Lene Togstad

Tlf: 77 66 11 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lene Togstad er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Lene Togstad

Effektiv og ærlig.

Har vært fornøyd med både Lene og Lena som var i vikariat da fastlegen var permitert. Begge er dyktige leger som klarer å forstå meg(som vanskelig pasient) da jeg alltid har mye på hjertet. Veldig fornøyd med hjelpen jeg får og at det alltid er ærlige tilbakemeldinger ang. hva jeg må og bør gjøre for å få det bedre.

Opp og ned

Lene er en god lege, men til tider legger hun mye skyld i psykiske problemer. Dette gjør at man ikke føler seg ivaretatt. Hun ser lett på store problemer, finner korte lettvinte måter som ikke er til hjelp.
Flere ganger opplevd å bli "oversett". Har vært syk lenge, etter flere år med kamp fikk jeg vurdering fra sykepleier der legen min skulle tatt tak for lenge siden.
Men Lene har også vært til god hjelp, og er som regel ganske grei å ha som fastlege. De som jobber i resepsjon/ laboratoriumet burde fjernes! De oppfører seg om de hater jobben sin, smiler aldri og man føler seg som en idiot i demmes nærvær.

Hjelpsom og hyggelig

Byttet til Lene for noen år siden etter at jeg ikke ble tatt på alvor av min daværende fastlege. Var fornøyd etter første time med henne, hun følger godt med og spør f.eks. hvordan det gikk med den siste plagen jeg hadde når jeg kommer for en ny time osv. Føler meg tatt på alvor og jeg føler at hun bryr seg og gjør det hun kan for å hjelpe. Det eneste negative er at hun har mange pasienter som gjør at man kan måtte vente en stund på time, og at noen av helsesekretærene virker til å ha stått opp med feil fot. Det løser seg som regel med en hyggelig tone og et smil når man snakker til dem.

Et medmenneske i vår familie.

Lene Togstad er fastlegen til hele familien og for oss er hun et medmenneske. Vi snakker om henne og vet vi kan kontakte henne om vi trenger hjelp. Hun stiller alltid opp og bryr seg. Hun viser omtanke og ringer om vi er alvorlig syk. Hun er en travel dame så det kan bli litt venting, men det er verdt det. Det er også mange andre flotte leger på kontoret som stepper inn om hun ikke er til stede. På labben er det flere som er superdyktige på å stikke! Vi er takknemlig for Sørbyen legesenter.

Lene er en fantastisk lege som tar deg på alvor og er rask til å følge deg opp både med tanke på henvisninger, prøver etc. Hun viser omtanke, ringer deg hvis hun sier hun skal det og man føler seg virkelig møtt hos henne. Det smerter meg å bytte fastlege, men eneste grunnen til at jeg gjør det er de uspiselige legesekretærene på Sørbyen Legesenter. Jeg klarer ikke lenger å forholde meg til sure, frekke og arrogante mennesker som får deg til å føle deg som et hår i suppa når man er syk og nøden er stor.

Jeg har vært innom de fleste legene på Sørbyen Legesenter og er fornøyd med alle. Hadde de fått bytta ut uglene i ekspedisjonen hadde dette vært drømmelegesenteret (med unntak av Heidi som er varm og imøtekommende). Så frem til legesekretærene byttes ut eller tvinges på smilekurs, velger jeg å holde meg unna Sørbyen legesenter, til tross for fantastiske leger. Synd, men nok er nok.

Under pari

Under et skinn av vitenskapelighet troner Lene. Antakelig den legen på Sørbyen legesenter som er flinkest til å holde fasaden og late som. Men når det kommer til stykket så hjelper det ikke. Hun er ute av stand til å lese blodprøver og gi gass der det monner. Spesielt når det kommer til metabolistiske forstyrrelser.

Ikke den beste legen.

Lene er ikke den beste legen jeg har vært til hun er vanskelig og forholde seg til,
Hun sier en ting og gjør noe annet.
Og de som sitter i skranken bør de få byttet ut for surere mennesker må man lete lenge etter, de har inget på et legekontor og gjøre.

Hadde jeg kunnet ville jeg tatt henn emed på flyttelasset

Lene er en flott lege en av de sjeldne!!. Følger deg opp på ett skikelig vis, grundig, medmenneskelig, blid , man føler seg sett og hørt hos henne. Hun besvarer også mail, noe som er helt nydelig. Hun anbfales på det sterkeste!

