Lene Togstad

Sørbyen legesenter

Autorisasjon (2007)

Lene Togstad er en av 76 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Lene Togstad

Flink, tilgjengelig og tar seg tid

Veldig fornøyd med Lene som fastlege. Hun har god tilgjengelighet og svarer på e-konsultasjoner samme dag. Hun lytter til det du har og si og tar seg god tid i konsultasjonen. Hun er sympatisk, faglig dyktig og veldig flink.

Trygg og kunnskapsrik

Lene er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun lytter og har kunnskap innenfor alle plagene jeg har hatt. Veldig grei når det kommer til psykisk helse. Jeg støtte på Lene etter mye bytting av leger i Tromsø, og har ikke byttet siden. Tar blodprøver og er grundig i undersøkelsene sine for å få utelukket det meste. Lett å få time hos og svarer ofte samme dagen ved e-konsultasjoner.

Lyttende og trygg

Er tilstede, lytter og bruker tid uten følelse av at hun følger med klokka. Tar deg på alvor, og følger deg opp.

Et flott medmenneske!

Fikk Lene som fastlege for noen mnd siden, og jeg er superfornøyd! Hun tar seg tid til å høre på meg, hun er nøye og dyktig når det gjelder attester, legeerklæringer etc. Alt i alt, en flott lege! Eneste minuset går på de som jobber på laben, og de som sitter i luka. Opplever ofte at de som jobber på laben, faktisk ikke har peiling på hva slags blodprøver man skal ta. Og humøret er sur og ubehagelig.

Flott dame som har vært hjelpsom med genuin omtanke for meg som pasient

Er veldig fornøyd med Lene som fastlege, hun er veldig tilstede i rommet når jeg prater med henne. Og jeg føler alltid at hun tar meg seriøst.
Hun har bidratt til å hjelpe meg og finne alternative løsninger på ting jeg har kommet til henne med. Hun har alltid sett gjennom fasaden min og føler meg komfortabel til å åpne meg til henne. Hun har mange pasienter, og det skjønner jeg godt. En dame det er verdt å vente på!