Mikal Samuel Tønsaas

Autorisasjon (2004)

Mikal Samuel Tønsaas er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Mikal Samuel Tønsaas

Arrogant og slurvete

Fastlege over flere år. Har de senere år endret seg og blitt lite empirisk. Roter fælt med henvisning og journal. Umulig å få tak I. Umulig å få time I rimelig tid. I tillegg er resepsjon lite serviceinnstilte, nedlatende og uprofesjonell

Misfornøyd

Har hatt han som lege i mange år, og vært veldig fornøyd. Men denne gangen sviktet han, og gjorde det vondt verre for min psykiske helse. Kom med sterke uttalelser om meg som pasient, nedlatende osv. Jeg er ferdig som pasient ved dette legekontoret.

Trygg

Beste legen jeg har hatt. Tar meg seriøst og hører på det jeg forteller. Kommer med flere typer løsninger på problemer, og yter knallgod service. Vanskelig å få tak i.

uventet arroganse

en arroganse jeg ikke vil ha av min lege. Ferdig med han! Tullet til min sykemelding å nå sitter jeg i knipe med min arbeidsgiver. arbeidsretningslinjer som er bak mål!

Empatisk og lyttende lege

Jeg byttet til Mikal da jeg ble anbefalt han som en lege som var god på psykisk helse. Jeg opplever han som seriøs og ikke nedlatende. Han hører på det du sier og kommer med løsningsforslag. Kjempeflott lege som har full liste av meget gode grunner.