Byhagen legesenter

Hesteskoen 8 9510 Alta

Siste vurderinger av Byhagen legesenter

Helt ok

Lege: Anne Herefoss Davidsen Skrevet

Lytter og tar seg tid. Grei å snakke med. Fremstår som uinteressert og handlingslammet ifht. å henvise pasienten videre eller finne ut av medisinske problemstillinger. Man må mase gjentatte ganger for at hun skal aktivt gjøre noe med pasientens problem. Flink lege for friske folk som vil ha bekreftelse på at de er friske!

Trygg, lyttende og løsningsorientert

Lege: Turid Blomsø Skrevet

Jeg har hatt Turid som fastlege i to år nå, og kan med hånda på hjertet si at hun er den stødigste og mest løsningsorienterte fastlegen jeg har vært borti. Jeg er så utrolig takknemlig for å ha fått henne som min lege, og opplever aldri å gå fra en legetime uten svar (eller i det minste videre oppfølging). Full pott på alle punkter fra meg!

Medmenneskelig lege

Lege: Ingunn Heggheim Skrevet

Ingunn er en lege som gjør jobben sin grundig. Jeg føler meg alltid ivaretatt hos henne og får god oppfølging. Hun er god i jobben sin og er medmenneskelig. Hun ringer om det er noe, tar kontakt om jeg treffer henne, viser omsorg og er alltid blid. Hun har vært fastlegen min lenge og vil beholde henne videre.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ingunn Heggheim Skrevet

Opplever at Ingunn er forståelsesfull og flink å lytte til meg som pasient. Føler meg veldig trygg på henne. Har alltid tatt meg seriøst når jeg har vært plaget med noe. Det eneste minuset er at hun som regel er veldig travel. Men alltid tilstedeværende og god på det hun jobber med.

Flink Lege

Lege: Sven Göran Bjerklow Skrevet

Altas beste lege uten tvil.. Tar seg tid,er rolig og veldig nøye. Han er flink med både barn og voksne. Er ikke stresset når du er inne til time hos han. Flink på legevakten. Han tar folk på alvor. Er han i tvil så sender han deg til sykehus