Svein Håvard Ålien

Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø
Tlf: 75 50 45 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Svein Håvard Ålien er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Svein Håvard Ålien

Trygg, behagelig, og tar deg på alvor .

Fantastisk fastlege som virkelig ser pasienten.
Han tar seg god tid , er nøye og følger opp .
Tar deg som pasient på alvor , og har en behagelig og beroligende væremåte . Veldig profesjonell, samtidig som han viser omsorg , og ivaretar deg som medmenneske.

Veldig hyggelig

Lett å snakke med, hyggelig og virker som han har masse erfaring og kunnskap. Hjalp meg med noe andre leger har sett på som en bagatell. Anbefales veldig.

Svein håvard ålien

Beste legen jeg har hatt tillitsfull godt menneske som forstår-hjelper og bryr seg. Viktig å kunne stole på sin lege det kan en med svein h han er et utrolig godt menneske med erfaring og er utrolig flink med mennesker.

han har en fantastisk ro over seg, som jeg liker veldig godt!

Han tar seg tid til pasienter. Man må som regel vente, men det er absolutt verdt det! Han er en engel i forkledning!

Lege med mye omtanke og forståelse

Jeg har vært hos ham ved en rekke anledninger nå og synes rett og slett han er den perfekte fastlege. Vanskelig å få timer når det ikke er ting som haster, men det er ikke så rart med nesten 1200 pasienter. Jeg setter utrolig stor pris på ham som fastlege, støtter og er der for en når en trenger det mest! Dessuten gjør han endel ting jeg ikke ser for meg at en annen fastlege ville gjort! Håper han forblir fastlege så lenge jeg trenger det !!!

Beste legen jeg har hatt

Utrolig flink lege. Lytter, gjør gode undersøkelser og viser genuin interesse for å hjelpe deg. Fantastisk sympatisk fyr. Anbefales på det sterkeste.

En reddende engel

Dr. Svein Håvard Ålien er den beste legen jeg har vært borti. Han lytter, virker interessert og ønsker å hjelpe deg på best mulig måte. Jeg har ingen ting å utsette på ham, og det er ikke rart at han ikke har noen ledige plasser for pasienter i sin praksis. Han er virkelig den beste. Jeg har vært hos andre leger tidligere, men ingen av dem kan fylle Åliens sko.

Et medmenneske og et godt hjerte

Ålien er en utrolig hjertegod lege. Han stiller opp og står på for pasienten. Håper han får tid til å slappe av innimellom all den omsorg han gir til sine pasienter. Ålien gjør livet med alvorlig syk mage lettere å bære. Han er den beste fastlegen som er i Bodø. Ingen ovenfra og ned holdning fra han. Bare nysgjerrighet og ekte innlevelse!

En lege som lytter og hjelper.

Det er litt vanskelig å få tak i han men hvis man kan gjøre det da lytter og hjelper han.

Slik skal en lege være

Kommuniserer avslappet, godt og tydelig. Lyttende, spørrende og undersøkende. Vet hvor egne kunnskapsgrenser går, formidler kontakt med andre i helseapparatet, også for å lære selv.

En fantastisk lege!!!!!!

Han er den mest fantastiske legen jeg har hatt. Han er flott med sin personlighet, forståelse og lydhørighet når man kommer med sine "probemer" som pasient. Og han kommer med bl.a. nykommende forskning ang problemet man har. Han er rett og slett helt fantastisk!!!! :)

Han er en kjempe dyktig lege, har bare vært hos han et par gang og jeg er super fornøyd allerede.
Han lytter til meg og tar seg tid.
Var ikke fornøyd med den forrige legen min da jeg følte meg som en værsegod neste kunde, men anbefaler Svein på det sterkeste! :) han har en vikar lege også for han men det gjør ingenting fordi vikar legen er også kjempe flink! :)

Veldig god lege

Ålien er helt klart en god lege, det har vært en stor oppgradering for meg å gå fra min forige lege til ålien.

Han holder seg veldig oppdatert på det meste, og dette har stor betydning for en person som har kroniske smerter.

Jeg har fått bedre livskvalitet etter jeg skiftet til ålien, det virker for meg at han har et åpent sinn, og er villig til å prøve ut andre typer behandlinger der andre leger ville sagt nei.

Han er som regel litt forsinket, men dette er en konsekvens av at han alltid setter av nok tid til pasienten. Dette kan ses som possitivt eller negativt og for meg er dette possivt pga behovet mitt.

Kjempe flink!

Han er bare så flink! Han er den beste legen jeg har møtt. Jeg vet ikke hva jeg skal si..har stor tillitt til han!

Den beste legen jeg har hatt

Svein Håvard er en utrolig god lege, og et veldig godt medmenneske som virkelig bryr seg om sine pasienter. Han tar seg god tid til meg, og er rask med å gjøre nødvendige ting. Hen hjelper også med praktiske ting, som økonomi, og er utrolig god å ha i møte med NAV, og han stiller alltid opp på møter om man ber han om å være med. Svein Håvard holder seg også oppdatert på sykdommen jeg har.
Støtten fra Svein Håvard gjør til at jeg føler meg mye tryggere og mindre alene i møte med kronisk sykdom.

Hyggelig, men utilgjengelig!

Veldig hyggelig lege. Kan være litt vag. Han er velmenende, men jeg føler han er litt usikker. Lyttende og positiv.
Den store ulempen er ventetid. Når jeg eller mine barn har trengt hastetime, har kontordamene bedt oss vente til kl 16 og stikke på legevakta.

G

Detta var bra må je si, oppriktig og flink lege. Jeg er fornøyd.

Kjempe flink lege som lytter og hjelper.

Svein har vært min lege imange år nå, han har hjulpet meg med veldig masse og jeg har blitt frisk pga hannes behandling.
Han har sendt meg videre til behandlinger når jeg har trengt det.
Med andre ord så er SHÅ den beste legen jeg har hatt.

Min bestelege

Hele familen er så heldig å ha byens beste lege, han stiller alltid opp, uansett, er utrolig taknemlig for å ha han som lege, det føles trygt.

Den beste legen jeg har hatt

Er svært dyktig, er superfornøyd. Han lytter, vurderer og stiller spørsmål med påfølgende undersøkelser. Han har hjulpet meg masse og funnet ut av plager som ingen har funnet ut av tidligere. Er utrolig takknemlig for at han har hjulpet meg til å bli bedre.