Ingunn Heggheim

Autorisasjon (2001)

Ingunn Heggheim er en av 24 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Ingunn Heggheim

Hører ikke

Har vært hos denne legen og de gangen jeg har vært hos henne høre hun ikke på det jeg har og si,tar ikke meg på alvor.virker som om at det folk skriver akkurat dét samme.håpe hun kan lese va folk skriver og gjør noe med det.får slik hun behandler pasientene sine ikke er bra.måtte kjøre bil til Porsanger får og få en sjekk der fordi hun kunne ikke skrive en sykemelding til mæ får æ hadde influensa med 39,0 grader i feber.i følge hun skulle det bare tilrettelegges dit jeg skulle,har ikke hørt om noen arbeidsplasser der man tilrettelegger når man har influensa.hun som såg på meg når jeg kom frem skjønte ikke hvorfor jeg blei sendt helt fra alta til Porsanger når jeg hadde feber.håper ingen får en slik opplevelse.

Ikke helt fornøyd

Hadde henne før, og byttet henne bort. Hun var stortsett alltid borte når jeg skulle til henne og endte opp med vikarlege. Måtte også "krangle" med henne før hun henviste meg videre, tok meg rett og slett ikke på alvor.
Men dette er for flere år siden, håper hun har forbedret seg.

Kan bli bedre?

Ser ut til å ha dårlig tid, blir ikke hørt og ettersom jeg hadde blitt vurdert av en annen lege så ble jeg bed om å ta kontakt med denne legen. Hadde det ikke vært mulig å få tilsendt opplysninger som hun trengte fra denne legen som jobber i bedriftshelsetjenesten? Tok letteste løsning for seg selv.

Seriøs.

Jeg har gått til denne legen i flere år. Hun er seriøs og dyktig. Henviser raskt til spesialist og følger opp om prøvesvarene viker fra normalen. Forklarer slik at en forstår.

"Lege med dårlig tid"

Kan bli bedre, har som oftest dårlig tid å høre på meg.