Helga Hamnes Aaberge

Autorisasjon (1989)

Helga Hamnes Aaberge er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Helga Hamnes Aaberge

Ikke fornøyd

Jeg har blitt nødt til å vurdere å bytte til en annen fastlege.

Etter å ha ventet i 1 1/2 time, så har ikke Helga tid. Jeg går inn, tar noen blodprøver og det er alt. Jeg får ikke noe mer svar enn det jeg kan Google meg frem på. Jeg har rett på oppfølging, oppmerksomhet og tillit fra min fastlege. Det får jeg dessverre ikke. Føler jeg betaler for ingenting, ikke greit. Har opplevd det flere ganger, vente i lang tid for så å bare gå inn for noen minutters konsultasjon også tømme meg for blod og penger.

Det verste med det hele er resepsjonisten, som ALLTID er sur når hun tar opp telefonen og ikke er de noe hyggelig når man faktisk møter opp. Jeg får ikke noe hastetime hver gang jeg ringer, blir også vanskelig å få time i det hele tatt.

Nei! Det er ikke måten å bli behandlet på.

En lege som jobber med hjerte

Verdensbeste lege/fastlege, hun har vært fastlegen min hele livet og er den mest forståelsesfulle legen jeg har møtt. Hun er en av de få legene jeg har møtt som virkelig gjør jobben sin skikkelig og behandler pasientene som hun skal om ikke mye bedre. Hun bruker tid på å lytte og viser forståelse. Hun bruker hjertet når hun jobber og gjør mer enn det en fastlege egentlig trenger å gjøre. Rett og slett den beste legen jeg har vært i kontakt med.

Norges best lege!

Jeg har hatt Helga som lege siden 2007, etter en lege som jeg vurdert som dårlig lege. Jeg har fått trøst fra Helga. Hun lytter på hva jeg har på hjertet og hjelper meg å finne løsning. Jeg er veldig stolt av å ha Helga. Hun er Norges best lege.

Flink og lyttende lege

Jeg er fornøyd med mitt besøk hos Helga. Hun lyttet til meg og gav meg det jeg trengte. Jeg måtte vente litt på å få komme inn til henne, men jeg fikk timen på en dags varsel, så jeg er fornøyd. Hyggelig personale i forverelset.

Veldig god lege på dårlig legekontor

Legen er frenmstår som tillitsvekkende, lyttende og kunnskapsrik, og uarrogant. Hun har et behagelig vesen. Dessverre er legesekretærene på legekontoret hennes rake motsetning. Total mangel på serviceinnstilling og effektivitet. Møter stort sett alle med det samme, sure svaret.