Oddbjørn Bertheussen

Skarven Legesenter Mann, 38 år

Om

Autorisert2010
Ledige plasser 94 av 765
Advarsler
Vil du bytte til denne fastlegen?

Praksis

Skarven Legesenter

4. etasje Strandgata 52 9600 Hammerfest
Tlf: 78 40 24 70
Oddbjørn Bertheussen er en av 13 fastleger i Hammerfest

Brukernes vurdering

Samlet vurdering
3.5
12 vurderinger
Tilgjengelighet
2.5
10 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
3.5
10 vurderinger
Service
4.0
9 vurderinger
Ny vurdering

Siste vurderinger av Oddbjørn Bertheussen

Oddbjørn Bertheussen

Skrevet
Samlet vurdering
1.0
Tilgjengelighet
1.5
Tillit og kommunikasjon
2.0
Service
1.0

Aldri til stede. Var helt grei før han flyttet, men synes en fastlege skal være bosatt i byen hvor han er ansatt.

opptatt

Skrevet
Samlet vurdering
2.0
Tilgjengelighet
2.5
Tillit og kommunikasjon
2.0
Service
4.0

Lite lyttende, gir ikke fornuftige råd. Mye mer fornøyd med vikar-legene siden han er bortreist hele tiden.

Meget misfornøyd

Skrevet
Samlet vurdering
1.0
Tilgjengelighet
2.0
Tillit og kommunikasjon
1.0
Service
5.0

Siden jeg har ansvaret for egen helse, har jeg byttet fastlege.
Mangel på seriøsitet er grunn til jeg ser meg nødt til å endre lege. Blir i grunn skremt av manglende kompetanse og tilrettelegging. Ble bare gående i lang tid der mer skulle vært gjort. Skremmende å tenkte på, at man blir snytt for hjelp fordi man havner i gale hender.

Tar seg tid og er nøye

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
2.5
Tillit og kommunikasjon
5.0
Service
4.0

Har hatt Oddbjørn som fastlege i et par år nå og er utrolig fornøyd både når jeg har vært der med meg og med mine to barn. Han lytter, ser gjennom journalen og har et veldig godt humør. Utrolig flink med barn!

virker stressende

Skrevet
Samlet vurdering
3.0
Tilgjengelighet
1.0
Tillit og kommunikasjon
2.0
Service
4.0

effektiv men overdriver det, for lite tid/redusert tid på timen, lang ventetid eller forskyvelse på avtalt time, tar antagelig unna for mange pasienter så kvaliteten blir dårlig med unødvendig nye timer oppå som resultat. uerfaren og ikke mottagelig (ikke tid)for mere eller annen informasjonsutveksling mellom pasient og lege(begge veier) slik at du går derfra usikker eller forvirret, raske avgjørelser der det er nødvendig men raske avgjørelser også som blir feile der litt mere tid kunne vært brukt. vokser antagelig på mere av erfaring(flere ulike tilfeller).lite tilgjengelig på tlf. og kommuniserer litt dårlig.ellers bra og tar pasienten på alvor.