Den mest fantastiske legen jeg har hatt med å gjøre. (og jeg har hatt mange legeoppplevelser)

Jeg har hatt Lene som legevikar for min fastlege de siste årene. Da hun ble tilgjengelig som fastlege på Sørbyen var det ikke tvil i meg. Jeg måtte bytte fastlege. Hun er en utrolig flott person, blid og får deg (iallefall meg) til å føle meg som verdens viktigste person akkurat når jeg er der. Hun lytter til hva problemet er og tar ALT seriøst! Trengs det videre henvisninger er hun kjapp med å hjelpe til med det. Jeg har også opplevd at hun har ringt for å høre om det går bedre med meg om jeg har vært veldig sjuk.
Et ordentlig medmenneske!

Lite medfølelse og omtanke

Lene er en flink lege generelt. Men hun har ikke vært noe flink til å vise medfølelse, eller til å lytte. I tillegg føler man seg brydd, da hun har lite tid.

Fantastisk lege!

Jeg er så fornøyd med henne, lytter og viser forståelse!
Hun er rett og slett en lege jeg føler meg trygg på noe som er veldig på, noe som er viktig for meg.

Fantastisk tilstedeværende lege

Er 100% tilstede for deg, Hun var vikar for min fastlege og da han kom tilbake byttet jeg og valgte henne. Ikke alle forundt å ha lege på "prøve" før man velger.

En avde beste legene jeg har hatt

Lene er en lege som virkelig tar deg på alvor. Hun kommuniserer kjempegodt, er medmenneskelig og for det om hun har det travelt føler man at hun tar seg tid til å høre på og løse problemet ditt på best mulig måte. Kan hun ikke svare på ting der og da, sjekker hun det opp og ringer deg opp igjen. Eneste dumme er at det kan være opp til to ukers ventetid på vanlig legetime.

En medmenneskelig person

Lene er tilgjengelig, blid og ikke minst blir man tatt på alvor når man kommer til henne. Små og store problemer blir møtt med alvor fra henne..
Det er lett å få time, maks en ukes ventetid og personalet ellers er trivelige.

Har vert hos mange forskjellige leger, og mener at Lene Togstad er en ung og dyktig lege som hører på hva som plager, og kommer med riktige medisiner med en gang. hvor da jeg har med andre leger nesten måtte ha blitt sint for at jeg skal få hjelp. (vært plaget med bronkitt og lungebetennelse)

Dyktig og ryddig

Er kjempefornøyd med henne. Hun lytter og tar seg tid. Kan kontaktes på telefon og mail, som hun er rask å besvare. Jeg har også kommet med sykt barn, uten time som hun har ryddet plass til sånn at vi skulle slippe å vente så lenge.

Meget flink lege

Hun lytter nøye og tar deg på alvor, er veldig fornøyd med henne som fastlege.

En super fastlege

Lene er en fantastisk fastlege. Jeg har i en årrekke hatt ulike større eller mindre plager og vært til utrolig mange leger. I løpet av tiden som ungdomspasient og ung voksen pasient hadde jeg hatt mange negative opplevelser med leger, noe som har gjort at jeg i årevis ikke oppsøkte lege. Før Lene ble fastlegen min hadde jeg en svært god fastlege som gjorde at jeg følte at jeg ble tatt på alvor for alle småplagene mine. Da jeg mistet denne fastlegen, hadde jeg en time hos en ny fastlege, som gjorde at jeg følte meg nesten latterliggjort for mine småplager og simple lekmannsspørsmål. Jeg fikk høre om Lene, og byttet over til henne. Det har vært en positiv opplevelse. Jeg forteller om mine plager og føler at jeg blir hørt og tatt på alvor. Hun har en god måte å kommunisere på, som gjør at man ikke føler seg dum for å stille rare spørsmål, hun er positiv og profesjonell - og jeg har fått den oppfølgingen jeg har hatt behov for av henne. Lene er en dyktig lege og et bra medmenneske.

Den beste legen jeg har hatt

Lene er svært serviceinnstillt og nøye i sitt arbeid. Hun er faglig oppdatert, og tar deg på alvor. Det kan ta litt tid å få time hos henne i perioder, men hun tar seg god tid til pasienten og bruker god tid på å gi av sin kunnskap og forklarer medisinske spørsmål på en slik måte at man forstår veldig godt.

"Effektiv"

Har egentlig ikke fått tid til å gi noe totalinntrykk. Når du endelig får fastsatt en time så tar hun deg inn, du får nesten ikke muligheten til å få snakket, ser kjapt på deg og sender deg ut igjen. Føler hun kanskje er så overbooka at hun ikke har tid til noe som helst - ikke er det særlig lett å få time hos henne heller! Veldig lett å få følelsen av å bli oversett.
Får nav-sjekken min og blir sendt ut.