Turid Blomsø

Byhagen legesenter
Hesteskoen 8 9510 Alta
Turid Blomsø er en av 25 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Turid Blomsø

Den beste legen jeg har hatt.

Turid er veldig jordnær, hyggelig og kunnskapsrik.
Fikk hatt hun som fastlege i et års tid i Tromsø og det var veldig kjedelig da jeg fikk beskjed fra hun personlig at hun skulle flytte tilbake til Alta. Hun virker veldig oppriktig i sin vennlighet.

Den beste legen jeg har hatt, har ingenting å klage på. Håper hun har det fint i Alta og at folk der er like fornøyde som jeg har vært.

Dyktig og tillitsvekkende

Hyggelig og imøtekommende. Tillitsvekkende og dyktig. Ga god informasjon og oppfølging. Rolig og behagelig.

Fantastisk flink lege

Lege som er god på kommunikasjon med pasienten. Flink til å lytte og sortere relevant/ikke relevant informasjon. En lege som ser mennesket i pasienten. Forståelsesfull, tydelig og handlekraftig.

Turid Blomsø

Definitivt den beste legen!! Har flytta fra kommunen men har vegra meg for å bytte lege, nettopp pga Turid er den beste legen jeg noensinne har hatt. Lett å snakke med, som om vi har kjent hverandre hele livet.
Hun er rett og slett fantastisk, blid, hyggelig, medmenneskelig og dyktig!!

Dyktig og empatisk lege!

Turid er den legen jeg har ønsket meg lenge. Hun er meget dyktig i jobben, hun er kunnskapsrik og ikke minst et medmenneske. Hun har en utrolig evne til å få meg som pasient til å slappe av og føle meg likeverdig. Aldri noe" oven i fra og ned" holding, noe jeg setter stor pris på. Hun tar meg alltid på alvor, og er det noe hun er usikker på så henviser hun videre til spesialist. Jeg vil påstå at hun er en av Altas flinkeste leger!