Johanne Vold

Sjøgata 31 9008 Tromsø
Tlf: 77 66 41 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Johanne Vold er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Johanne Vold

Den beste legen jeg har hatt

Hyggelig , forståelsesfull og imøtekommende . Tar seg tid til pasienten . Rask til å foreslå løsninger eller behandlinger

Beste fastlege jeg har hatt!

Johanne er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun har alle gangene jeg har vært der startet timen med å høre hvordan jeg har det generelt. Føler hun virkelig prøver å bli kjent med meg som pasient, ser alltid fram til legetime med henne.

Viser alltid forståelse og virker veldig kompetent. Virker som hun kan alt i hode!
Noe som jeg har mislikt tidligere med andre fastleger er at man blir sittende lenge å vente etter at timen har startet fordi de sitter å taster på pcn, enten for å gjennomføre noe som vi har kommet fram til (skrive i journalen, resepter osv) eller lese seg opp på journalen og sykdom(behandling). Dette er noe hun ikke gjør, hun er forberedt når du kommer! Og skriver sikkert resten etter at du har dratt.

Kunne ikke vært mer fornøyd!

Empatisk og dyktig

Forståelsesfull, lyttende og flink til å gi tilbakemelding tilpasset hvem hun prater med. Også flink med barn. Veldig fornøyd.

fantastisk dame

En dyktig fastlege med god forståelse!hun er dyktig på alle områder unntatt litt forsinkelse men det er normalt for en lege som bruker tid på pasientene sine.

Dyktig og effektiv

Kommuniserer godt, virker trygg og ærlig samt faglig oppdatert. Er effektiv uten at det går ut over behandlingen. Ingenting å klage på.

Oversett, useriøs lege. Blir ikke tatt på alvor.

Denne legen er dårlig til å lytte, og trur hun selv alltid vet va som er best for pasienten. Samtidig stresser hun med og få meg ut og hver time tar maks 5-10 minutter.

Hun er ellers hyggelig og behagelig som person. Men når det kommer til kunnskap og oppfølging av pasient kommer hun dårlig ut.

Overarbeidet. Overser pasienter som ikke viser tegn til bedring etter behandling.

Hun tok over meg som pasient da faren Jon Vold gikk av. . Jeg ble foreskrevet fysoterapi og betennelsesdempende i flere år (mens jeg fortsatt var i full jobb. 1.5 stilling =voltaren) for kronisk betennelse i korsrygg. Etter små komplikasjoner ble jeg omsider nødt å gå av medisinen. Resultatet var full sykemelding pga slitasje på begge skuldrer. En operasjon utført. En på vent. Ventet 2 år. Da jeg ikke lenger står i programmet raskere tilbake.

Når man som sliten og syk ikke blir tatt seriøst fordi man er usikker på hva som feiler en. Selv om man forklarer tydelig og greit hvor plagene sitter. Dersom man under sykemelding kommer for å få hjelp mot andre plager mens man er sykemeldt.

Bytter lege etter null fremdrift og plan fra lege, etter 3 år på arb.avklaring.. For en som ønsker å komme tilbake i jobb- har jeg ingen annen utvei enn å bytte pga av det som ikke kan beskrives annet enn elendig oppfølging. Halvhjertet og halvferdig jobb. Og tanken slår meg at hun kanskje ikke klarer å godta at noen ikke blir friske etter hennes konsultasjoner. Trist. Hun er sikkert en flott person privat.

dårlig lege

Kan lite om prevensjonsmidler, bryr seg ikke om patientene sine.

Ikke til å anbefale !!!!

Hun er sjølgod og har ingen evne til og lytte. Jeg kan ikke si hvor jeg har vondt, for det vet hun best! Arogant og frekk!

Dyktig lege

Johanne Vold er utvilsomt den beste legen jeg har hatt. Hun er både flink til å lytte og hun sier ting som de er. Imøtekommende, høflig, lyttende, dyktig og effektiv. Hun ser meg i øynene når jeg snakker, og ikke bare inn i dataskjermen slik som mange andre leger.

Anbefaler henne på det sterkeste.

Forståelsesfull og dyktig lege

Har som pasient utelukkende hatt positive erfaringer med henne. Lydhør, forståelsesfull, empatisk og faglig dyktig.

Anbefales ikke

Jeg er ikke fornøyd med Johanne. Uansett hva som feiler deg, uansett hvor ondt du har og hvor dårlig du er, så ber hun deg om å ta en gå tur, ho trur det er det eneste som fungerer her i verden. Anbefales ikke å dra til. Helt ubrukelig lege. Ikke vits å bruke tiden sin på henne.

Flink lege

Imøtekommende og hyggelig lege. Faglig flink, effektiv men nøye.

kunnskapsrik, effektiv, behagelig

En kunnskapsrik, korrekt, effektiv person og en pryd for almenlegestanden

Sur lege

Nedlatende lege, særlig om du har noen kilo ekstra.. Ber deg komme igjen om du har symptomer noe som er plagsomt. Tror hun forventer at alle andre skal ha samme holdning som henne til livet! Ingen evne til å lytte!