Lene Togstad

Autorisasjon (2007)

Lene Togstad er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Lene Togstad

Dyktig og hyggelig!

Utrolig behagelig menneske som virkelig er opptatt av å hjelpe. Tålmodig, sympatisk, dyktig, hjelpsom og mye mer!

Dyktig og imøtekommende

Togstad er har meget god legekompetanse og jeg har alltid fått god hjelp når jeg har behøvd det. Hun lytter og viser tydelig at hun bryr seg om meg og min helse. Hun følger meg opp i ettertid.

Selv om legekontoret ligger litt langt unna meg ønsker jeg ikke å bytte.

Flink, tilgjengelig og tar seg tid

Veldig fornøyd med Lene som fastlege. Hun har god tilgjengelighet og svarer på e-konsultasjoner samme dag. Hun lytter til det du har og si og tar seg god tid i konsultasjonen. Hun er sympatisk, faglig dyktig og veldig flink.

Trygg og kunnskapsrik

Lene er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun lytter og har kunnskap innenfor alle plagene jeg har hatt. Veldig grei når det kommer til psykisk helse. Jeg støtte på Lene etter mye bytting av leger i Tromsø, og har ikke byttet siden. Tar blodprøver og er grundig i undersøkelsene sine for å få utelukket det meste. Lett å få time hos og svarer ofte samme dagen ved e-konsultasjoner.

Lyttende og trygg

Er tilstede, lytter og bruker tid uten følelse av at hun følger med klokka. Tar deg på alvor, og følger deg opp.