Svein Håvard Ålien

Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø
Svein Håvard Ålien er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Svein Håvard Ålien

Veldig hyggelig

Lett å snakke med, hyggelig og virker som han har masse erfaring og kunnskap. Hjalp meg med noe andre leger har sett på som en bagatell. Anbefales veldig.

Svein håvard ålien

Beste legen jeg har hatt tillitsfull godt menneske som forstår-hjelper og bryr seg. Viktig å kunne stole på sin lege det kan en med svein h han er et utrolig godt menneske med erfaring og er utrolig flink med mennesker.

han har en fantastisk ro over seg, som jeg liker veldig godt!

Han tar seg tid til pasienter. Man må som regel vente, men det er absolutt verdt det! Han er en engel i forkledning!

Lege med mye omtanke og forståelse

Jeg har vært hos ham ved en rekke anledninger nå og synes rett og slett han er den perfekte fastlege. Vanskelig å få timer når det ikke er ting som haster, men det er ikke så rart med nesten 1200 pasienter. Jeg setter utrolig stor pris på ham som fastlege, støtter og er der for en når en trenger det mest! Dessuten gjør han endel ting jeg ikke ser for meg at en annen fastlege ville gjort! Håper han forblir fastlege så lenge jeg trenger det !!!

Beste legen jeg har hatt

Utrolig flink lege. Lytter, gjør gode undersøkelser og viser genuin interesse for å hjelpe deg. Fantastisk sympatisk fyr. Anbefales på det sterkeste.