Benthe Øseth

Bøleråsen legesenter Kvinne, 49 år

Autorisert1998
Ledige plasser 4 av 1450
Vil du bytte til denne fastlegen?

Bøleråsen legesenter

Bregnefaret 1 1405 Langhus
Benthe Øseth er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Benthe Øseth

Sikkert grei nok, men

Hadde denne legen som fastlege i mange år. På flere områder er ho ganske flink. Om du kommer inn med noe veldig konkret så blir du fort sendt videre til spesialist.
Men om du kommer med noe diffuse plager som hun ikke fort får hengt på en knagg, så virker det som om interessen hennes er fort nedadgående.
Synes hun viser lite forståelse og medfølelse. Fikk fort følelsen av å være til bry. Og hvis ho ikke fant noe så fikk man følelsen at man da ikke hadde rett til å føle seg dårlig.
Kom dit en gang med skikkelige plager, og man fikk skrevet ut smertestillende, og mer smertestillende. Og virket som det var forventet å gå over av seg selv. Etter flere mer enn en måned med vedvarende plager og påfyll med smertestillende så bestilte jeg meg på eget initiativ time hos en privat fysioterapaut. Plutselig fungerte man i hverdagen igjen.
Tidvis veldig dårlig komunikasjon her også. Flere tilfeller av å føle meg usynlig og oversett.

For det meste følelsen av å være til bry

Opplever ikke å bli tatt seriøst eller lyttet til. Har ofte opplevd å måtte vente i halvtime og mer etter at min time skulle starta, og når det endelig er min tur stresser hun bare gjennom min tid pga hun henger etter slik at jeg ikke får tid til å snakke om noe.. Hva er det egentlig jeg betaler for? Var virkelig på tide å bytte nå ja..

Dyktig, presis og imøtekommende.

Har hatt Benthe som fastlege siden fastlegeordningen kom. Jeg er så fornøyd med henne at jeg beholder henne selv om jeg har flyttet. Har byttet fastlege to ganger for å få en som er nærmere her jeg bor, men byttet raskt tilbake til Benthe. Jeg ser at noen skriver at hun har humørsvingninger, dette har jeg aldri opplevd. Hun er flink til å lytte, sjekker fakta om hun er i tvil, og tar deg seriøst. Får som oftest time veldig raskt om det er noe som haster. Følger raskt opp med prøvesvar på SMS.
Det øvrige personalet på legesenteret gjør også en fantastisk jobb. Flinke og hyggelige legesekretærer, og helt fantastiske sykeplere.
Bra parkeringsplass, gode lokaler og en lett og hyggelig stemning blandt de ansatte.

Ikke den beste

Humørsvingninger til de grader! Har byttet fastlege pga henne, hadde henne i mange år. Visste aldri om hun var hyggelig eller om hun hadde en dårlig dag når jeg kom til henne. Visste tydeligvis lite om psykiatri. Begynte å kle på seg jakken når jeg hadde time hos henne for hun skulle på et møte etter min time!

Imøtekommende

Hyggelig, empatisk og imøtekommende. Er ikke altfor kjapp på ballen med å sette diagnose, men noe avventende og lyttende til hva du sier.

For meg har det vært til det bedre da ting har gått over av seg selv ved bruk av enklere medisiner.

Kort ventetid om det er noe som haster.

Generelt positivt inntrykk av henne og som jobber i resepsjon.