Turid Blomsø

Autorisasjon (2003)

Turid Blomsø er en av 24 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Turid Blomsø

Trygg og kunnskapsrik

Verdens beste fastlege! Aldri vært borti en lege som oppriktig vil det beste for meg som pasient. Blir aldri å bytte henne ut, og hvis du finner på å flytte så flytter jeg etter henne, det forklarer hvor fantastisk hun er 😊 Kunnskapsrik, hjelpsom og ikke minst av den lange lista hennes med pasienter så kommer jeg inn hos henne og hun husker hele historikken min, aldri trengt å gjenta meg selv. Tipptopp tommel opp

Den beste legen!

Her snakker vi lege som møter pasienter (og pårørende) på en fin å medmenneskelig måte. Hun er alltid tilstede, man føler seg sett å ivaretatt på en god måte. Hun gjør det hun kan for å hjelpe! Fantastisk bra dame på rett sted! Terningkast 6

Kunnskapsrik og hjelpsom

Turid er den desidert beste legen jeg vet om. Har hatt henne til fastlege i flere år, og tror jeg gråter dersom hun slutter. Føler meg trygg på hjelpen jeg får fra henne, og hun har en ro og kunnskap som ikke mange har. Turid er unik, for hun ser virkelig pasientene sine, og snur på hver en stein for å finne ut av pasientens behov. Flott dame, som har enorm omsorg og empati for pasientene. Terningkast 6, uten tvil! Hun lytter og er oppriktig interessert i pasientens behov. Hadde alle leger vært sånn, så hadde det vært fint.

Ikke la deg lure av første inntrykket

Første inntrykket jeg fikk av Turid var en slurvete, useriøs og inkompetent lege, men for hver gang jeg kom dit ble det litt bedre, og etter hvert var min oppfatning helt snudd på hodet. Hun er en av de beste legene jeg har haft.

Hun bryr seg virkelig og tar seg den tiden hun trenger for å gi ordentlig hjelp. Baksiden av det blir selvsagt at hun ofte er veldig forsinket, men det er langt bedre en leger som bare haster gjennom timene for holde tiden. Hun er en av få leger jeg har truffet klarer balansegangen mellom å ha respekt for meg som pasient samtidig som hun holder på sin faglige integritet når man er uenig. Med det mener jeg at hun klarer av å ta upopulære beslutninger eller gi upopulære råd uten at man føler seg overkjørt.

Hun er god til både å lytte og forklare. Det var trygt å gå hos henne, men jeg bor ikke i Alta, så jeg må ha en annen lege, desverre. Jeg savner henne.

Fantastisk

Turid tar seg tid til sine pasienter. Er utrulig dyktig og kunnskapsrik. En fantastisk lege. Hun sjekker opp og ordner.