Fredensborgklinikken

Moloveien 20 8003 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Fredensborgklinikken

Trasig opplevelse

Lege: Antje Luise Stockkamp Skrevet

Hun var min forrige fastlege. Opplevde henne som uinteressert i meg som person. Ble flere ganger avspist og ledd av da jeg forsøkte å forklare. Holdt min tidligere psykiatriske historie mot meg mange ganger. Etter en gynekologisk undersøkelse åpnet hun døra ut til gangen på vidt gap før jeg fikk sjansen til å kle på meg. De jeg snakket med, var rystet over hennes oppførsel.

Skal aldri mer til henne.

Kunnskapsrik, grundig og omsorgsfull

Lege: Zahra Abdullahi Mohamud Skrevet

Har vært hos henne flere ganger. Hun vet helt klart hva hun driver på med og overlater ikke ting til tilfeldighetene.

Har blant annet fått gjennomført et mindre inngrep i foten min hos henne som gikk svært bra.

Passet også på at jeg kom meg ut fra klinikken og trygt hjem med pasientreiser.

Fantastisk god lege

Lege: Leif Erik Traasdahl Skrevet

Jeg har vært innom en del leger pga. kronisk sykdom helt siden tenårene. Traasdahl er definitivt den som har ivaretatt meg best. Utrolig kunnskapsrik, tar meg på alvor, henviser videre og generelt veldig god kunnskap på ME og lavt stoffskifte. En diamant-lege av den sjeldne typen som jeg kommer til å sørge over den dagen han pensjonerer seg. Ser andre skriver at man må vente så lenge på å komme inn, men det har jeg enda til gode å oppleve. Omså, så er det verdt ventingen på en lege som tar seg tid til deg og ikke bare vil ha deg ut fortest mulig.

Legekontoret er helt fantastisk det også, hvis man ser bort ifra telefontidene, men det er enkelt å bestille time via Helsenorge.no. De som jobber der er utrolig dyktige og er så langt det eneste legekontoret som klarer å ta blodprøver på meg ved første forsøk. Tidligere er jeg blitt stukket gul og blå før så å bli sendt på sykehuset for blodprøvetaking. Hyggelige er dem også:-)

Beste legen og legekontoret i Bodø!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Antje Luise Stockkamp Skrevet

Jeg og resten av familien har hatt henne som fastlege siden 2004. Vi er meget godt fornøyd med henne som fastlege. Vi mener at hun har god faglig kompetanse og vi føler oss trygge når vi er hos henne. Hun er alltid blid og imøtekommende. Vi kommer til å savne henne dersom vi må bytte fastlege. Om jeg vil anbefale henne til andre, absolutt JA!

Dyktig og pålitelig lege

Lege: Antje Luise Stockkamp Skrevet

Dyktig lege. Følger opp blodprøvesvar. Henviser til spesislisthelsetjeneste ved tvil. Man kan føle seg trygt og godt ivaretatt.