Lene Togstad

Sørbyen legesenter

2007

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Sørbyen legesenter Telefonnummer77 66 11 5077 66 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mellomveien 50 9007 Tromsø
Lene Togstad er en av 72 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Lene Togstad

Tillit til fastlegen

Tillitsbrudd som for meg fikk konsekvenser på flere områder. Kontakter nå kun lege dersom det er absolutt nødvendig på grunn av fysiske plager, og da passer jeg på å si minst mulig.

Jeg mener at legen bør lytte til pasienten og prøve å forstå hva som blir sagt, i stedet for å lage seg sin egen forståelse uten at pasienten får vite om denne.

Jeg føler også at det jeg opplevde i høyeste grad handler om dårlig respekt for pasientens plager.

Kan ikke med min beste vilje anbefale denne legen.

Positiv og løsningsorientert

Lene er en av de flinkeste fastlegene jeg har hatt. Hun lytter, gir gode råd og gjør det hun har sagt at hun skal gjøre. Jeg byttet til henne etter å ha vært pasient hos en annen lege på huset en stund. Godt fornøyd med valget.

Fantastisk flink

En veldig flink lege som tar meg på alvor. Er flink til å lytte og gir gode råd. En av de beste jeg har møtt!

Effektiv og ærlig.

Har vært fornøyd med både Lene og Lena som var i vikariat da fastlegen var permitert. Begge er dyktige leger som klarer å forstå meg(som vanskelig pasient) da jeg alltid har mye på hjertet. Veldig fornøyd med hjelpen jeg får og at det alltid er ærlige tilbakemeldinger ang. hva jeg må og bør gjøre for å få det bedre.

Opp og ned

Lene er en god lege, men til tider legger hun mye skyld i psykiske problemer. Dette gjør at man ikke føler seg ivaretatt. Hun ser lett på store problemer, finner korte lettvinte måter som ikke er til hjelp.
Flere ganger opplevd å bli "oversett". Har vært syk lenge, etter flere år med kamp fikk jeg vurdering fra sykepleier der legen min skulle tatt tak for lenge siden.
Men Lene har også vært til god hjelp, og er som regel ganske grei å ha som fastlege. De som jobber i resepsjon/ laboratoriumet burde fjernes! De oppfører seg om de hater jobben sin, smiler aldri og man føler seg som en idiot i demmes nærvær.