Mikal Samuel Tønsaas

Autorisasjon (2004)

Mikal Samuel Tønsaas er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Mikal Samuel Tønsaas

Super!

Jeg har gått til han i årevis å mannen er unik. Jeg har vært hos forskjellige leger i min tid men denne unge (jeg kaller han ung) karen tar seg tid, han går inn i dybden på hva som er problemet, han stiller seg tilgjengelig utover selve legekontoret å vil det absolutt beste for sin passient. Å komme til en annen lege eller legevakta f,eks etter å ha vært hos Tønsaas er en nedtur uten sidestykke. Der blir du verken hørt eller sett, men Mikal tror jeg har den evnen til at han klarer å se hvert enkelt individ å går ikke bare etter en mal. Han burde ligget på 1 plass på denne listen!

Mikal er den beste legen i Tromsø!

Har hatt Mikal som fastlege de siste årene og bedre lege kan du ikke finne.
Han lytter og ikke minst ser deg. Jeg har slitt med div sykdommer ,og alt han ikke har kunnet hjelpe med har han henvist videre til andre som kan hjelpe. Du føler deg godt ivaretatt. Han kan ringe Ettermiddag/kveld med resultater etter prøver. Er rask å sette igang utredninger. Kan ikke få sagt hvor stor pris jeg setter på å ha akkurat han som min lege. Visst bare alle leger var som han ,så hadde vi vært heldige! Annbefaler han på det sterkeste.

Jordnær

Tønsaas er en dyktig lege med stor kunnskap. Han er rolig, behagelig å snakke med og en utrolig god veileder. Han hører på det jeg har å si og følger det opp. Når jeg er hos han kan jeg ta opp flere ting på samme time, både fysiske og psykiske problemer følges godt opp!

Blir ikke å bytte lege så lenge jeg bor i byen for han er den beste legen jeg har vært borti!

Lyttende, respektfullt

Mikal Tømsaas er behagelig, han er tilstede i samtalen, han er interessert i min opplevelse av egen sykdom. Det gir tillit at han erkjenner at han ikke vet alt, men heller tar en telefon til spesialist for å konferere. Han vil jeg holde på.

Helt fantastisk lege

Tønsaas er den beste legen jeg har vært borti! Han bruker god tid, stiller relevante spørsmål og gir deg en følelse av å bli tatt på alvor. Han er også veldig åpen for flere mulige diagnoser/problemer, ved at han undersøker bredt, i stedet for å bare raskt konkludere. Han virker som en lege som ikke presser dagene helt fulle av pasienter, men heller tar seg tid til å undersøke grundig. Jeg føler meg veldig trygg på han som lege og han virker veldig faglig oppdatert. Jeg er rett og slett imponert!