Olav Gunnar Ballo

Hankenbakken 26 9550 Øksfjord
Olav Gunnar Ballo er en av 3 fastleger i Loppa

Siste vurderinger av Olav Gunnar Ballo

En bra lege

Sliter med kroniske allergier og søvnvansker, og gikk til slutt til lege. Han var mottakelig, tok tester og stilte undersøkende spørsmål for å finne symptomer. Han ga meg medisiner som hjalp og henviste meg til en ekspert. Han ga meg også tips til å takle situasjonen. Han var veldig hyggelig, han så på symptomene og var profesjonell. Det gikk an å snakke personlig og fortrolig med han, gikk an å åpne seg. En meget god lege på alle felt!

Ok lege

Må man ha en lege absolutt så er Ballo helt ok egentlig. men føler at han ikke er helt tilstede, at fokus er et annet sted. Sikkert flink, men jeg vil heller anbefale en annen.

God lege

Synes Olav Gunnar Ballo er en kjempe lege. Hvis man har et spørsmål, så får man svar. Han tar seg tid til å lytte og man blir ikke avfeid hvis man har egne meninger. Dette er en lege som er folkelig og som må taes vare på. Han er flink faglig og tar sine pasienter alvorlig. Hvis en skal gi et minus, så må det være at han ikke er så flink til å ringe tilbake når resepsjonen lover å gi beskjed til ham at man har ringt. Men dette er jo ikke så rart da hans jobb er å behandle pasienter som kommer dit og yte for dem. Han har jo timebestillinger å ta seg av. Skulle ha blitt ramaskrik hvis pasientene fikk lang ventetid på grunn av telefoner.

Håper virkelig at han ikke jobber hjertefeil på seg slik at vi mister ham.

ANBFALER OLAV GUNNAR BALLO SOM FASTLEGE TIL ALLE.

en lege "midt på treet" hvis man finner tonen...

En mann med mange ord og lite handlinger. Elsker sin egen stemme og klarer ikke bestandig vise empati over pasienten. Han er som regel hyggelig og imøtekommende i det du trer inn på kontoret- har faglig tyngde, men klarer ikke formidle det videre.

Den beste legen jeg har hatt

Høflig og Imøtekommende. Lyttende, gir grundige svar på mine spørsmål.