Patrick James Dunn

Tlf: 78 94 23 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Patrick James Dunn er en av 9 fastleger i Vadsø

Siste vurderinger av Patrick James Dunn

Elendig!!!!

Søkte om livsforsikring gjennom mitt forsikringsselskap. Grunnet kronisk sykdom måtte jeg bestille time til fastlege. Dr. Dunn har ikke brydd seg om å sende resultatene til mitt forsikringsselskap og etter 4 purringer sendt per brev til min fastlege og 2 opprigninger fra meg på at han må sende det inn, fikk jeg i dag beskjed om at saken er avsluttet. Bytter fastlege i dag og anbefaler deg å gjøre det samme.

Dyktig lege

Jeg opplevde å bli tatt på alvor og få den hjelpen jeg trengte. Riktig behandling trenger ikke ta lang tid. Rett på sak, dyktig lege.

lærere seg å kjenne folket

Jeg har Vært I kontakt med han 2 ganger. Alle redde første gang. Fikk jeg stempel Narkoman noe som overhodet ikke stemmer.

Kjempegod lege

Forstår hva du ønsker, og ditt sykdomsbilde (som du sikkert kjenner selv).
Dersom du ønsker videre undersøkelser følger han det opp.

Han bryr seg ikke!

Ikke fornøyd i det hele tatt! Han er alltid forsinket, ikke bryr seg at en 3 åring har hatt neste 40 grader i feber i 4 dager... ber bare om mer og mer paracet bruk.

Flink og handlekraftig lege

Han er kanskje ikke av de mest snakkesalige legene, men han hører på hva du har å si. Så tar han tak i problemet og ordner opp enten ved å foreskrive behandling, medisiner eller å henvise til spesialist. Er ikke nettopp det en lege skal gjøre, fremfor og sitte og prate?

Ikke en lege etter min smak

Ser ikke på deg (men derimot på pc-en), stiller heller ikke spørsmål og sitter å venter på at du skal begynne å snakke. Virker som om han har det travelt. Vil ikke anbefale denne legen.

Ikke fornøyd

Virker som han ikke bryr seg i det heletatt. Han prater nedlatende, og sitter ved pc sin med en holdning som viser at han ikke bryr seg. Aldri hatt så uempatisk og useriøs lege i mitt liv. Anbefales ikke. Er sikkert nyttig ved "vanlige" plager som halsbetennelse og lignende, men utover det synes jeg ikke han gjorde jobben.

God lege

Konge god lege! Kjempe fornøyd med Dunn. ikke overdramatsk, er effektiv og ærlig. Passer meg perfekt. Ingenting vondt å si om han

God lege

Jeg har hatt den glede å ha Patrick Dunn som fastlege i lang tid og er svært fornøyd med han.
Han er en lege som ikke skriver ut piller i hytt og vær, men forsøker å se sammenheng mellom plager og hverdag.
Han innbyr til tillit og virker som han er ute etter å behandle sykdommen og ikke symptomene!
Jeg er meget fornøyd med Dunn som lege.

Totalt uintressert i pasienten

Dunn ligger henslengt i stolen sin og ser mest på pc enn på pasienten. Han virker uintressert og lei. Det er stor mangel på empati hos Dunn. En ufølsom lege, som ikke ville komme på hjemmebesøk selv da en av hans pasienter hadde 41,5 i feber. Tatalt uansvarlig og uakseptabelt.

Tommel opp!

Min kone og jeg er veldig fornøyd med fastlegen vår. Han er seriøs og faglig sterk, kan mye. Får alltid den hjelpen vi trenger å han er lett tilgjengelig. Lett å forstå til dansk og være, men snakker litt fort.

Helt ok!

Han lyter og er effektiv. Passer meg helt perfekt det.

Både og

Har vært hos denne legen 2 ganger - med min datter og søster. Den ene opplevelsen var veldig bra, dyktig lege som gjorde det han skulle. Den andre opplevelsen var mindre bra, han virket totalt uinteressert, giddet ikke sjekke henne engang..

Vilje til og gjøre en forskjell.

Bruker tid på pas. Flink til og ta pas. undersøkelse. Kan jobben sin. Mr.Dunn har gode almenn lege kunnskaper. Ulempen med legen er at han snakker dansk. Han er lett og forstp dersom du ber han snakke saktere.

Fryktelig ustabil

I det ene øyeblikket kan han være profesjonell og dyktig, i det neste gjør han vurderinger så man begynner å lure på om han i det hele tatt er lege!