Chun-Lan Zhang

Kvaløysletta Legekontor AS

Blåmannsveien 10 9100 Kvaløysletta
Chun-Lan Zhang er en av 63 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Chun-Lan Zhang

Chun-Lan Zhang har vært min fastlege i mange år, og jeg er veldig fornøyd med henne. Hun er interessert i meg som pasient, og hun er profesjonell og snill. Alt i alt en god lege.

Super lege!

Har hatt henne som fastlege i mange år, hun tar meg alltid på alvor og sender deg videre til spesialist raskt ved behov. Hun er dyktig og viser stor tillit til deg som pasient. Min datter hàr beholdt henne som fastlege og hun har også henne som lege for sine barn. Anbefales !

Den beste!

En kunnskapsrik, oppmerksom, lyttende og ydmyk lege som tar pasienten og pasientens problemer på alvor. Leter alltid etter gode løsninger, og henviser videre dersom det er behov for det.

Veldig dyktig lege!

Jeg er passert 60 og har gjennom livet hatt mange leger, men Dr. Chun-Lan Zhang er den beste legen jeg har hatt så langt. Jeg har problemer med å forstå vedkommende som ikke klarte å kommunisere med Dr. Zhang. Jeg føler meg svært godt ivaretatt som pasient og ikke minst som menneske, og får svært god oppfølging. Med hensyn til svar på prøver etc. tar hun kontakt enten muntlig eller skriftlig for å orientere meg om resultatene.

Flink lege som tar pasientene på alvor

Man føler seg ivaretatt. Ingen problemer er for små. Føler at legen er empatisk,ivaretakende og bryr seg om pasienten.
Lett å komme i kontakt med . Legen tar kontakt per telefon hvis det er behov for det.