Benthe Øseth

1998

Benthe Øseth er en av 33 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Benthe Øseth

Ikke den beste

Humørsvingninger til de grader! Har byttet fastlege pga henne, hadde henne i mange år. Visste aldri om hun var hyggelig eller om hun hadde en dårlig dag når jeg kom til henne. Visste tydeligvis lite om psykiatri. Begynte å kle på seg jakken når jeg hadde time hos henne for hun skulle på et møte etter min time!

Imøtekommende

Hyggelig, empatisk og imøtekommende. Er ikke altfor kjapp på ballen med å sette diagnose, men noe avventende og lyttende til hva du sier.

For meg har det vært til det bedre da ting har gått over av seg selv ved bruk av enklere medisiner.

Kort ventetid om det er noe som haster.

Generelt positivt inntrykk av henne og som jobber i resepsjon.

En meget dyktig og grundig lege som ser hele mennesket

Bente Øseth har vært min fastlege i mange år. Hun lytter aktivt, ser hele menesket og finner meget gode løsninger når utfordringene tårner seg opp. Hennes faglige kompetanse virker bunnsolid og svært tillitsvekkende.

Ikke så fornøyd

Jeg har byttet til en annen fastlege fra henne, opplevde henne lite kompetent, kunne ikke medisinske terminologoer og dårlige evner til å diagnosere.

Lite samarbeidsvillig, f.eks ønsket vi Rikshospitalet ved fødsel men ble sendt til en annen sykehus, fordi hun ønsket ikke å fylle skjema for Rikshospitalet til tross for at vi spurte henne pent.....

Har middels mening om henne. Lite peiling på psykiatri . Ikke gå til henne om du sliter med psyken.

Dyktig,rask og effektiv.

Min erfaring med Benthe er at hun er hyggelig,vennlig og hjelpsom.Er oppdatert
paa nyere medisinsk utvikling.Opplever henne som respektfull b.l.a. under gynekologiske undersokelser.Har vaert fleksibel med aa gi meg time raskt naar det
har hastet.