Marianne Valhovd

Autorisasjon (2002)

Vågsfjord Legesenter Telefonnummer77 01 85 0077 01 85 ...
Tordenskjolds gate 8 9404 Harstad
Marianne Valhovd er en av 33 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Marianne Valhovd

Fins ikke bedre :) Dobbelt 5 stjerner!

Hun tar tid til å lytte. Alltid et smil og du føler deg velkommen. En lege som tar sitt yrke seriøst og samtidig tar sin pasient på alvor. Fantastisk er hun!

Leges om tar seg tid

Forståelsesfull, tålmodig lege. Har en ting som er veldig negativt; er ekstremt treg med å sende henvisninger (tar gjerne opptil 3 uker). Dette skjer dessverre gang på gang og er fryktelig deprimerende og man føler seg lite verd.

En veldig dyktig fastlege

Hun er den beste legen jeg har hatt noen gang. Hun tar seg god tid, viser forståelse, varme og hjelpsomhet. Hun er i tillegg svært dyktig i sitt fag og er en lege som jeg føler gjør alt for å hjelpe pasientene sine.

Fantastis

Beste legen jeg har hatt og har måttet benytte fastlegen veldig mye siste årene grunnet sviktende helse, men hun stiller opp hele veien og hjelper meg med det jeg har og kommer med forslag og ting som gjør sik at jeg føler meg veldig i fokus og forstått. Glimrende lege som det burde funnes flere av. Takk for all hjelp :)

Hun har tatt på seg altfor mange pasienter

Hun har egentlig ikke tid til meg når jeg kommer. Lytter tilsynelatende, men holder ikke avtaler om videre henvisning for eksempel. Skaper bare falske forhåpninger om at jeg kan få hjelp. Jeg er ikke fornøyd med denne legen lengre.