Lene Togstad

Sørbyen legesenter

Mellomveien 50 9007 Tromsø
Lene Togstad er en av 63 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Lene Togstad

Et medmenneske i vår familie.

Lene Togstad er fastlegen til hele familien og for oss er hun et medmenneske. Vi snakker om henne og vet vi kan kontakte henne om vi trenger hjelp. Hun stiller alltid opp og bryr seg. Hun viser omtanke og ringer om vi er alvorlig syk. Hun er en travel dame så det kan bli litt venting, men det er verdt det. Det er også mange andre flotte leger på kontoret som stepper inn om hun ikke er til stede. På labben er det flere som er superdyktige på å stikke! Vi er takknemlig for Sørbyen legesenter.

Lene er en fantastisk lege som tar deg på alvor og er rask til å følge deg opp både med tanke på henvisninger, prøver etc. Hun viser omtanke, ringer deg hvis hun sier hun skal det og man føler seg virkelig møtt hos henne. Det smerter meg å bytte fastlege, men eneste grunnen til at jeg gjør det er de uspiselige legesekretærene på Sørbyen Legesenter. Jeg klarer ikke lenger å forholde meg til sure, frekke og arrogante mennesker som får deg til å føle deg som et hår i suppa når man er syk og nøden er stor.

Jeg har vært innom de fleste legene på Sørbyen Legesenter og er fornøyd med alle. Hadde de fått bytta ut uglene i ekspedisjonen hadde dette vært drømmelegesenteret (med unntak av Heidi som er varm og imøtekommende). Så frem til legesekretærene byttes ut eller tvinges på smilekurs, velger jeg å holde meg unna Sørbyen legesenter, til tross for fantastiske leger. Synd, men nok er nok.

Under pari

Under et skinn av vitenskapelighet troner Lene. Antakelig den legen på Sørbyen legesenter som er flinkest til å holde fasaden og late som. Men når det kommer til stykket så hjelper det ikke. Hun er ute av stand til å lese blodprøver og gi gass der det monner. Spesielt når det kommer til metabolistiske forstyrrelser.

Ikke den beste legen.

Lene er ikke den beste legen jeg har vært til hun er vanskelig og forholde seg til,
Hun sier en ting og gjør noe annet.
Og de som sitter i skranken bør de få byttet ut for surere mennesker må man lete lenge etter, de har inget på et legekontor og gjøre.

Hadde jeg kunnet ville jeg tatt henn emed på flyttelasset

Lene er en flott lege en av de sjeldne!!. Følger deg opp på ett skikelig vis, grundig, medmenneskelig, blid , man føler seg sett og hørt hos henne. Hun besvarer også mail, noe som er helt nydelig. Hun anbfales på det sterkeste!