Helga Hamnes Aaberge

Ensjø Legesenter

1989

Ensjø Legesenter Telefonnummer23 03 50 1023 03 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ensjøveien 22B 0661 Oslo
Helga Hamnes Aaberge er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Helga Hamnes Aaberge

Trygg og god lege

Eg har hatt Dr Helga H. Aaberge siden mai 2001. Ikke alltid eg har vært fornøyd. Men da tatt opp med henne og det har blitt kjempe bra.

Hun lytter, gir omsorg og kommer med råd.

Har alltid tid. Får akutttime ved behov.

Ikke fornøyd

Jeg har blitt nødt til å vurdere å bytte til en annen fastlege.

Etter å ha ventet i 1 1/2 time, så har ikke Helga tid. Jeg går inn, tar noen blodprøver og det er alt. Jeg får ikke noe mer svar enn det jeg kan Google meg frem på. Jeg har rett på oppfølging, oppmerksomhet og tillit fra min fastlege. Det får jeg dessverre ikke. Føler jeg betaler for ingenting, ikke greit. Har opplevd det flere ganger, vente i lang tid for så å bare gå inn for noen minutters konsultasjon også tømme meg for blod og penger.

Det verste med det hele er resepsjonisten, som ALLTID er sur når hun tar opp telefonen og ikke er de noe hyggelig når man faktisk møter opp. Jeg får ikke noe hastetime hver gang jeg ringer, blir også vanskelig å få time i det hele tatt.

Nei! Det er ikke måten å bli behandlet på.

En lege som jobber med hjerte

Verdensbeste lege/fastlege, hun har vært fastlegen min hele livet og er den mest forståelsesfulle legen jeg har møtt. Hun er en av de få legene jeg har møtt som virkelig gjør jobben sin skikkelig og behandler pasientene som hun skal om ikke mye bedre. Hun bruker tid på å lytte og viser forståelse. Hun bruker hjertet når hun jobber og gjør mer enn det en fastlege egentlig trenger å gjøre. Rett og slett den beste legen jeg har vært i kontakt med.

Norges best lege!

Jeg har hatt Helga som lege siden 2007, etter en lege som jeg vurdert som dårlig lege. Jeg har fått trøst fra Helga. Hun lytter på hva jeg har på hjertet og hjelper meg å finne løsning. Jeg er veldig stolt av å ha Helga. Hun er Norges best lege.

Flink og lyttende lege

Jeg er fornøyd med mitt besøk hos Helga. Hun lyttet til meg og gav meg det jeg trengte. Jeg måtte vente litt på å få komme inn til henne, men jeg fikk timen på en dags varsel, så jeg er fornøyd. Hyggelig personale i forverelset.