Øyvind Aa

Holmenkollveien 78B 0784 Oslo
Øyvind Aa er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Øyvind Aa

Vikar Ole Henning

Verre lege skal du lete lenge etter.

Ole Henning tar seg aldri ordentlig tid til deg. Når du først får time så blir du ikke tatt på alvor. Han viser ingen empati eller forståelse for deg og dine plager.

Var hos Ole Henning med plager i benet og foten. Han var ikke interessert i å høre etter hva jeg fortalte og ville bare gi meg øvelser som ikke fungerer når man har andre plager som hindrer dette. Spurte om det gikk an med henvisning for evt såler, fikk da beskjed om å gå til en sportsbutikk for det kunne han ikke hjelpe til med.

Han sa da rett ut at jeg får heller gå ned i vekt. Gikk fra denne legetimen med klump i halsen. Kommer til å bytte fastlege og råder INGEN til å benytte seg av han.

Vikar Ole Henning

Ole Henning er blid og hører på det du sier helt til du forstår at han egentlig ikke lytter. At han alltid er veldig blid reflekterer ikke hva han egentlig sier. Han hører det han vil høre og hvis jeg foreslår å bli henvist til en spesialist så får han ofte fryktelig dårlig tid og sier at han skal tenke på det til neste uke. Han sitter stort sett å skriver på datamaskinen sin uten å fortelle hva han skriver.
jeg bytter lege fordi dette går ikke Ann.

Vikar Ole Henning

En ubehagelig opplevelse av en lege som verken lyttet, viste interesse eller noe form for sympati.

Han åpnet timen ved å si "jeg har dårlig tid". Han så ikke på meg når jeg pratet, og fikk ikke med seg hva jeg sa.

Var der to ganger, hvor jeg begge gangene gikk derfra med tårer i øynene. Jeg følte måten jeg ble behandlet på ikke er riktig på et legekontor hvor man allerede er i en sårbar situasjon.

Det var også dårlig kommunikasjon da han ikke svarte ordentlig på enkle ja/nei spørsmål.

Oppmerksom og empatisk lege, Ole Henning

Jeg var veldig fornøyd med Øyvind som lege, og vært strålende fornøyd med at han har blitt erstattet av Ole Henning. En lege som tar seg tid, empatisk og observant. Alltid godt humør. For all del ønsker jeg at han får stillingen, kjipt for pasienten om det skal komme enda en lege. Viktig med trygghet og tillit.

Ole Henning

Ser det er noen som ikke ser seg fornøyd med Ole Henning etter og ha hatt Øyvind som tidligere fastlege. Flesteparten av oss er nok veldig fornøyde med Ole Henning - annet kan jeg bare ikke skjønne, men det er vel som oftest ikke de som setter seg ned og skriver sin vurdering her.
Jeg har på kort tid fått et veldig godt forhold til Ole. Jeg føler meg trygg på at han vil mitt aller beste, og at ting blir gjort på en ordentlig og ryddig måte. Og det er viktig. Øyvind var en kjempe god lege, men det er jammen Ole også!
Dessuten er han jo alltid blid! :)
Tommel opp for Ole Henning!