Johanne Vold

Sjøgata Legesenter AS
Stortorget 2 9008 Tromsø
Johanne Vold er en av 75 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Johanne Vold

Lytter og tar deg på alvor

Har gått til Johanne et par år og føler alltid at jeg får hjelp, enten hun henviser videre eller kan foreta undersøkelser på legesenteret. Hun er lun, tillitsvekkende og imøtekommende. Til tross for at fastleger har kort tid til hver pasient, føler jeg aldri at hun stresser med å bli ferdig med meg.

Flink, men travel

Utrolig dyktig lege. Har bestanid blitt tatt på alvor uansett problemstilling. Problemet har vært at det er umulig å få time. Lang ventetid på telefon til legekontoret, og bestandig lang ventetid på venterommet. Virker som hun har alt for mange pasienter. Burde ta en hel dag fri fra jobb om man har legetime hos henne. Om man i tillegg må innom laboratoriet for noen prøver må man belage seg på å sitte der noen timer.

Hyggelig og dyktig lege.

Hyggelig og tillitsfull /dyktig. Beste legen jeg har vært i kontakt med. Alltid lyttende og løsningsorientert. Takk og pris for at jeg har henne som fastlege.

Lyttende og kunnskapsrik lege som har tid til å sette seg inn i situasjonen og forhold.

Jeg har bare gode erfaringer.
Min sykdom ble godt fulgt opp. Jeg har blitt videresendt til spesialist og fått utført god behandling ved UNN.
Kontrolltimer er greit å bestille

Den beste legen jeg har hatt

Hyggelig , forståelsesfull og imøtekommende . Tar seg tid til pasienten . Rask til å foreslå løsninger eller behandlinger