Gaute Enevold Waldahl

Oteren 9046 Oteren
Gaute Enevold Waldahl er en av 2 fastleger i Storfjord

Siste vurderinger av Gaute Enevold Waldahl

Ikke fornøyd

I starten opplevde jeg han som en meget god fastlege som alltid tok meg på alvor. Men dette endret seg, og jeg opplevde en lege som ikke ville lytte eller hadde tid til meg. Jeg følte etterhvert at jeg ikke hadde tillit til en lege som ikke hadde tid til å lytte, så jeg valgte å bytte fastlege.

faglig sterk, komplett lege

En lege som vet hva han holder på med, han søker hjelp fra sykehuset når det er nødvendig og ser deg som person, forbi diagnoser og sykdom. En imøtekommende og dyktig lege som også kan smile og le med pasientene sine. Jeg føler meg trygg på han som min fastlege.

dårlig

hvis sykdome varer lenge, og han finne ikke tilbud, blir man som pasient kaster ut. Han nekter og behandle videre.

Den beste legen jeg har hatt

Har hatt noen fastleger pga flytting, men kan ikke annet å si enn at dette er en fantastisk lege, med god tid. Man føler at han lytter til hva du har å si og tar deg på alvor. Godt humør og finner løsninger. Bare gode ord fra meg.

Svært fornøyd med denne legen. Han imøtekommer sine pasienter og følger dem opp så langt det lar seg gjøre.