Helga Hamnes Aaberge

Ensjø Legesenter DA

Ensjøveien 22B 0661 Oslo
Helga Hamnes Aaberge er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Helga Hamnes Aaberge

En lege som jobber med hjerte

Verdensbeste lege/fastlege, hun har vært fastlegen min hele livet og er den mest forståelsesfulle legen jeg har møtt. Hun er en av de få legene jeg har møtt som virkelig gjør jobben sin skikkelig og behandler pasientene som hun skal om ikke mye bedre. Hun bruker tid på å lytte og viser forståelse. Hun bruker hjertet når hun jobber og gjør mer enn det en fastlege egentlig trenger å gjøre. Rett og slett den beste legen jeg har vært i kontakt med.

Norges best lege!

Jeg har hatt Helga som lege siden 2007, etter en lege som jeg vurdert som dårlig lege. Jeg har fått trøst fra Helga. Hun lytter på hva jeg har på hjertet og hjelper meg å finne løsning. Jeg er veldig stolt av å ha Helga. Hun er Norges best lege.

Flink og lyttende lege

Jeg er fornøyd med mitt besøk hos Helga. Hun lyttet til meg og gav meg det jeg trengte. Jeg måtte vente litt på å få komme inn til henne, men jeg fikk timen på en dags varsel, så jeg er fornøyd. Hyggelig personale i forverelset.

Veldig god lege på dårlig legekontor

Legen er frenmstår som tillitsvekkende, lyttende og kunnskapsrik, og uarrogant. Hun har et behagelig vesen. Dessverre er legesekretærene på legekontoret hennes rake motsetning. Total mangel på serviceinnstilling og effektivitet. Møter stort sett alle med det samme, sure svaret.

Faglig dyktig, grundig, imøtekommende, respektfull og empatisk.

Jeg føler meg alltid like godt ivaretatt når jeg er hos Helga. Hun gjør noe ikke alle leger er like flinke til; hun lytter til deg! Hun er særlig god på å få fram så mye opplysninger som mulig om ditt problem i samtalen og hun møter deg med respekt og empati. Når du dessuten merker at dette er en en faglig dyktig lege som går grundig inn i hver sak og som ikke er tilbakeholden når det gjelder å sende deg videre til spesialisthelsetjenesten kan du nesten ikke få bedre fastlege. Da Helga og resten av gjengen på legekontoret flyttet fra Tøyen til Ensjø var det selvsagt at jeg heller aksepterer lengere reisetid til legen enn å bytte fastlege. Skulle du være så heldig å få plass hos Helga bør du gripe den!