Gaute Enevold Waldahl

Sjømannslege

Gaute Enevold Waldahl er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Gaute Enevold Waldahl

Verdens beste fastlege

Gaute er en god lege og et flott medmenneske, noe som er en enormt god kombinasjon. Empatisk, lyttende og støttende. Føles ikke så ille og tungt å være syk når man kommer til han på grunn av måten man blir møtt på. Og det er ikke noen selvfølge, dessverre. Stå på videre Gaute, vi er heldige som får gå til deg.

Beste fastlege ever!

Gaute E.Waldahl er en lege som virkelig tar pasienten på alvor, lytter og er utrolig flink til å kommunisere. Han er medisinsk svært dyktig og har enorm empati. Uansett hvor syk jeg har vært føler jeg meg mye bedre etter 10 minutter hos han. At han i tillegg har god humor og har fått meg til å le på mørke dager er jo et megapluss.
Jeg er utrolig heldig som har denne fastlegen.

Fantastisk!

Har vært en gang hos han da min lege ikke var tilgjengelig, men wow. Han tok seg god tid til meg som pasient og som medmenneske. Fikk meg til å føle meg trygg og tok meg på alvor. Fremsto som en svært kunnskapsrik lege, forklarte underveis undersøkelsen og var veldig tydelig.

Folkelig og empatisk Fastlege

Verdens beste fastlege. Har bestandig go tid til deg som pasient og som medmenneske. Han er god til å føle deg trygg og tar deg alvorlig når det er noe.Kunnskapsrik lege. Har vert så heldig å få hatt han både i storfjord og i Tromsø.

Verdens beste fastlege!

Gaute er virkelig den beste legen vi har hatt. Både jeg, samboeren min og lillemann kunne ikke vært mer fornøyd. Han er et godt menneske, som ser deg som person. Han tar seg god tid og du føler aldri at han har dårlig tid til deg. Hadde ikke vi flyttet, hadde vi beholdt Gaute til han gikk av med pensjon.