Helga Hamnes Aaberge

Autorisasjon (1989)

Helga Hamnes Aaberge er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Helga Hamnes Aaberge

Faglig dyktig, grundig, imøtekommende, respektfull og empatisk.

Jeg føler meg alltid like godt ivaretatt når jeg er hos Helga. Hun gjør noe ikke alle leger er like flinke til; hun lytter til deg! Hun er særlig god på å få fram så mye opplysninger som mulig om ditt problem i samtalen og hun møter deg med respekt og empati. Når du dessuten merker at dette er en en faglig dyktig lege som går grundig inn i hver sak og som ikke er tilbakeholden når det gjelder å sende deg videre til spesialisthelsetjenesten kan du nesten ikke få bedre fastlege. Da Helga og resten av gjengen på legekontoret flyttet fra Tøyen til Ensjø var det selvsagt at jeg heller aksepterer lengere reisetid til legen enn å bytte fastlege. Skulle du være så heldig å få plass hos Helga bør du gripe den!

Fantastisk fin lege

Jeg er lei for å måtte bytte lege. Helga Hamnes Aaberge har vært svært forståelsesfull og dyktig. Hun har vært til god hjelp. Jeg har opplevd å måtte vente litt. Man må ofte det når legen tar seg tid til pasienter hvis det trengs noe ekstra, så jeg synes ikke det trekker ned.

Den beste legen jeg har hatt

Tar deg på alvor, lytter til hva du mener og syns... er ikke på noen måte overkjørende. Veldig fornøyd!

kjempeflink

vært pasient hos henne i flere år, anbefales. Nøler ikke med å sende deg videre i behandlingsapparatet.

Å anbefale på det sterkeste.

Helga er en god fastelege. Hun har alltid tid for å motta sine pasienter. Hun er også empastisk og veldig tålmodig. Jeg tror ikke at noen ikke kommer å mislike denne legen.