Johanne Vold

Sjømannslege

Johanne Vold er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Johanne Vold

Litt stresset lege

Hun virker litt overarbeidet og stresset, og føler at hun ikke hører helt hva pasienten sier før hun selv begynner å snakke. Var der i forbindelse med sykemelding, så virket hun litt oppgitt og spurte meg om det virkelig blir å hjelpe med en sykemelding. Men fikk det da. Hun mente at det ikke var nødvendig med prøver enda jeg hadde mange fysiske plager...
Hun er flink når det gjelder å ikke å sitte å skrive på data under konsultasjon og istedet holder øyekontakt, og hvis man ringer for å få time om et par dager så får man det.

Trygg, flink og lytter, Tillitt

En herlig lege med god forståelse og trygg og tillitsfull 😀 imøtekommende å kunnskapsrik og de rådene hun har gitt har fungert for meg.

Lytter og tar deg på alvor

Har gått til Johanne et par år og føler alltid at jeg får hjelp, enten hun henviser videre eller kan foreta undersøkelser på legesenteret. Hun er lun, tillitsvekkende og imøtekommende. Til tross for at fastleger har kort tid til hver pasient, føler jeg aldri at hun stresser med å bli ferdig med meg.

Flink, men travel

Utrolig dyktig lege. Har bestanid blitt tatt på alvor uansett problemstilling. Problemet har vært at det er umulig å få time. Lang ventetid på telefon til legekontoret, og bestandig lang ventetid på venterommet. Virker som hun har alt for mange pasienter. Burde ta en hel dag fri fra jobb om man har legetime hos henne. Om man i tillegg må innom laboratoriet for noen prøver må man belage seg på å sitte der noen timer.

Hyggelig og dyktig lege.

Hyggelig og tillitsfull /dyktig. Beste legen jeg har vært i kontakt med. Alltid lyttende og løsningsorientert. Takk og pris for at jeg har henne som fastlege.