Sjøgata Legesenter AS

Stortorget 2 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøgata Legesenter AS

Erfaren, Empatisk og Hjelpsom

Lege: Jorid Degerstrøm Skrevet

Jorid oppfører seg svært profesjonellt men også empatisk. Hun føles hun tar seg tid til å behandle meg når jeg har hatt timer, og som om hun lytter til det jeg sier og gjør sitt ytterste for å hjelpe meg med de evt. plagene. Jeg har ingenting å klage på.

Lengre ventetid å få time

Lege: Jan Einar Skålevik Skrevet

Det er ufattelig vanskelig å få time hos Skålevik, ser ut som om man må 1 månede frem i tid for å booke time, dårlig til oppfølging, men ellers veldig dyktig lege.

Fantastisk fastlege!

Lege: Jorid Degerstrøm Skrevet

Jorid har vært min fastlege siden jeg flyttet til byen. Gjennom årenes løp har hun alltid tatt seg tid til å lytte og tar ting på alvor. Jeg har ennå til gode å møte en lege som jeg føler meg like trygg på, og hun gjør alltid sitt beste for pasienten. Flott og dyktig dame som både er kunnskapsrik og løsningsorientert. Anbefaler henne på det sterkeste!

Lyttende og tillitsvekkende. Tar pasienten på alvor.

Lege: Christian Brogård Myrflott Skrevet

God erfaring med Christian Myrflott. Lyttende og tar pasienten på alvor. Følger opp og gir gode råd. Fremstår trygg i det han gjør.

Trygg og kunnskapskapsrik

Lege: Jan Einar Skålevik Skrevet

Lytter til pasient og er svært forståelsesfull. Beste lege jeg har hatt til nå. Føler meg veldig trygg hos Skålevik.

Dette er en Pluss-tjeneste.