Svein Håvard Ålien

Sentrumslegene Bodø

2003

Sentrumslegene Bodø Telefonnummer75 50 45 0075 50 45 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø
Svein Håvard Ålien er en av 48 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Svein Håvard Ålien

Utilgjengelig

Reklamerer med at de åpner 08:00. Fikk derfor byttet vakt på jobb, slik at jeg skulle rekke å dra innom og levere en prøve. I skranken er det ingen som svarer 08:00. Etter rundt 15 minutter dukker det en dame opp som forteller at de ikke åpner før 08:30. Peker på en lapp på på døren som sier at de har møte og lukker igjen døren etter seg. Prøver nevne at jeg bare skulle levere noe, men det går ikke da de har møte.

Dårlig første møte med ny pasient.

Trygg, kunnskapsrik og flink

Trygg, flink å lytt, flink til å finn den beste løsninga for min situasjon, god kunnskap og føler meg godt tatt imot.

Fremragende lege

Jeg og min familie hadde dr Ålien som fastlege da han jobbet i Tromsø . Min erfaring med Ålien tilsier at han er fremragende lege og et flott medmenneske

han fremstår som å ha svært god faglig innsikt og rolleforståelse. Som ivaretar kravet til å yte forsvarlig helsehjelp og pasientsikkerhet på en svært god måte .Han har fremragende komunisasjonsevne som er tilittskapende . Han gjorde mye bra for min familie , da et nært familiemedlem ble alvorlig syk .

Vi fikk en særlig tilitt til Ålien basert på konkrete problemstillinger hvor han handlet på en måte som viser stor faglig og personlig integritet. .. Han tok han en vanskelig etisk /juridisk avgjørelse som er regulert av helselovgivingen.

Beslutningen har for ettertiden vist seg å være utvilsomt den riktige .Dette er vi svært
takknemmelig for .

Ålien anbefales på det sterkeste

Trygg, behagelig, og tar deg på alvor .

Fantastisk fastlege som virkelig ser pasienten.
Han tar seg god tid , er nøye og følger opp .
Tar deg som pasient på alvor , og har en behagelig og beroligende væremåte . Veldig profesjonell, samtidig som han viser omsorg , og ivaretar deg som medmenneske.

Veldig hyggelig

Lett å snakke med, hyggelig og virker som han har masse erfaring og kunnskap. Hjalp meg med noe andre leger har sett på som en bagatell. Anbefales veldig.