Johanne Vold

Sjøgata Legesenter

Sjøgata 31 9008 Tromsø
Johanne Vold er en av 63 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Johanne Vold

Den beste legen jeg har hatt

Hyggelig , forståelsesfull og imøtekommende . Tar seg tid til pasienten . Rask til å foreslå løsninger eller behandlinger

Beste fastlege jeg har hatt!

Johanne er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun har alle gangene jeg har vært der startet timen med å høre hvordan jeg har det generelt. Føler hun virkelig prøver å bli kjent med meg som pasient, ser alltid fram til legetime med henne.

Viser alltid forståelse og virker veldig kompetent. Virker som hun kan alt i hode!
Noe som jeg har mislikt tidligere med andre fastleger er at man blir sittende lenge å vente etter at timen har startet fordi de sitter å taster på pcn, enten for å gjennomføre noe som vi har kommet fram til (skrive i journalen, resepter osv) eller lese seg opp på journalen og sykdom(behandling). Dette er noe hun ikke gjør, hun er forberedt når du kommer! Og skriver sikkert resten etter at du har dratt.

Kunne ikke vært mer fornøyd!

Empatisk og dyktig

Forståelsesfull, lyttende og flink til å gi tilbakemelding tilpasset hvem hun prater med. Også flink med barn. Veldig fornøyd.

fantastisk dame

En dyktig fastlege med god forståelse!hun er dyktig på alle områder unntatt litt forsinkelse men det er normalt for en lege som bruker tid på pasientene sine.

Dyktig og effektiv

Kommuniserer godt, virker trygg og ærlig samt faglig oppdatert. Er effektiv uten at det går ut over behandlingen. Ingenting å klage på.