Siriann Gulsrud

Sarritluodda 2 9520 Kautokeino
Siriann Gulsrud er en av 4 fastleger i Kautokeino

Siste vurderinger av Siriann Gulsrud

Ydmyk og dyktig

En virkelig dyktig lege som er veldig ydmyk og lyttende til sine pasienter. Og er veldig løsningsorientert og snar med å ta pasienten på alvor. Hun er meget dyktig til å følge opp sine pasienter med hensyn til diagnose-henvisning-innleggelse osv...Vil anbefale henne på det varmeste til alle i hennes lege område. Stor respekt.

flinkeste som jeg har opplevd

Jeg synes hun er en meget dyktig lege, løsningsorientert og meget sta på en positiv måte, må bare si takk for hun er slik hun er :)

Legen som tror at alle er tunghørte

Hadde ho som fastlege, men måtte bytte fordi legen nærmest gjorde meg tunghørt: hun snakket alltid så høyt at jeg knapt fikk frem det jeg hadde kommet for. Dessuten var ho "allviter" ang helsen min, noe som jeg mislikte sterkt. Ellers ok, anbefales for de som er tunghørte.

trening er medisin for all slags sykdommer

vanskelig å kommunisere med. det som er viktig for all slags sykdommer er trening. gå eller løpe til du er svett og anpusten

God moderne lege

Er forberedt , og stiller gode klare spørsmål for å klarlegge pasientens opplevelse om tilstanden og situasjonen. Er inkluderende med klare meninger.

Yter mer enn forventet

Vennlig. Seriøs.-Kunnskapsrik.Interessert i meg som pasient.Følger opp

Flink lege, klar og tydelig

Hun er klar og tydelig når hun samtaler med pasienten. Stiller spørsmål, lytter godt til pasienten, følger deg godt opp, f.eks kan hun ringe deg for å høre hvordan det går. Fleksibel og løsningsorientert. Kanskje noe sta.