Fredensborgklinikken

Siste vurderinger av behandlere ved Fredensborgklinikken

Trygg og pålitelig

Lege: Henrik Strand Gulbrandsen Skrevet

Henrik er så trygg og imøtekommende. Han følger meg opp, og jeg får time på dagen når jeg trenger det. Føler meg virkelig godt ivaretatt. Han er også utrolig lett å prate med. Anbefales på det varmeste!

Anbefales!

Lege: Leif Erik Traasdahl Skrevet

Leif Erik fremtrer som faglig sterk, støttende, lyttende og effektiv. Igjennom corona-tider så viser det seg også at e-konsultasjon, hjep via helsenorge-appen fungerer utmerket. Anbefaler Leif Erik på det sterkeste!

Ikke fornøyd

Lege: Antje Luise Stockkamp Skrevet

Følte ikke at hun ønsket å komme til bunns i noe som helst, bare få meg ut av kontoret så fort som mulig. Opplevde henne også som bedrevitende og med en lite hyggelig holdning. Kjente meg ikke ivaretatt. Byttet etter første time. Anbefales ikke!

Kjempefornøyd

Lege: Antje Luise Stockkamp Skrevet

Antje er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er både lyttende og interessert. Dersom hun ikke vet svaret på noe selv, så kobler hun på andre. Hun er rask og effektiv til å følge opp også hvis det er noe.

Jeg vil også trekke frem de andre ansatte på kontoret, alle er utrolig hjelpsomme og snille.

Trygg kunnskapsrik og blid fagperson

Lege: Antje Luise Stockkamp Skrevet

Antje er byens tryggeste lege.Hun er empatisk,medmenneskelig og tar seg god tid for å høre på pasient og sammen finne frem til beste løsning for pasient. Hun henviser videre uten problem.
All ros til henne!