Olav Gunnar Ballo

Autorisasjon (1984)

Elvebakken Legesenter Telefonnummer78 44 90 2078 44 90 ...
Skipper Wirkolas vei 4 9515 Alta
Olav Gunnar Ballo er en av 25 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Olav Gunnar Ballo

Rask..for rask

Meget effektiv, men kunne vært byttet ut med en maskin..da han ikke strålte av empati.Neste møte, da var han nedlatende!

En lege som er tilstede når han er tilstede☺️

En lege som tar deg på alvor. Imøtekommende, lyttende og oppfyller dine ønsker om evt viderebehandling hos spesialist.
Det er synd å miste han som fastlege.

Legen som tar seg tid

Ballo er en fantastisk lege som vil bli sterkt savnet nu når han skal slutte. Han tar seg alltid god tid og ser alltid hele mennesket.

Fraværende og likegyldig.

Etter 1 1/2 år i Alta, med tre-fire legebesøk, har jeg fortsatt ikke møtt Ballo, kun en turnuslege. Jeg opplever Ballo som helt fraværende. Ved ett tilfelle gikk jeg tom for medisin etter å ha feilberegnet hva jeg hadde igjen, og forsøkte å få tak i Ballo. Jeg fikk beskjed om at det tok 2-3 dager før han kunne utstede en resept. Etter 2 dager var jeg dårlig, og purret på dette. Jeg forklarte at jeg er avhengig av å ta medisinen daglig og at jeg nå hadde vært uten i to dager. Dette var ikke tilstrekkelig for å få Ballo til å forsere køen. En lite hjelpsom type, og jeg har nå byttet fastlege.

Arrogant, Frekk, Ikke til å stole på.

Har min fast lege lov til å si meg opp som pasient på dagen uten forvarsel i og med at jeg bor i nabokommunen? Jeg har hatt fast lege ved Nordlyssenteret i Alta siden 2002 og er avhengig av medisin. Jeg ringte i dag for å spørre om han hadde skrevet ut resepten på mine medisiner som jeg har brukt siden 2002.
Damen i resepsjon sa at han hadde skrevet en melding hvor han ba meg finne en annen fastlege i en annenkommunen i stedet for den faste resepten. Og at han er reist på ferie. Så slik som jeg forstår det så er jeg uten fast lege nå. Oppsagt som pasient hos han. Vet ikke om dette er normalt at en lege kan oppsi pasienter? Har aldri oppført meg upassende over for en lege. Det er ikke bare å finne seg en ny fast lege på øyeblikket.
Jeg skal opereres i september/oktober. Nå tør jeg ikke å reise til denne operasjonen siden jeg ikke kan stole på fast legen min. Jeg sitter her nå helt fortvilt med dobbelt så mye angst enn det jeg hadde før jeg ringte. Vet ikke hvor jeg skal få tak i medisinen jeg bruker nå ?