Byhagen legesenter

2003

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Byhagen legesenter
Hesteskoen 8 9510 Alta
Turid Blomsø er en av 25 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Turid Blomsø

Den beste legen jeg har hatt.

Turid er veldig jordnær, hyggelig og kunnskapsrik.
Fikk hatt hun som fastlege i et års tid i Tromsø og det var veldig kjedelig da jeg fikk beskjed fra hun personlig at hun skulle flytte tilbake til Alta. Hun virker veldig oppriktig i sin vennlighet.

Den beste legen jeg har hatt, har ingenting å klage på. Håper hun har det fint i Alta og at folk der er like fornøyde som jeg har vært.

Dyktig og tillitsvekkende

Hyggelig og imøtekommende. Tillitsvekkende og dyktig. Ga god informasjon og oppfølging. Rolig og behagelig.

Fantastisk flink lege

Lege som er god på kommunikasjon med pasienten. Flink til å lytte og sortere relevant/ikke relevant informasjon. En lege som ser mennesket i pasienten. Forståelsesfull, tydelig og handlekraftig.

Turid Blomsø

Definitivt den beste legen!! Har flytta fra kommunen men har vegra meg for å bytte lege, nettopp pga Turid er den beste legen jeg noensinne har hatt. Lett å snakke med, som om vi har kjent hverandre hele livet.
Hun er rett og slett fantastisk, blid, hyggelig, medmenneskelig og dyktig!!

Dyktig og empatisk lege!

Turid er den legen jeg har ønsket meg lenge. Hun er meget dyktig i jobben, hun er kunnskapsrik og ikke minst et medmenneske. Hun har en utrolig evne til å få meg som pasient til å slappe av og føle meg likeverdig. Aldri noe" oven i fra og ned" holding, noe jeg setter stor pris på. Hun tar meg alltid på alvor, og er det noe hun er usikker på så henviser hun videre til spesialist. Jeg vil påstå at hun er en av Altas flinkeste leger!

Empatisk og profesjonell lege

Turid Blomsø Er en fantastisk lege. Empatisk, profesjonell, tilstede. En sterk støtte også i hårde tider.

Strålende

En empatisk, faglig dyktig og tiltalende lege vi som familie kan anbefale som fastlege. Hun undersøker ting og er ikke fremmed for å ringe direkte til pasienten om nødvendig. Man får et tydelig inntrykk at hun faktisk liker yrket sitt!

Super fornøyd

Er kjempe førnøyd med Turid.
Hun er en blid og flink lege, og tar pasienten på alvor!!

En meget dyktig lege

Hun er faglig dyktig. Er lydhør. Tar ting alvorlig og tar affære. Har en behagelig personlighet son gjør at det er lett å ta opp ting med henne.

den beste legen jeg har hadd noen sinne.

den beste legen jeg noensinnne har hatt.omsorgsfuull .lyttende tar vare på åassienten.undersøkende av allt man plages med.er aldri i tvil om hva pasienten sier.husker alltid hva som plager passsienten.er alldrig i tvil om man skal til annen undersøkrlse.-blid og inntressert i hva man sier.det er synd at no har permisjon .men jeg forstår det.

Flink lege

Hun er lege som lytter til deg. Tar dine plager alvolig. En lege jeg aldri ville byttet ut.

Turid Blomsø

Turid er en fantastisk Lege. Hun er medmenneskelig og har et stort hjerte. Hun er genuint intresert i passienten sin og gjør alt hun kan for å hjelpe. Hun hører når du forteller og kommer med flotte råd og veiledning slik at dagen blir bedre. Er så glad for at jeg har henne som faslege. Bedre lege skal man leite lenge etter.

Kunnskapsrik, medmenneskelig og handlekraftig

Turid er den beste legen jeg har hatt. Ikke er hun bare kunnskapsrik, men og veldig forståelsesfull og hjelpsom. I situasjoner der hun er usikker henviser hun meg videre til spesialist, noe som er veldig betryggende. Det beste med Turid er at hun er et medmenneske. Hun forstår og har aldri en "oven i fra og ned" holding. Hun lytter og iverksetter tiltak etter behov.

kjempelege :)

Har hatt ho i mange år som fastlege,hadde elvebakken før å kan ikke sammenlignes

Lyttende og effektiv

Veldig fornøyd med min fastlege, effektiv og grundig.