Chun-Lan Zhang

Blåmannsveien 10 9100 Kvaløysletta
Tlf: 77 60 69 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Chun-Lan Zhang er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Chun-Lan Zhang

Chun-Lan Zhang har vært min fastlege i mange år, og jeg er veldig fornøyd med henne. Hun er interessert i meg som pasient, og hun er profesjonell og snill. Alt i alt en god lege.

Super lege!

Har hatt henne som fastlege i mange år, hun tar meg alltid på alvor og sender deg videre til spesialist raskt ved behov. Hun er dyktig og viser stor tillit til deg som pasient. Min datter hàr beholdt henne som fastlege og hun har også henne som lege for sine barn. Anbefales !

Den beste!

En kunnskapsrik, oppmerksom, lyttende og ydmyk lege som tar pasienten og pasientens problemer på alvor. Leter alltid etter gode løsninger, og henviser videre dersom det er behov for det.

Veldig dyktig lege!

Jeg er passert 60 og har gjennom livet hatt mange leger, men Dr. Chun-Lan Zhang er den beste legen jeg har hatt så langt. Jeg har problemer med å forstå vedkommende som ikke klarte å kommunisere med Dr. Zhang. Jeg føler meg svært godt ivaretatt som pasient og ikke minst som menneske, og får svært god oppfølging. Med hensyn til svar på prøver etc. tar hun kontakt enten muntlig eller skriftlig for å orientere meg om resultatene.

Flink lege som tar pasientene på alvor

Man føler seg ivaretatt. Ingen problemer er for små. Føler at legen er empatisk,ivaretakende og bryr seg om pasienten.
Lett å komme i kontakt med . Legen tar kontakt per telefon hvis det er behov for det.

Burde ta seg et kurs i norsk og ikke se på pasienter som et samlebåndsprodukt

Hadde henne som lege i et par år, men måtte bare bytte da jeg ikke forstod hva hun sa ved kontakt, store språklige problemer.
I tillegg brøt hun flere ganger telefonkontakten når jeg var midt i ei setning med spørsmål om min helseproblematikk, tok seg ikke tid til å svare på spørsmål.

Min helse gikk fra bra til værre pga dårlig oppfølging, blei aldri innkalt til kontroll for å sjekke hvordan medisiner virket, hadde ingen oversikt vedr. rutineoppfølging, alt fra medisineffekt til rutinedokumentasjon til det offentlige.

Anbefales ikke pga dårlige norskkunnskaper og sviktende rutiner samt at man ble behandlet som en vare og ikke som menneske og pasient.

Den beste legen jeg har hatt

Både jeg og min kone er ekstremt fornøyd med henne :D

Faglig dyktig, grundig!

Dr.Zhang kan anbefales på det varmeste. Meget dyktig, grundig lege med god vurderingsevne. Her blir man tatt på alvor og lyttet til!

Utrolig flink

Hadde henne som fastlege de årene jeg bodde i Tromsø, ble alltid forstått og fikk utredet det jeg hadde problemer med.

VELDIG flink lege!

Har hatt Chun som fastlege siden jeg var 3 år (Er nå 18) og er veldig fornøyd! Har hatt mye problemer opp igjennom årene, alt fra psykiske plager til migrene osv. En blir tatt på alvor, og legger vekt på dine egne ønsker.

Fantastisk lege. tar deg på alvor å lytter til det du har å si.

Fantastisk lege. Føler meg godt ivaretatt å får forståelse.

Mangeårig fastlege

Oppmerksom og lyttende. Jeg blir sett og jeg blir forstått. Ingen symptomer er for ubetydelige og små. Veilendende og løsningsorientert.

Den beste legen jeg har hatt

Chun-Lan Zhang vier 100 % oppmerksomhet og profesjonell omsorg for meg som pasient - jeg oppfatter henne som veldig innsiktsfull og snar til å forstå hva som er problemet. Hun gir råd, veiledning, videre henvisning, og riktig medisinering der det er behov. Det er lett å prate henne, selv om vanskelige ting, hun lytter og forstår både fysiske og psykiske, og plager deg ikke med unødig kjating! Jeg har full tillit til henne, og kan anbefale legen på det varmeste!

Fantastisk bra fastlege

Faglig dyktig og proffesjonell og føler at jeg er i trygge hender.
Lyttende, deltagende og bryr seg virkelig om mennesket/pasienten.
Går i dybden og sjekker alle muligheter. Søker råd hos, -eller sender til spesialist om hun er i tvil.
Har hatt henne som fastlege siden jeg kom til Tromsø, og er svært fornøyd.
Vi er heldige som har nettopp henne til fastlege!

Bra!

Legen til våre barn. Bra lege som tar deg på alvor, ikke noe å klage på.

Veldig profesjonell

Hun var alltid veldig lyttende og oppmerksom. Behagelig å ha med å gjøre. Faglig sterk. Anbefales.

Beste legen som finnes!

Har hatt henne som lege fra hun kom til Kvaløysletta legekontor. Flink fagmessig, dyktig på mennesker og tar pasienten på alvor!Hun har reddet meg mange gang.

Trygt og godt

Har alltid blitt fulgt opp svært godt av henne. Man blir tatt på alvor og om hun ikke vet hva som er galt, blir man videresendt til spesialister.

Keep up the good work!

Verdens beste fastlege! :)

Hun er en fantastisk fastlege og vi vi er kjempefornøyd med henne. Hun er lett å få kontakt med og har telefontreffetider nesten hver dag. Hun setter av tid til å snakke med deg og tar deg alvorlig. Hun er flink med barn og vi er trygg på at hun gjør det riktige for sønnen vår. Det jeg liker best med henne er at hun ikke bare skriver ut sykemeldinger og resepter, men sjekker grundig hva det er.

Veldig god lege

Hun er en meget god lege som følger opp sine pasienter på absolutt beste måte. Hun anbefales på det varmeste!