Sjøgata Legesenter AS

Stortorget 2 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Sjøgata Legesenter AS

Avvisende og ikke forståelsesfull

Lege: Christian Brogård Myrflott Skrevet

Denne legen lytter ikke til mine bekymringer angående den aktuelle tilstanden min, han tar seg ikke tid nok og viser liten eller ingen evne til å forstå eller sette seg inn i min situasjon. Konsultasjonen foregår alt for raskt og han verken utdyper eller forklarer godt nok, og later til å ville avslutte konsultasjonen så raskt som mulig.

Dyktig og trygg å gå til

Lege: Jorid Degerstrøm Skrevet

Føler meg alltid godt ivaretatt, og føler jeg blir tatt på alvor. Det er ingenting som er for flaut å ta opp, og jeg får alltid rask og god oppfølging. Eneste er at det tar ofte lang tid når man ringer for å bestille time, men det er veldig enkelt å gjøre på nett.

Flink og hyggelig

Lege: Christian Brogård Myrflott Skrevet

Han er meget hyggelig og hører på meg.
Pga kronisk sykdom må jeg innom han et par ganger i året til kontroll og han er alltid imøtekommende.
Jeg føler også at han gir meg gode råd. Anbefales!

Topp fastlege!

Lege: Jorid Degerstrøm Skrevet

Jeg har vært hos Jorid noen ganger og synes hun er en kjempgod fastlege! Dyktig og forståelsesfull, og er enkel å komme i kontakt med :)

Lyttende og kunnskapsrik lege som har tid til å sette seg inn i situasjonen og forhold.

Lege: Johanne Vold Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer.
Min sykdom ble godt fulgt opp. Jeg har blitt videresendt til spesialist og fått utført god behandling ved UNN.
Kontrolltimer er greit å bestille