Legetjenester i Kautokeino

Sarritluodda 2 9520 Kautokeino

Siste vurderinger av Legetjenester i Kautokeino

Flink og god lege

Lege: Ann Karine Andersdatter Gaup Skrevet

Ann Karine er en flink lege som æ føler tar pasienten seriøst og gir den hjelpen man trenger. Hun har en behagelig væremåte overfor pasienten og man føler seg sett og ivaretatt. Og det er så bra at man kan kommunisere på samisk for da blir alt så mye enklere

God og lyttende lege

Lege: Siriann Gulsrud Skrevet

Føler alltid at hun tar pasienten på alvor. Spør gode spørsmål, og tar seg tid å lytte. En lege jeg er godt fornøyd med, og bytter ikke.

Ydmyk og dyktig

Lege: Siriann Gulsrud Skrevet

En virkelig dyktig lege som er veldig ydmyk og lyttende til sine pasienter. Og er veldig løsningsorientert og snar med å ta pasienten på alvor. Hun er meget dyktig til å følge opp sine pasienter med hensyn til diagnose-henvisning-innleggelse osv...Vil anbefale henne på det varmeste til alle i hennes lege område. Stor respekt.

Styr unna

Lege: Marit Karlsen Skrevet

Absolutt ingen behagelig lege. Hører ikke på pasienten, er egenrådig og virker å være sur hvergang.

bra lege

Lege: Marit Karlsen Skrevet

Marit Karlsen er fastlegen til min mor. Vi synes at hun er en kjempeflink lege, det er veldig lett å kommuniserer med henne og hun hører alltid på oss hvis det er noe vi er bekymret på. Hun er ikke arrogant eller uhøflig. Det som er kjempe bra med henne er at hun har lært seg det samiske språket og prater med de eldre på demmes morsmål. Dette skaper trygghet hos de eldre at de kan kommunisere på demmes eget språk. Marit Karlsen anbefales som fastlege !