Per Vidar Klemet Andersen

Tlf: 78 45 54 64 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Per Vidar Klemet Andersen er en av 25 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Per Vidar Klemet Andersen

Til å stole på!

På denne siden var det mye rart, men jeg opplever ham som en meget dyktig doktor. Tidseffektiv og du får alltid riktig hjelp.

Lege med fokus på seg selv og ikke sin pasient

Tar seg ikke tid til å lytte og finne på løsning, men ønsker bare å bruke "neste" pasient for å få dagen ferdig.
Har ikke menneskelig forståelse for fem øre!

Den dårligste lege

Jeg er veldig skuffet med den lege! Han er ikke interessert i pasienten! Vil ikke lyte og ha dialog.

Uinteressert i pasientene med fokus på lengst mulig liste!

Hadde vedkommende som fastlege inntil Jan 2015. Plagdes med lysken i 10 år og måtte tilslutt til legen. Var vanskelig å få time grunnet legens reiser/permisjoner så det ble en turnuskandidat. Hun ordnet røntgen og siden hørte jeg ikke noe. Måtte da selv kontakte legen og be om resultatene. Fikk 5 min hvor jeg ble opplyst at jeg hadde slitasjegikt og måtte bytte hofte. Da jeg spurte fikk jeg en utskrift om atrose i hendene og sendt ut døra. Forstod fort at dette var alvorlig og med sterkt økende smerter måtte jeg gjøre noe fordi legen var tydeligvis ferdig med sin jobb! Byttet fastlege og hun tok seg tiden til å høre at jeg som har trent hele livet var helt funksjonshemmet. Hun henviste til fysioterapeut og ortoped. Da fikk jeg oppfølgingen som var nødvendig og skal bytte hofte nå i januar. I ettertid har det blitt forståelig hvorfor denne legen er den med flest pasienter på listen i Alta.

Effektiv og upersonlig

Per Vidar har sin styrke i at han kan mye og får ting til å skje. Jeg har fått mye god medisinsk hjelp fra han. Men han kan uten tvil bli bedre på mellommenneskelig kommunikasjon. Jeg har flere ganger hatt inntrykk av jeg oppfattes som luft, noe som ikke er så bra. Hvis han lytter mer og ikke med det samme avviser det man har å komme med så tror jeg at de fleste vil oppleve han som helt ypperlig.

Anbefales ikke

Denne legen har jeg utrolig dårlig erfaring med. Virker utålmodig og vil bare bli fort ferdig med pasienten.

Pliktoppfyllende. Flink. Engasjert

Løsningsorientert. Følger opp. God å lytte. Tar seg god tid med kunden. Omsorgsfull. Presis. Ung og engasjert. Kunnskapsrik. Ser løsninger.

Fantastisk lege!

Hadde Per Vidar som fastlege de tre årene jeg studerte i Alta, og jeg må si at jeg er strålende fornøyd med han! Han tok seg alltid god til meg, han var grundig, og flink til å forklare hva han skulle gjøre, og jeg følte meg alltid godt tatt vare på hos han. Da de problemene jeg hadde ble møtt med hån fra legevakten, tok han meg seriøst og jeg ble heldigvis utredet - og det har jeg kun han å takke for. Anbefales på det varmeste!

Fastlege

Har hatt han som fastlege i 8 år og er veldig fornøyd. Tar seg iallefall tid til meg, og han undersøker grundig. Går regelmessig til helseundersøkelse der. Flott legesenter.

Overbærende

Lite lyttende, virket som han bare ventet på neste pasient selv om min sønns behov krevde liten tid. Han bør møte meg som pasient mer profesjonelt og med litt mer interesse. Han har erfaring og kan bli bedre.

ikke bra

fikk denne legen etter mange anbefalinger om ikke å velge han, trodde ikke det kunne være så ille men jaggu tok jeg feil, ble ikke tatt seriøs eller trodd på i det heletatt, virket ikke tilstedeværende engang når man snakket, himlet med øyne som om jeg var dum når jeg snakket om plagene mine, som mange andre sier: styr for all del unna..null stjerner herfra

Nei,nei og atter nei,styr unna!

Følte aldri at jeg ble tatt seriøst. Opplevde at han brukte lengre tid på å finne ut av hvilket hus jeg bodde i,enn å faktisk snakke om hvorfor jeg var der.
Han var aldri forberedt,til tross for at jeg var der flere gang i mnd med samme problem.
Med hånden på hjertet den verste legen jeg har hatt.

Inkompetent og arrogant lege

Denne legen er ubrukelig. Har flere ganger bestillt og avtalt time med han, så ringer han samme dag rett før timen og sier han er syk eller må forskyve timen til en annen dag. Er heller ikke oppdatert på journaler. Virker totalt uinteressert og inkompetent. Med en arrogant holdning har jeg ingenting positivt og si om han. Styr unna.

Omtenksom

Nylig fått han som fastlege og er kjempefornøyd. Lett å få time, bra tilgjengelighet og et fint senter.

Arrogant

En lege som fikk meg til å føle meg som en plagsom overhysterisk hypokonder siden jeg var bekymret for at min datter hadde besvimt noen dager i forveien, for "det er jo helt vanlig, mange besvimer flere ganger om dagen!!" Ærlig talt...

Snill og flink lege

Følger meg godt opp, tar personlig kontakt hvis det er noe og er lett å forstå. En flink lege. Anbefales.

Ustabil

Ikke lett å vite hvor man"har ham". Noen ganger imøtekommende, lyttende og fremstår som faglig dyktig, men like ofte arrogant, avvisende og direkte frekk. Fremstår som noe humørsyk..

Flink men vanskelig

Flink lege, men kan være et hælvette om man har mye smerter å ønsker sterkere medisiner...

Men totalt sett en dyktig lege.

Ikke fornøyd.

Veldig arrogant, lite interessert i å sette seg inn i pasienten sin situasjon og plager.
Bruker vitsing og latter for mye, dette kan gjøre noen veeldig usikker på han som en seriøs lege.

Hadde time hos han, for det første klarte han ikke å få med seg noe av deg jeg sa. Han hadde heller ikke lest tidligere journaler. Skulle ta blodprøve og ble sendt til venterommet for å vente der. Satt der i nærmere 40 minutter(!!!) før jeg skjønte å spørre de på lab'en om han hadde satt meg opp på listen, og det hadde han da ikke gjort. DET er udugelig. Han kom forbi venterommet etter dette og spurte om hvorfor jeg enda satt der. Sa jo til han at han hadde glemt å sette meg opp på listen, da slengte han det bare på meg at "det va jo bra du gjorde det da!".

Dette er ikke en lege jeg setter tillit til. Er en god del hos leger og har vært hos mange forskjellige, men han her er den verste jeg har møtt. Følte ikke at jeg ble tatt seriøst i det hele tatt.

Ubrukelig

Verste legen jeg har møtt på. Virker som det er greit å gjøre minst mulig for lønna si. Vik unna om mulig