Sjøgata Legesenter AS

Stortorget 2 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Sjøgata Legesenter AS

Fantastisk fastlege!

Lege: Christian Myrflott Skrevet

En fantastisk fastlege som lytter, er til stede i konsultasjonen og alltid tar pasienten på alvor.
Faglig oppdatert, og veldig kunnskapsrik. Kan mye om det meste, og henviser videre om det er noe han ikke er stødig på selv.
Alt i alt, en fantastisk fastlege!

Lege: Jorid Degerstrøm Skrevet

Jorid er en fantastisk lege, hun er alt jeg forventer av en lege. Hun lytter, ser problemer og tar dem på alvor. utrolig hyggelig og snill dame.

det største minuset må være den lange ventetiden i telefonkøen, men dette har ikke noe direkte å si om hun som fastlege. Dette gjelder særlig ved akutttime. Ved timebestilling kan man enkelt gå inn på helsenorge og bestille ønsket time.

Fornøyd

Lege: Jan Einar Skålevik Skrevet

Svært imøtekommende og lyttende. Gode samtaler og råd. Omsorgsfull. Ringte meg til og med opp for å høre hvordan det gikk.

Snill, men glemsk

Lege: Jan Einar Skålevik Skrevet

Jeg opplevde han som en sympatisk mann som lytter, og finner løsninger. Problemet er at han glemmer å gjennomføre løsningene. Dette kontoret har tidvis kun én helsesekretær på jobb, det vil si 20-50 minutter med ventetid når du ringer legesenteret. Fra helsesekretærene har jeg alltid fått god hjelp til hva det skulle være, men det virker som arbeidsplassen heller brenner dem ut én av gangen, enn å sette inn vikarer når én, eller flere av dem er syke/borte. Det tar ofte 1-3 uker å få legetime, jeg har derfor sett meg nødt til å ta i bruk legevakt. Alt i alt er det mye dyktige folk på dette legekontoret, men både denne fastlegen og helsesekretærene må få rom til å gjøre den gode jobben jeg har all tro på at de gjerne vil og kan.

Skoleflink

Lege: Christian Myrflott Skrevet

Endelig fikk jeg den til dels skoleflinke,nøyaktige og nyutdannede Fastlegen jeg søkte etter.Nøyaktig og grundig Faslege som tar sykdommen min på alvor med gode kunnskaper.