Patrick James Dunn

Rjukan Legesenter, Vadsø legekontor

1997

Rjukan Legesenter Telefonnummer35 08 17 3035 08 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 16 3660 Rjukan
Patrick James Dunn er en av 8 fastleger i Tinn
Vadsø legekontor Telefonnummer78 94 23 0078 94 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vidjeveien 4 9800 Vadsø
Patrick James Dunn er en av 9 fastleger i Vadsø

Siste vurderinger av Patrick James Dunn

Fokusert og grundig

Patrick Dunn er en meget dyktig lege. Han hører på pasienten, og tar seg tid til å undersøke og sjekke medisiner, refusjoner etc. Han er trygg også på den måten at han henviser videre hvis han mener det er det beste for pasienten. Han er ikke av de legene som bare prater hele tiden, han handler!

Elendig!!!!

Søkte om livsforsikring gjennom mitt forsikringsselskap. Grunnet kronisk sykdom måtte jeg bestille time til fastlege. Dr. Dunn har ikke brydd seg om å sende resultatene til mitt forsikringsselskap og etter 4 purringer sendt per brev til min fastlege og 2 opprigninger fra meg på at han må sende det inn, fikk jeg i dag beskjed om at saken er avsluttet. Bytter fastlege i dag og anbefaler deg å gjøre det samme.

Dyktig lege

Jeg opplevde å bli tatt på alvor og få den hjelpen jeg trengte. Riktig behandling trenger ikke ta lang tid. Rett på sak, dyktig lege.

lærere seg å kjenne folket

Jeg har Vært I kontakt med han 2 ganger. Alle redde første gang. Fikk jeg stempel Narkoman noe som overhodet ikke stemmer.

Kjempegod lege

Forstår hva du ønsker, og ditt sykdomsbilde (som du sikkert kjenner selv).
Dersom du ønsker videre undersøkelser følger han det opp.