Marianne Valhovd

Tordenskjoldsgate 8 9404 Harstad
Tlf: 77 01 85 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Marianne Valhovd er en av 31 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Marianne Valhovd

Fins ikke bedre :) Dobbelt 5 stjerner!

Hun tar tid til å lytte. Alltid et smil og du føler deg velkommen. En lege som tar sitt yrke seriøst og samtidig tar sin pasient på alvor. Fantastisk er hun!

Leges om tar seg tid

Forståelsesfull, tålmodig lege. Har en ting som er veldig negativt; er ekstremt treg med å sende henvisninger (tar gjerne opptil 3 uker). Dette skjer dessverre gang på gang og er fryktelig deprimerende og man føler seg lite verd.

En veldig dyktig fastlege

Hun er den beste legen jeg har hatt noen gang. Hun tar seg god tid, viser forståelse, varme og hjelpsomhet. Hun er i tillegg svært dyktig i sitt fag og er en lege som jeg føler gjør alt for å hjelpe pasientene sine.

Fantastis

Beste legen jeg har hatt og har måttet benytte fastlegen veldig mye siste årene grunnet sviktende helse, men hun stiller opp hele veien og hjelper meg med det jeg har og kommer med forslag og ting som gjør sik at jeg føler meg veldig i fokus og forstått. Glimrende lege som det burde funnes flere av. Takk for all hjelp :)

Hun har tatt på seg altfor mange pasienter

Hun har egentlig ikke tid til meg når jeg kommer. Lytter tilsynelatende, men holder ikke avtaler om videre henvisning for eksempel. Skaper bare falske forhåpninger om at jeg kan få hjelp. Jeg er ikke fornøyd med denne legen lengre.

Fantastisk lege.

Har tid til å se mennesket som kommer, behandler deg med respekt og interesse.

Behagelig og seriøs

En lege som lytter og ser problemer og løsninger. Handlingsdyktig, ting skjer når det er nødvendig.

Hun er en fantastisk flott lege, som alltid har tid til å lytte, samt at hun er svært punktlig.

Flott menneske

Tar seg tid til deg når du kommer uansett problem. Ser på den når du snakker og er tilstede. Er det noe hun ikke kan eller får til henviser hun til noen som kan det.

min lege

er godt fornøyd med denne legen. hun er god til å lytte, og til å informere.

Glimrende lege

Dette er en meget dyktig lege som virkelig gjør en god jobb i forhold til sine pasienter!

Den beste legen jeg har hatt.

Blir veldig godt fulgt opp og bare helt fantastisk. Hun ser mennesket. Sitter ikke og skriver når en snakker. God til å lytte med andre ord.

Tar pasientene på alvor

Marianne Valhovd er en meget god lege som lytter til sine pasienter. Hun har stått på for meg, og er ikke redd for å henvise videre. En dyktig lege med pasienten i fokus.

Kjempeflink lege

Uten denne legen ville jeg nok ikke hatt det så bra som jeg har det nå.. Stiller opp for pasientene sine og bryr seg. Bestandig punktilig med avtaler og lover hun noe så gjennomføres det. Veldig glad for å ha henne som lege

Den beste legen jeg har hatt

Marianne Valhovd er den beste legen jeg har hatt. Hun tar seg alltid god tid til meg når jeg er der (til tross for evt forsinkelser). Hun er forståelsesfull, grundig i jobben sin og ikke minst tar meg på alvor. Kan anbefales på det varmeste.