leger som klarer å forstå meg(som vanskelig pasient) da jeg alltid har mye på hjertet. Veldig fornøyd med hjelpen jeg får og at det alltid er ærlige tilbakemeldinger ang. hva jeg må og bør gjøre for å få det bedre.

Opp og ned

Lene er en god lege, men til tider legger hun mye skyld i psykiske problemer. Dette gjør at man ikke føler seg ivaretatt. Hun ser lett på store problemer, finner korte lettvinte måter som ikke er til hjelp.
Flere ganger opplevd å bli "oversett". Har vært syk lenge, etter flere år med kamp fikk jeg vurdering fra sykepleier der legen min skulle tatt tak for lenge siden.
Men Lene har også vært til god hjelp, og er som regel ganske grei å ha som fastlege. De som jobber i resepsjon/ laboratoriumet burde fjernes! De oppfører seg om de hater jobben sin, smiler aldri og man føler seg som en idiot i demmes nærvær.

Hjelpsom og hyggelig

Byttet til Lene for noen år siden etter at jeg ikke ble tatt på alvor av min daværende fastlege. Var fornøyd etter første time med henne, hun følger godt med og spør f.eks. hvordan det gikk med den siste plagen jeg hadde når jeg kommer for en ny time osv. Føler meg tatt på alvor og jeg føler at hun bryr seg og gjør det hun kan for å hjelpe. Det eneste negative er at hun har mange pasienter som gjør at man kan måtte vente en stund på time, og at noen av helsesekretærene virker til å ha stått opp med feil fot. Det løser seg som regel med en hyggelig tone og et smil når man snakker til dem.

Et medmenneske i vår familie.

Lene Togstad er fastlegen til hele familien og for oss er hun et medmenneske. Vi snakker om henne og vet vi kan kontakte henne om vi trenger hjelp. Hun stiller alltid opp og bryr seg. Hun viser omtanke og ringer om vi er alvorlig syk. Hun er en travel dame så det kan bli litt venting, men det er verdt det. Det er også mange andre flotte leger på kontoret som stepper inn om hun ikke er til stede. På labben er det flere som er superdyktige på å stikke! Vi er takknemlig for Sørbyen legesenter.