Fredensborgklinikken

Telefonnummer75 54 99 4975 54 99 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
8001 Bodø

Siste vurderinger av Fredensborgklinikken

God lege

Lege: Leif Erik Traasdahl Skrevet

Har aldri hatt en bedre lege enn Leif Erik Traasdahl. Han tar seg god til pasientene. Føler aldri at han har det travelt, selv om venterommet er fullt. Han er flink å sende videre til andre hjelpeinstanser også. Tror han vil det beste for alle pasienter. Får hvertfall en følelse av det.

Trygg, kunskapsrik og meget inkluderende!

Lege: Leif Erik Traasdahl Skrevet

Kunne sikkert skrevet på hundrevis av positive tilbakemeldinger, men avslutter med å si at jeg endelig etter mange år med dårlig helse, både fysisk og psykisk, har fått en fastlege som faktisk både ser, hører, engasjerer og bryr seg.
Bytter aldri lege igjen! Bare ett ord å si om han:
"fantastisk!"

Meget god lege

Lege: Leif Erik Traasdahl Skrevet

Meger god lege. Lytter, tar seg god tid under konsultasjonen. Lett å bestille time. Har på følelsen han kjenner meg godt. God oppfølging.

uinteressert, lite imøtekommende og faglig uoppdatert.

Lege: Leif Erik Traasdahl Skrevet

Jeg og min familie har hatt traasdahl i mange år som fastlege og er vell av dem som i liten grad benytter seg av denne muligheten da vi stort sett er frisk og rask. De siste årene har vi derimot hatt litt kontakt med han og er lite imponert. Nå har jeg valgt og bytte lege pga :

1. Det er vanskelig og komme igjennom på tlf.
2. når man har avtalt time tar det ofte både 1-2 timer med venting før man kommer inn.
3. når jeg kommer inn er det så vidt han spør meg om noe, det virker ikke som han er interessert i å lytte til det jeg sier. Han ser ikke på meg og kommer ikke med noen spm. Jeg har fortvilt prøvd å spørre han hva han tenker og hva symtommene kan være. Svaret jeg får er som oftest at han ikke vet hva det kan være, så jeg får ta kontakt om jeg finner det ut på egen hånd. deretter blir jeg sent ut etter tre minutter, uten å være noe klokere eller med noe mer hjelp. Årsaken til at jeg tok kontakt med lege var at jeg får store smerter i bekkenet og i underlivet. Og ved noen av disse periodene har jeg blod i urinen når smertene er mest intens.
min oppfatelse er at han ikke har tid og ikke er engasjert til å prøve å finne ut hva som feiler pasientene sine. jeg har også vært i kontakt med han for ryggsmerter. etter en kollisjon ble jeg plaget med at det plutselig låser seg i ryggen og at jeg da får så vondt at jeg svimer av. Jeg fikk beskjed om at han selv hadde vondere enn meg og at det vil gå over.

SUVEREN lege

Lege: Leif Erik Traasdahl Skrevet

Traasdahl er den beste fastlegen jeg har hatt og jeg har dessverre måtte ha ganske mange pga kronisk sykdom. Det som imponerer meg mest er all kunskapen han har. Han er ikke en lege som sitter 70% av timen og trykker på datamaskinen, han triller heller stolen bort fra pcen for å se meg i øynene når vi prater og forklarer grundig så man forstår. En helt suveren lege! Men jeg er enig i at det er vanskelig og få rask time og det er lang venting på telefonen. Man må ofte vente lenge på venterommet før man får komme inn men det er på grunn av at Traasdahl tar seg tid til pasientene i stedet for å gjøre ting raskt og dårlig. Derfor gjør ikke ventingen på kontoret meg så mye, det er verdt å vente for å få komme inn til den mannen!