Lene Togstad

Sørbyen legesenter

Autorisasjon (2007)

Lene Togstad er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Lene Togstad

Flott dame som har vært hjelpsom med genuin omtanke for meg som pasient

Er veldig fornøyd med Lene som fastlege, hun er veldig tilstede i rommet når jeg prater med henne. Og jeg føler alltid at hun tar meg seriøst.
Hun har bidratt til å hjelpe meg og finne alternative løsninger på ting jeg har kommet til henne med. Hun har alltid sett gjennom fasaden min og føler meg komfortabel til å åpne meg til henne. Hun har mange pasienter, og det skjønner jeg godt. En dame det er verdt å vente på!

Tillit til fastlegen

Tillitsbrudd som for meg fikk konsekvenser på flere områder. Kontakter nå kun lege dersom det er absolutt nødvendig på grunn av fysiske plager, og da passer jeg på å si minst mulig.

Jeg mener at legen bør lytte til pasienten og prøve å forstå hva som blir sagt, i stedet for å lage seg sin egen forståelse uten at pasienten får vite om denne.

Jeg føler også at det jeg opplevde i høyeste grad handler om dårlig respekt for pasientens plager.

Kan ikke med min beste vilje anbefale denne legen.

Positiv og løsningsorientert

Lene er en av de flinkeste fastlegene jeg har hatt. Hun lytter, gir gode råd og gjør det hun har sagt at hun skal gjøre. Jeg byttet til henne etter å ha vært pasient hos en annen lege på huset en stund. Godt fornøyd med valget.

Fantastisk flink

En veldig flink lege som tar meg på alvor. Er flink til å lytte og gir gode råd. En av de beste jeg har møtt!

Effektiv og ærlig.

Har vært fornøyd med både Lene og Lena som var i vikariat da fastlegen var permitert. Begge er dyktige leger som klarer å forstå meg(som vanskelig pasient) da jeg alltid har mye på hjertet. Veldig fornøyd med hjelpen jeg får og at det alltid er ærlige tilbakemeldinger ang. hva jeg må og bør gjøre for å få det bedre.