Per Vidar Klemet Andersen

Sentrum Legepraksis
Markveien 51 9510 Alta
Per Vidar Klemet Andersen er en av 25 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Per Vidar Klemet Andersen

Lege med fokus på seg selv og ikke sin pasient

Tar seg ikke tid til å lytte og finne på løsning, men ønsker bare å bruke "neste" pasient for å få dagen ferdig.
Har ikke menneskelig forståelse for fem øre!

Den dårligste lege

Jeg er veldig skuffet med den lege! Han er ikke interessert i pasienten! Vil ikke lyte og ha dialog.

Uinteressert i pasientene med fokus på lengst mulig liste!

Hadde vedkommende som fastlege inntil Jan 2015. Plagdes med lysken i 10 år og måtte tilslutt til legen. Var vanskelig å få time grunnet legens reiser/permisjoner så det ble en turnuskandidat. Hun ordnet røntgen og siden hørte jeg ikke noe. Måtte da selv kontakte legen og be om resultatene. Fikk 5 min hvor jeg ble opplyst at jeg hadde slitasjegikt og måtte bytte hofte. Da jeg spurte fikk jeg en utskrift om atrose i hendene og sendt ut døra. Forstod fort at dette var alvorlig og med sterkt økende smerter måtte jeg gjøre noe fordi legen var tydeligvis ferdig med sin jobb! Byttet fastlege og hun tok seg tiden til å høre at jeg som har trent hele livet var helt funksjonshemmet. Hun henviste til fysioterapeut og ortoped. Da fikk jeg oppfølgingen som var nødvendig og skal bytte hofte nå i januar. I ettertid har det blitt forståelig hvorfor denne legen er den med flest pasienter på listen i Alta.

Effektiv og upersonlig

Per Vidar har sin styrke i at han kan mye og får ting til å skje. Jeg har fått mye god medisinsk hjelp fra han. Men han kan uten tvil bli bedre på mellommenneskelig kommunikasjon. Jeg har flere ganger hatt inntrykk av jeg oppfattes som luft, noe som ikke er så bra. Hvis han lytter mer og ikke med det samme avviser det man har å komme med så tror jeg at de fleste vil oppleve han som helt ypperlig.

Anbefales ikke

Denne legen har jeg utrolig dårlig erfaring med. Virker utålmodig og vil bare bli fort ferdig med pasienten.