Turid Blomsø

Hesteskoen 8 9510 Alta
Turid Blomsø er en av 23 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Turid Blomsø

Fantastisk flink lege

Lege som er god på kommunikasjon med pasienten. Flink til å lytte og sortere relevant/ikke relevant informasjon. En lege som ser mennesket i pasienten. Forståelsesfull, tydelig og handlekraftig.

Turid Blomsø

Definitivt den beste legen!! Har flytta fra kommunen men har vegra meg for å bytte lege, nettopp pga Turid er den beste legen jeg noensinne har hatt. Lett å snakke med, som om vi har kjent hverandre hele livet.
Hun er rett og slett fantastisk, blid, hyggelig, medmenneskelig og dyktig!!

Dyktig og empatisk lege!

Turid er den legen jeg har ønsket meg lenge. Hun er meget dyktig i jobben, hun er kunnskapsrik og ikke minst et medmenneske. Hun har en utrolig evne til å få meg som pasient til å slappe av og føle meg likeverdig. Aldri noe" oven i fra og ned" holding, noe jeg setter stor pris på. Hun tar meg alltid på alvor, og er det noe hun er usikker på så henviser hun videre til spesialist. Jeg vil påstå at hun er en av Altas flinkeste leger!

Empatisk og profesjonell lege

Turid Blomsø Er en fantastisk lege. Empatisk, profesjonell, tilstede. En sterk støtte også i hårde tider.

Strålende

En empatisk, faglig dyktig og tiltalende lege vi som familie kan anbefale som fastlege. Hun undersøker ting og er ikke fremmed for å ringe direkte til pasienten om nødvendig. Man får et tydelig inntrykk at hun faktisk liker yrket sitt!