Helga Hamnes Aaberge

Ensjø Legesenter

1989

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Ensjø Legesenter
Ensjøveien 22B 0661 Oslo
Tlf: 23 03 50 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Helga Hamnes Aaberge er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Helga Hamnes Aaberge

Ikke fornøyd

Jeg har blitt nødt til å vurdere å bytte til en annen fastlege.

Etter å ha ventet i 1 1/2 time, så har ikke Helga tid. Jeg går inn, tar noen blodprøver og det er alt. Jeg får ikke noe mer svar enn det jeg kan Google meg frem på. Jeg har rett på oppfølging, oppmerksomhet og tillit fra min fastlege. Det får jeg dessverre ikke. Føler jeg betaler for ingenting, ikke greit. Har opplevd det flere ganger, vente i lang tid for så å bare gå inn for noen minutters konsultasjon også tømme meg for blod og penger.

Det verste med det hele er resepsjonisten, som ALLTID er sur når hun tar opp telefonen og ikke er de noe hyggelig når man faktisk møter opp. Jeg får ikke noe hastetime hver gang jeg ringer, blir også vanskelig å få time i det hele tatt.

Nei! Det er ikke måten å bli behandlet på.

En lege som jobber med hjerte

Verdensbeste lege/fastlege, hun har vært fastlegen min hele livet og er den mest forståelsesfulle legen jeg har møtt. Hun er en av de få legene jeg har møtt som virkelig gjør jobben sin skikkelig og behandler pasientene som hun skal om ikke mye bedre. Hun bruker tid på å lytte og viser forståelse. Hun bruker hjertet når hun jobber og gjør mer enn det en fastlege egentlig trenger å gjøre. Rett og slett den beste legen jeg har vært i kontakt med.

Norges best lege!

Jeg har hatt Helga som lege siden 2007, etter en lege som jeg vurdert som dårlig lege. Jeg har fått trøst fra Helga. Hun lytter på hva jeg har på hjertet og hjelper meg å finne løsning. Jeg er veldig stolt av å ha Helga. Hun er Norges best lege.

Flink og lyttende lege

Jeg er fornøyd med mitt besøk hos Helga. Hun lyttet til meg og gav meg det jeg trengte. Jeg måtte vente litt på å få komme inn til henne, men jeg fikk timen på en dags varsel, så jeg er fornøyd. Hyggelig personale i forverelset.

Veldig god lege på dårlig legekontor

Legen er frenmstår som tillitsvekkende, lyttende og kunnskapsrik, og uarrogant. Hun har et behagelig vesen. Dessverre er legesekretærene på legekontoret hennes rake motsetning. Total mangel på serviceinnstilling og effektivitet. Møter stort sett alle med det samme, sure svaret.

Faglig dyktig, grundig, imøtekommende, respektfull og empatisk.

Jeg føler meg alltid like godt ivaretatt når jeg er hos Helga. Hun gjør noe ikke alle leger er like flinke til; hun lytter til deg! Hun er særlig god på å få fram så mye opplysninger som mulig om ditt problem i samtalen og hun møter deg med respekt og empati. Når du dessuten merker at dette er en en faglig dyktig lege som går grundig inn i hver sak og som ikke er tilbakeholden når det gjelder å sende deg videre til spesialisthelsetjenesten kan du nesten ikke få bedre fastlege. Da Helga og resten av gjengen på legekontoret flyttet fra Tøyen til Ensjø var det selvsagt at jeg heller aksepterer lengere reisetid til legen enn å bytte fastlege. Skulle du være så heldig å få plass hos Helga bør du gripe den!

Fantastisk fin lege

Jeg er lei for å måtte bytte lege. Helga Hamnes Aaberge har vært svært forståelsesfull og dyktig. Hun har vært til god hjelp. Jeg har opplevd å måtte vente litt. Man må ofte det når legen tar seg tid til pasienter hvis det trengs noe ekstra, så jeg synes ikke det trekker ned.

Den beste legen jeg har hatt

Tar deg på alvor, lytter til hva du mener og syns... er ikke på noen måte overkjørende. Veldig fornøyd!

kjempeflink

vært pasient hos henne i flere år, anbefales. Nøler ikke med å sende deg videre i behandlingsapparatet.

Å anbefale på det sterkeste.

Helga er en god fastelege. Hun har alltid tid for å motta sine pasienter. Hun er også empastisk og veldig tålmodig. Jeg tror ikke at noen ikke kommer å mislike denne legen.

Faglig flink.

Faglig flink, men alltid veldig forsinket og ofte hektisk under konsultasjon.. Etter 1/2 - 1t venting ønsker og fortjener man, ved behov, inntil 15 min med legen uten at denne blir synlig irritert dersom man har noen spørsmål eller ber om en resept.

Kjempefornøyd!

Helga tar seg alltid god tid og er flink til å følge opp med nye avtaler etc. Det beste med henne må likevel være at hun er flink til å henvise til spesialister, noe som er veldig betryggende:-)

Den beste legen eg har hatt.

Helga er den beste legen eg noen ganger har hatt( hatt henne i ca 12 år). Hun tar seg tid til deg,lytter og gir råd om man treng det. Hun er dyktig. Ser ikke på klokka at nå er tiden din ferdig.
Hun er en lege eg rett og slett kan anbefalle på det varmeste.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har gått hos Helga i mange år, og hun er en fantastisk lege som er empatisk og evner å lytte, har humor og et åpent sinn ifht ulike behandlingsmetoder.