Chun-Lan Zhang

Autorisasjon (1997)

Kvaløysletta Legekontor AS Telefonnummer77 60 69 1077 60 69 ...
Blåmannsveien 10 9100 Kvaløysletta
Chun-Lan Zhang er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Chun-Lan Zhang

Super lege!

Har hatt henne som fastlege i mange år, hun tar meg alltid på alvor og sender deg videre til spesialist raskt ved behov. Hun er dyktig og viser stor tillit til deg som pasient. Min datter hàr beholdt henne som fastlege og hun har også henne som lege for sine barn. Anbefales !

Den beste!

En kunnskapsrik, oppmerksom, lyttende og ydmyk lege som tar pasienten og pasientens problemer på alvor. Leter alltid etter gode løsninger, og henviser videre dersom det er behov for det.

Veldig dyktig lege!

Jeg er passert 60 og har gjennom livet hatt mange leger, men Dr. Chun-Lan Zhang er den beste legen jeg har hatt så langt. Jeg har problemer med å forstå vedkommende som ikke klarte å kommunisere med Dr. Zhang. Jeg føler meg svært godt ivaretatt som pasient og ikke minst som menneske, og får svært god oppfølging. Med hensyn til svar på prøver etc. tar hun kontakt enten muntlig eller skriftlig for å orientere meg om resultatene.

Burde ta seg et kurs i norsk og ikke se på pasienter som et samlebåndsprodukt

Hadde henne som lege i et par år, men måtte bare bytte da jeg ikke forstod hva hun sa ved kontakt, store språklige problemer.
I tillegg brøt hun flere ganger telefonkontakten når jeg var midt i ei setning med spørsmål om min helseproblematikk, tok seg ikke tid til å svare på spørsmål.

Min helse gikk fra bra til værre pga dårlig oppfølging, blei aldri innkalt til kontroll for å sjekke hvordan medisiner virket, hadde ingen oversikt vedr. rutineoppfølging, alt fra medisineffekt til rutinedokumentasjon til det offentlige.

Anbefales ikke pga dårlige norskkunnskaper og sviktende rutiner samt at man ble behandlet som en vare og ikke som menneske og pasient.

Den beste legen jeg har hatt

Både jeg og min kone er ekstremt fornøyd med henne :D