Fredensborgklinikken

Siste vurderinger av Fredensborgklinikken

Uforstående

Lege: Antje Luise Stockkamp Skrevet

Har vært fornøyd i flere år, men fikk sjokk da hun forventet at sorgen over min avdøde mann burde være over etter 2,5 måneder. Synes dette avdekket en grunnleggende mangel på forståelse for sorg.

Fantastisk dyktig lege

Lege: Antje Luise Stockkamp Skrevet

Veldig flink med ungene. Tar meg seriøs hvis jeg er bekymret for ungene. Undersøker de nøye og henviser videre hvis hun er bekymret for noe. Anbefaler hun på det sterkeste.

Effektiv, direkte og ærlig

Lege: Antje Luise Stockkamp Skrevet

Har hatt Antje som fastlege i et par år nå og er svært fornøyd. Hun går rett på sak og gir gode/direkte tilbakemeldinger uavhengig om det er hva man ønsker å høre. Framstår også som faglig dyktig og trygg.

God lege

Lege: Leif Erik Traasdahl Skrevet

Har aldri hatt en bedre lege enn Leif Erik Traasdahl. Han tar seg god til pasientene. Føler aldri at han har det travelt, selv om venterommet er fullt. Han er flink å sende videre til andre hjelpeinstanser også. Tror han vil det beste for alle pasienter. Får hvertfall en følelse av det.

Trygg, kunskapsrik og meget inkluderende!

Lege: Leif Erik Traasdahl Skrevet

Kunne sikkert skrevet på hundrevis av positive tilbakemeldinger, men avslutter med å si at jeg endelig etter mange år med dårlig helse, både fysisk og psykisk, har fått en fastlege som faktisk både ser, hører, engasjerer og bryr seg.
Bytter aldri lege igjen! Bare ett ord å si om han:
"fantastisk!"